Karkkipäivän joulukalenteri - luukku kolme

Tänään kalenterissa yksi joukkoon sirotelluista arvontaluukuista.
Arvottavana on paketillinen Estelle & Thildin ihania uutuusmeikkejä. :)

Setissä:
Bio Mineral Fresh Glow Satin Blush sävyssä Sweet Coral
Bio Mineral Lip Gloss sävyssä Garden Party
Bio Mineral Silky Eyeshadow sävyssä Urban Earth
Angled Blush Brush -poskipunasivellin
Blending Eyeshadow Brush -luomivärisivellin

Poskipunasivellin on pieni ja siro ja sopii mielestäni hyvin myös puuterimaisten korostusten tekemiseen. Luomivärisivellin sopii häivytykseen.
.
Osallistut arvontaan jättämällä kommentin tämän postauksen kommenttilaatikkoon. Osallistumisaikaa on 4.12. siihen saakka, kunnes julkaisen seuraavan luukun. Jätäthän kommenttiisi myös sähköpostiosoitteesi sille varatulle riville.
P.S. Kerrotteko Bloglovin' -seuraajat näkyykö tämä postaus nyt Bloglovinissa. Sain eilen useamman viestin joiden mukaan 1. ja 2. luukut eivät näkyneet Bloglovinissa, mutta ranch-postaus näkyi. Itselleni joulukalenteriluukut näkyivät Bloglovinissa ensin normaalisti mutta muuttuivat sitten viime vuoden luukuiksi (!!!). En keksi tähän muuta syytä kuin url-osoitteen joka kenties sotkee Bloglovinia - edellisvuoden ja tämän vuoden joulukalenterien luukuilla kun on tismalleen sama url. Muutin tämän luukun urlin muotoon "luukku-3", toivottavasti se auttaisi Bloglovin-seurannassa.

709 comments on “Joulukalenteri, luukku 3”
Mukana ehdottomasti!
Mukana arvonnassa ;) Sekä Hauskaa ja Ikimuistoista loman jatkoa Sinulle Sanni ;)
Mukana!
Oispa kiva koklata mukana siis :)
Mukana! Tämä postaus taas näky bloglovinissa, kaks aikasempaa luukkua ei tosiaan siellä näkynyt :)
Poskipunassa on todella kaunis sävy. Luomiväri on myös kaunis.
Iiiihana e&t :)
Mukana!
Mukana arvonnassa :) ja pakko kommentoida vielä sitä, että aivan ihana tämä ideasi tästä hyväntekeväisyydestä! On mahtavaa, miten paljon olet saanut yrityksiä mukaan tekemään hyvää <3
Mukana arvonnassa!
Mukana. Merkki on entuudestaan tuntematon, mutta kivalta näyttää. Uusille meikeille olisikin jo kovasti tarvetta.
Niinhän se on, että ehdottomasti mukana.
*~<|:-)
Ihana arvonta <3
Arvontaan osallistun!
Oih, mukana!
Mukana arvonnassa.
Ihana setti, arvonnassa mukana! <3
Onpa kiva palkinto kalenterissa
Nyt on pakko osallistua, ihana paketti <3
Kivoja tuotteita, ois mukava kokeilla. :-)
Mukana!
Mukana
Mukana!
Ihana paketti ? Eli mukana arvonnassa
Ihana paketti <3 Mukana arvonnassa!
Mukana
Mukana arvonnassa! En ole vielä ehtinyt testata Estelle & Thildin meikkejä, vaikka aikomukseni on ollut niin tehdä, joten arvonnan voitto osuisi juuri hyvään saumaan. Luonnonkosmetiikka kiinnostaa muutenkin kovasti :)
Mukana.hienoja tuotteita.
Mukana.hienoja tuotteita.
Ihana paketti. Fanitan. <3
Mukaan!
Mukana!:)
Oon jo tosi pitkään halunnut kokeilla Estelle & Thild -merkin tuotteita. Olis niin mahtavaa päästä kokeilemaan näitä :) Ehdottomasti mukana arvonnassa.
Oii ihana setti! :)
Mukana :)
Mukana ?
Mukana
Mukana! Kiva kokeilla itselle tuntemattoman merkin tuotteita :)
Tahtoo setin!
Mukana arvonnassa. Tämä luukku nyt ensimmäinen, joka näkyi Bloglovinissa.
Mukana ollaan ?
Hop hei mukaan!
Toi poskipunan sävy on niin täydellinen, Mukana!
Mukana :)
Osallistun arvontaan!
Mukana!:)
Ihania tuotteita, olen mukana!
Mukana arvonnassa
Ihania! <3
Ja tuli Bloglovinilla vastaan, eli pitäisi nyt toimia!
Mukana ollaan :)
Mukana! :)
Mukana! Näitä olen kovasti halunnut päästä kokeilemaan! Varsinkin nuo poskipunat kiinnostavat.
Mukana arvonnassa! :)
Leppoisaa joulun odotusta!
Ihana paketti! Mukana.
Kiva paketti, mukana!
Aivan ihanat värit näissä meikeissä <3
Houkuttelevia juttuja tuossa setissä! Osallistun arvontaan ?
Mukana ! ✨
Mukana arvonnassa :)
Minä kanssa mukana! Ihania tuotteita.
Mukana arvonnassa! Ihania tuotteita.
Mukana :-)
Ihana sävy luomivärissä! Mukana :)
Mukana :)
Mukana! ?
Mukana!
Oih, ihana arvonta! Ja pakko sanoa monen muun tavoin että tämän vuoden joulukalenteri on kyllä huippu! <3
Ihana arvonta :)
Mukana olen! ?
Mukana arvonnassa
Mukava arvonta, mukana : )
Mukana ja näkyy :)
Mukana.. :)
Ehdottomasti mukana!
mukana!
Mukana täälläkin ??
mukana
Mukana arvonnassa :)
Mukana! ?
Mukana :)
Mukana
Nyt on niin ihana paketti, että pakko osallistua!
Mahtava setti, mukana!
Mukana
Kivoja tuotteita tässä luukussa. Mukavaa joulunalusaikaa!
Mukana
mukana
Hei! Ihanaa joulun odotusta sulle Sanni. Terveisiä Tallinnasta. Olin siellä viikonlopun fiilistelemässä joulutunnelmaa ystävieni kanssa. ?
Oih, varmasti ihanaa...
Ehdottomasti mukana! Olen suositustesi jalkeen kokeillut Estelle & Thildin vartalonhoitotuotteita, mutta en ole viela saanut haltuuni kyseisen merkin meikkeja. Eli olis kiva paasta kokeilemaan!
Mukana arvonnassa :)
Mukana.
Näkyy Bloglovinissa.
Mukana
Osallistun arvontaan; kiva olisi päästä kokeilemaan ko. Merkin tuotteita! Kiitos huipusta blogistasi ?
Estelle&Thild on vielä testaamaton sarja :)
Mukana :)
Tämä näkyy Bloglovinissa, mutta edelliset kaksi luukkua ei näy ollenkaan feedissäni.
Mukana ollaan! :)
harvoin osallistun arvontoihin kun ei ole itselleni sopivia tuotteita mutta nyt on joten mukana!
mukana arvonnassa
Mukana
Mukana :)