Karkkipäivän joulukalenteri - luukku kolme

Tänään kalenterissa yksi joukkoon sirotelluista arvontaluukuista.
Arvottavana on paketillinen Estelle & Thildin ihania uutuusmeikkejä. :)

Setissä:
Bio Mineral Fresh Glow Satin Blush sävyssä Sweet Coral
Bio Mineral Lip Gloss sävyssä Garden Party
Bio Mineral Silky Eyeshadow sävyssä Urban Earth
Angled Blush Brush -poskipunasivellin
Blending Eyeshadow Brush -luomivärisivellin

Poskipunasivellin on pieni ja siro ja sopii mielestäni hyvin myös puuterimaisten korostusten tekemiseen. Luomivärisivellin sopii häivytykseen.
.
Osallistut arvontaan jättämällä kommentin tämän postauksen kommenttilaatikkoon. Osallistumisaikaa on 4.12. siihen saakka, kunnes julkaisen seuraavan luukun. Jätäthän kommenttiisi myös sähköpostiosoitteesi sille varatulle riville.
P.S. Kerrotteko Bloglovin' -seuraajat näkyykö tämä postaus nyt Bloglovinissa. Sain eilen useamman viestin joiden mukaan 1. ja 2. luukut eivät näkyneet Bloglovinissa, mutta ranch-postaus näkyi. Itselleni joulukalenteriluukut näkyivät Bloglovinissa ensin normaalisti mutta muuttuivat sitten viime vuoden luukuiksi (!!!). En keksi tähän muuta syytä kuin url-osoitteen joka kenties sotkee Bloglovinia - edellisvuoden ja tämän vuoden joulukalenterien luukuilla kun on tismalleen sama url. Muutin tämän luukun urlin muotoon "luukku-3", toivottavasti se auttaisi Bloglovin-seurannassa.

