03.12.2017

Joulukalenteri, luukku 3

Karkkipäivän joulukalenteri - luukku kolme

joulukalenteri_luukku3

Tänään kalenterissa yksi joukkoon sirotelluista arvontaluukuista.

Arvottavana on paketillinen Estelle & Thildin ihania uutuusmeikkejä. :)

Joulukalenteri_EstelleThild_IMG_3871

Setissä:

Bio Mineral Fresh Glow Satin Blush sävyssä Sweet Coral

Bio Mineral Lip Gloss sävyssä Garden Party

Bio Mineral Silky Eyeshadow sävyssä Urban Earth

Angled Blush Brush -poskipunasivellin

Blending Eyeshadow Brush -luomivärisivellin

Joulukalenteri_EstelleThild_IMG_3874

Poskipunasivellin on pieni ja siro ja sopii mielestäni hyvin myös puuterimaisten korostusten tekemiseen. Luomivärisivellin sopii häivytykseen.

.

Osallistut arvontaan jättämällä kommentin tämän postauksen kommenttilaatikkoon. Osallistumisaikaa on 4.12. siihen saakka, kunnes julkaisen seuraavan luukun. Jätäthän kommenttiisi myös sähköpostiosoitteesi sille varatulle riville.

P.S. Kerrotteko Bloglovin' -seuraajat näkyykö tämä postaus nyt Bloglovinissa. Sain eilen useamman viestin joiden mukaan 1. ja 2. luukut eivät näkyneet Bloglovinissa, mutta ranch-postaus näkyi. Itselleni joulukalenteriluukut näkyivät Bloglovinissa ensin normaalisti mutta muuttuivat sitten viime vuoden luukuiksi (!!!). En keksi tähän muuta syytä kuin url-osoitteen joka kenties sotkee Bloglovinia - edellisvuoden ja tämän vuoden joulukalenterien luukuilla kun on tismalleen sama url. Muutin tämän luukun urlin muotoon "luukku-3", toivottavasti se auttaisi Bloglovin-seurannassa.

709 comments on “Joulukalenteri, luukku 3”

  1. Ihana ja laadukas setti. Laittaisin ehdottomasti itselle joulupakettiin :)
    Mukana arvonassa.
    Ihanaa joulun odotusta!

    Vastaa

    0
  2. Ihana idea joulukalenteriin toteuttaa itselle tärkeitä hyviä juttuja ja antaa takaisin. Ja ihana on tuo settikin, kauniit sävyt :)

    Vastaa

    0
  3. Mukana!

    Olen yleensä tosi laiska kommentoija, joten käytän nyt tilaisuuden hyväkseni kiittämällä tuosta hyväntekeväisyysjoulukalenterista. Ihana idea!

    Vastaa

    0
  4. Olen mukana arvonnassa. 10 pistettä hyväntekeväisyysideasta. Hienoa päästä tutustumaan eri tahoihin.

    Vastaa

    0
  5. Mukana! Näitä olenkin halunnut päästä kokeilemaan Katja Kokon hehkutuksen jälkeen :)

    Vastaa

    0
  6. Ihana setti! Arvonnassa mukana!

    Oon muuten pitänyt tän vuoden joulukalenterin hyväntekeväisyys-ideasta! Ja nää arvontaluukut seassa on myös mukava juttu ;)

    Vastaa

    0
  7. Mukana arvonnassa ? Noita E&T:n meikkejä olen jo käynyt swatchailemassa niin monta kertaa! Bloglovinissa tämä näkyi nyt.

    Vastaa

    0
  8. Iltapäivää, tämä luukku näkyikin Bloglovinissa, ekat kaksi ehti mennä ohi kun eivät näkyneet. En siis hoksannut käydä sivuillasi erikseen.

    Vastaa

    0
  9. mukana tämän päivän arvonnassa. mukavia päiviä ranchilla! hieman kateellisena täällä Suomen vesi-/räntäsateessa katselen kuvia... on aika jylhiä maisemia :-)

    Vastaa

    0
  10. Estelle&thildistä olen lukenut paljon, mutta en ole vielä uskaltautunut ostamaan sarjan tuotteita. Uskoisin että tämän paketin avulla saisin hyvän sneakpeakin laadusta :)

    Vastaa

    0
  11. Huomasin saman ongelman bloglovinissa, mutta nyt toimii hyvin! Mukana, poskipuna on erityisen kaunis. ❤

    Vastaa

    0
  12. Suloisen näköisiä meikkejä. Vielä en ole rohjennut e&t:n meikkejä kokeilla, joten kokeilen onneani arvonnassa. Mukana siis! ?

    Vastaa

    0
  13. Juu, tämä postaus näkyi luukuista ekana bloglovinissa. Ihanilta vaikuttaa nämä tuotteet, olispa kiva kokeilla!
    Hienoa, että otat hyväntekeväisyyden esille tällä tavoin <3

    Vastaa

    0
  14. Näillä olisi mahtava tutustua kyseisen merkin tuotteisiin lisää, mukana!

    Vastaa

    0
  15. Oii, mukana! <3
    Tosiaan 1 ja 2 luukkua en minäkää eilen löytänyt, mutta tämä tuli normaalisti :)

    Vastaa

    0
  16. Tältä merkiltä en ole kokeillutkaan mitään..ihanat varsinkin nuo siveltimet:-)

    Vastaa

    0
  17. Mukana arvonnassa! Minullakaan eivät kaksi ensimmäistä luukkua tuleen bloglovinissa vastaan mutta tämä näkyy :-)

    Vastaa

    0
  18. Tämä näkyy kyllä Bloglovin'issa, onneksi! Olisi todella mieluinen palkinto, eli mukana ollaan :)

    Vastaa

    0
  19. Osallistun tämän hienon setin arvontaan! Siveltimet tulisivat tosiaan tarpeeseen :)

    Vastaa

    0
  20. Tämä luukku 3 näkyy Bloglovinissa, 2 edellistä ei näkynyt, enkä tajunnut tulla edes etsimään. Mutta mukana tässä 3. luukussa! :)

    Vastaa

    0
  21. Ihana setti, osallistun. Hehkua kaipaisinkin sairastelujen verottaessa mm. ulkoilua.

    Vastaa

    0
  22. Kaikki nämä tuotteet päätyisivät varmaan käyttöön. Monitoimisivellin korostusten ja mahdollisesti myös poskipunan levitykseen tulisi erityisesti tarpeeseen. Mukana arvonnassa siis!

    Vastaa

    0
  23. Mukana ja tämä bongattu Bloglovinista. Edellisiä luukkuja ei täällä ole kyllä näkynyt. :/

    Vastaa

    0
  24. Tämä setti piristäisi varmasti ja saisi eloa kasvoille tän harmauden keskelle.

    Vastaa

    0

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


  • Sanni

  • Arkisto

    • 2026 (78)
    • 2025 (146)
    • 2024 (124)
    • 2023 (149)
    • 2022 (174)
    • 2021 (178)
    • 2020 (227)
    • 2019 (203)
    • 2018 (227)
    • 2017 (298)
    • 2016 (284)
    • 2015 (343)
    • 2014 (389)
    • 2013 (400)
    • 2012 (214)
    • 2011 (226)
    • 2010 (287)
    • 2009 (206)
  • Avainsanat