Niin se vain on edessä toinen kotimaan lomakesä. Toinen kotimaan vuosi. Vaan voiko kesälläkään vielä reissata rennoin mielin ja vastuullisesti..? Voiko tilanne lomakauden alkaessa olla yhä se, että olisi parempi lomailla omassa pihassa, mökissä tai lähimetsässä välimatkan päässä muista ihmisistä? Voihan se. Olen oivaltanut koronavuoden aikana, kuinka paljon matkailu minulle todella merkitsee. Ei vain se, […]