709 comments on “Joulukalenteri, luukku 3”
Mukana :)
mukana arvonnassa!
Mukana
Onpa kiva settimana, Estelle&Thildin meikkejä en ole koskaan kokeillutkaan, vain ihonhoitotuotteita. Osallistun arvontaan ?
Aww! Himoan tätä pakettia...
Onpa kiva setti, Estelle&Thildin meikkejä en ole koskaan kokeillutkaan, vain ihonhoitotuotteita. Osallistun arvontaan ?
Nyt se perinteinen eli MUKANA! :D
Mukana! Tää postaus näkyi bloglovinissa, toisinkuin pari edellistä luukkua :)
Mukana arvonnassa! Olisi kiva päästä testailemaan luonnonkosmetiikan meikkejä ensimmäistä kertaa :)
Aivan ihana paketti, ehdottomasti mukana arvonnassa.
Mukavaa joulunaikaa ?
Mukana! Tarvitsenkin vaalemman poskipuna, nykyinen tuntuu liian pelleltä.
Nyt näkyy postaus! Ihmettelinkin kun en nähnyt 1 ja 2 päivää ollenkaan..
Ihania uutuustuotteita, osallistun arvontaan :)
Mukana arvonnassa. Ja ihana idea Sanni, että pääosa luukuista on lahjoituksia hyvään tarkoitukseen! Joulun henkeä puhtaimmillaan <3
Mukana ?
Mukana! Onpa ihania!
Voi kauneutta! Mukana arvonnassa :)
Mukana! :)
Näkyy Bloglovinissa. :)
Mukana :3
Oi ihanuus.... Arvonnassa mukana ?
Arvonnassa mukana.
Iloista joulunodotusta!
Sen verran olen tutustunut näihin hiplaamisen lisäksi, että mulla on kaksi luomiväriä, Marble ja Icy Copper. Molemmat on moniulotteisia, pannua katsomalla ei oikein arvaa miltä näyttää käytössä. Icy Copper on kiva, tosin vaaleampi luomilla kuin odotin. Marblen ostin ihan highlighteriksi ja tykkään käyttää sitä poskipäillä, siihen olen erityisen ihastunut. Luomilla ei ole vielä ollut.
Ihana paketti, mukana arvonnassa ?
Arvontaan :)
Mukana. :)
mukana! :-)
Oi mikä poskipuna!Mukana siis :) Ja hyvin näkyy bloglovinissa.
Mukana arvonnassa! :)
Ihania, mukana arvonnassa.
Huikea, mukana ?
Mukana ollaan ?
Mukana arvonnassa, olispa kyllä ihan huippu päästä kokeilemaan noita tuotteita! ?
Mukana!
Mahtava setti, mukana arvonnassa! ?
Mukana! :)
Osallistun! :)
Ihana arvonta, mukana!!
Mukana arvonnassa!
Mukana :)
Mukana!
Mukana!
Ihania tuotteita! Mukana arvonnassa
Mukana arvonnassa, etenkin poskipuna houkuttaa!! :)
Mukana!
tämä olisi ihana
Mukana ja näkyy Bloglovin kautta ???
Mukana ehdottomasti
Mukana arvonnassa. Ainakin minulla näkyi nyt bloglovinissa.
mukana :)
Ihana setti meille tytöille ?
Mukana ihanassa arvonnassa!
Mukana :)
Osallistuisin arvontaan!
Mukana tottakai.
Kiva setti ja juuri sellaisia tuotteita, jotka tulisivat tarpeeseen!?
Mukana arvonnassa, hyvää joulunodotusta!
Mukana:)
Mukana! ?
Mukana arvonnassa!
Mukana arvonnassa. Ihana idea kalenterilla tänä vuonna!
Arvonnassa mukana
Mulle nää pliis
Mukana :) Ja näkyy tämä postaus bloglovinissa!
Mulle nää pliis....
Ihanan näköinen setti, mukana arvonnassa!
Erittäin hyvä idea myös tämän vuoden hyväntekeväisyys-joulukalenteri :)
Mukana :)
Mukana ?
Osallistun! Onkin ollut mielessä opetella käyttämään poskipunaa. (:
Ihana setti! Mukana siis ☺️
Klikkasin tänään tänne Bloglovinin kautta, joten multa ainakin löytyi tämä sinne listattuna.
Näkyy Bloglovinissa ainakin mulla. :)
Jos voittaisin tämän setin, antaisin sen joululahjaksi siskolleni.
Mukana!❤️
Onpas jotenkin ihan tosi kaunis sävy tossa poskipunassa, ihanan eteerinen ja herkkä!
Kauniita sävyjä, mukana arvonnassa!
Söpöjä meikkejä, joten mukana jälleen!
Ihanat tuotteet. Mukana arvonnassa?
Mukana ollaan. Tämä tuli nätisti blogloviniin näkyviin vaikka aiemmat ei näkyneet :)
Mukana!
Oi, oispa ihana ja mieluinen setti tämä. :)
Ihania tuotteita?
Mukana!
Nyt näkyy bloglovinissa. Mukana!
Aivan ihana setti, mukana arvonnassa :)
Mukana arvonnassa.
Mukana kivassa arvonnassa :) muita luukkuja odotellessa, tänä vuonna kalenterisi teema on ihana :)
Oi, olisipa kiva yllätys. :)
Määääää haluuuuun! ?
mahtavia tuotteita <3
Ihania tuotteita, toivottavasti arpaonni suosii!
Mukana! Kyseisen merkin meikit onkin toistaiseksi jäänyt testaamatta.
Tämän päivän luukku näkyi bloglovinissa, eilinen ei.
Mukana arvonnassa :).
Mukana arvonnassa! :)
Vau, ihanan kuuloinen setti! Ehdottomasti mukaan arvontaan ja sormet ristiin!
Ihana arvonta, olen näitä Sokoksella jo hypistellytkin :)
Ihania :)
Ihana arvonta, mukana!
Arvonnassa mukana! :)
Mukana ?
Ihania sävyjä, mukana!