Karkkipäivän joulukalenteri - luukku kolme

Tänään kalenterissa yksi joukkoon sirotelluista arvontaluukuista.
Arvottavana on paketillinen Estelle & Thildin ihania uutuusmeikkejä. :)

Setissä:
Bio Mineral Fresh Glow Satin Blush sävyssä Sweet Coral
Bio Mineral Lip Gloss sävyssä Garden Party
Bio Mineral Silky Eyeshadow sävyssä Urban Earth
Angled Blush Brush -poskipunasivellin
Blending Eyeshadow Brush -luomivärisivellin

Poskipunasivellin on pieni ja siro ja sopii mielestäni hyvin myös puuterimaisten korostusten tekemiseen. Luomivärisivellin sopii häivytykseen.
.
Osallistut arvontaan jättämällä kommentin tämän postauksen kommenttilaatikkoon. Osallistumisaikaa on 4.12. siihen saakka, kunnes julkaisen seuraavan luukun. Jätäthän kommenttiisi myös sähköpostiosoitteesi sille varatulle riville.
P.S. Kerrotteko Bloglovin' -seuraajat näkyykö tämä postaus nyt Bloglovinissa. Sain eilen useamman viestin joiden mukaan 1. ja 2. luukut eivät näkyneet Bloglovinissa, mutta ranch-postaus näkyi. Itselleni joulukalenteriluukut näkyivät Bloglovinissa ensin normaalisti mutta muuttuivat sitten viime vuoden luukuiksi (!!!). En keksi tähän muuta syytä kuin url-osoitteen joka kenties sotkee Bloglovinia - edellisvuoden ja tämän vuoden joulukalenterien luukuilla kun on tismalleen sama url. Muutin tämän luukun urlin muotoon "luukku-3", toivottavasti se auttaisi Bloglovin-seurannassa.

