Hyvää joulukuuta..! On vuosittaisen blogijoulukalenterin aika. :) Ehtiköhän joku lukijoista jo odottaa luukun avautumista..? Olin vielä kuukausi sitten melkein päätynyt siihen, että jätän joulukalenterin tänä vuonna väliin. Miksi? Koska tunsin, että en enää keksi yhtä hyvää mieltä tuovia kalentereita, kuin edellisinä vuosina. Ja materialististen tavarapalkintokalenterien aika kohdallani on jo ohi, ne eivät enää ole sellaisia, […]