709 comments on “Joulukalenteri, luukku 3”
Ihana ja laadukas setti. Laittaisin ehdottomasti itselle joulupakettiin :)
Mukana arvonassa.
Ihanaa joulun odotusta!
Kiva palkinto, mukana siis.
Ihania! varsinkin poskipunalle olisi käyttöä?
Mukaha hep!
Ihana idea joulukalenteriin toteuttaa itselle tärkeitä hyviä juttuja ja antaa takaisin. Ja ihana on tuo settikin, kauniit sävyt :)
Kelpais varmaan mullekin.
Oi mukana!
Mukana. ❤️
Upea tämä tämän vuoden kalenteriajatuksesi :)
Mukana :). Tämä näkyi bloglovinissa, mutta eilinen ei näkynyt.
Mukana!
Olen yleensä tosi laiska kommentoija, joten käytän nyt tilaisuuden hyväkseni kiittämällä tuosta hyväntekeväisyysjoulukalenterista. Ihana idea!
Hyvin näkyy bloglovinissa? Ihana arvonta! Mukana!
Ihania tuotteita! Mukana siis.
Tässä lahja itselleni, ehdottomasti mukana arvonnassa.
Kiva setti! Mukana arvonnassa!
Oi näitä olisi mukava kokeilla!!!
UUUHH! Nämä olisi niiiiin ihania... Ehdottomasti mukana arvonnassa!! :)
Olen mukana arvonnassa. 10 pistettä hyväntekeväisyysideasta. Hienoa päästä tutustumaan eri tahoihin.
Mukana arvonnassa.
Mukaan ihanaan arvontaan :)
Onpa ihana setti! ?
Mukana?
Mukana:)
Mukana! Näitä olenkin halunnut päästä kokeilemaan Katja Kokon hehkutuksen jälkeen :)
Mukana.
Ihana setti! Arvonnassa mukana!
Oon muuten pitänyt tän vuoden joulukalenterin hyväntekeväisyys-ideasta! Ja nää arvontaluukut seassa on myös mukava juttu ;)
Mukana arvonnassa, näkyi bloglovinissa tämä luukku. :)
Mukana ollaan :)
Ihanan näköinen setti.
Mukana!?
Oi ihania! :)
Ihana setti arvonnassa, osallistun tietysti.
Minä myös, mukana siis :)
Ihana paketti, mukana arvonnassa! :)
Mukana arvonnassa ? Noita E&T:n meikkejä olen jo käynyt swatchailemassa niin monta kertaa! Bloglovinissa tämä näkyi nyt.
Iltapäivää, tämä luukku näkyikin Bloglovinissa, ekat kaksi ehti mennä ohi kun eivät näkyneet. En siis hoksannut käydä sivuillasi erikseen.
Mukana ?
Mukana! Kiitos kivasta ja vähän erilaisesta joulukalenterista!
mukana tämän päivän arvonnassa. mukavia päiviä ranchilla! hieman kateellisena täällä Suomen vesi-/räntäsateessa katselen kuvia... on aika jylhiä maisemia :-)
Mukana arvonnassa.
Mukana arvonnassa!
Mukana arvonnassa :)
Mukana :)
Mukana?
Ihanan näköisiä - osallistun.
Mukana ollaan! Ihana setti!
Estelle&thildistä olen lukenut paljon, mutta en ole vielä uskaltautunut ostamaan sarjan tuotteita. Uskoisin että tämän paketin avulla saisin hyvän sneakpeakin laadusta :)
Huomasin saman ongelman bloglovinissa, mutta nyt toimii hyvin! Mukana, poskipuna on erityisen kaunis. ❤
Olisi ihana joulukuun aloitus!
Mukana ?
Uiui mukana! :)
Suloisen näköisiä meikkejä. Vielä en ole rohjennut e&t:n meikkejä kokeilla, joten kokeilen onneani arvonnassa. Mukana siis! ?
Osallistun!
Ihana setti, mukana ollaan!
Mukana :)
Juu, tämä postaus näkyi luukuista ekana bloglovinissa. Ihanilta vaikuttaa nämä tuotteet, olispa kiva kokeilla!
Hienoa, että otat hyväntekeväisyyden esille tällä tavoin <3
Osallistun :)
Todella hieno joulukalenteri tänä vuonna!
Mukana arvonnassa :)
Ehdottomasti mukana ?
Oi onpa ihania tuotteita!
Ehdottomasti mukana!
Näillä olisi mahtava tutustua kyseisen merkin tuotteisiin lisää, mukana!
Oii, mukana! <3
Tosiaan 1 ja 2 luukkua en minäkää eilen löytänyt, mutta tämä tuli normaalisti :)
Mukana arvonnassa.
Hyvää ensimmäistä adventtia!
Mukaan :)
Mukana arvonnassa!
Suloisia meikkejä, mukana ollaan :)
Mukana
Tältä merkiltä en ole kokeillutkaan mitään..ihanat varsinkin nuo siveltimet:-)
Mukana arvonnassa! Minullakaan eivät kaksi ensimmäistä luukkua tuleen bloglovinissa vastaan mutta tämä näkyy :-)
mukana :)
Mukana! :)
Tämä näkyy kyllä Bloglovin'issa, onneksi! Olisi todella mieluinen palkinto, eli mukana ollaan :)
Ihania, mukana!
Osallistun tämän hienon setin arvontaan! Siveltimet tulisivat tosiaan tarpeeseen :)
Mukana :)
Onpa kaunis sävy poskipunassa. Mukana arvonnassa! :)
Tämä luukku 3 näkyy Bloglovinissa, 2 edellistä ei näkynyt, enkä tajunnut tulla edes etsimään. Mutta mukana tässä 3. luukussa! :)
Mukana arvonnassa. Ihana setti.?
Ihana setti, osallistun. Hehkua kaipaisinkin sairastelujen verottaessa mm. ulkoilua.
Mukana :)
Kivannäköinen setti, mukana ollaan :)
Kaikki nämä tuotteet päätyisivät varmaan käyttöön. Monitoimisivellin korostusten ja mahdollisesti myös poskipunan levitykseen tulisi erityisesti tarpeeseen. Mukana arvonnassa siis!
Moikka, mielestäni näkyi bloglovinissakin!
Estelle&Thildin meikkituotteet on mulle ihan vieraita, olis kiva päästä kokeilemaan!
Ihana setti!
Mukana ja tämä bongattu Bloglovinista. Edellisiä luukkuja ei täällä ole kyllä näkynyt. :/
Mukana arvonnassa :)
Mukana :)
Mukana :)
Osallistuisin arvontaan. =)
Wau, mukana! :)
Tämä setti piristäisi varmasti ja saisi eloa kasvoille tän harmauden keskelle.
Arvonnassa mukana ollaan ?
Onpas kiva arvonta, osallistun :)
Mukana arvonnassa.
Mukana!
Mukana
Kiva setti, mukana arvonnassa!
Kiva setti, mukana