Karkkipäivän joulukalenteri - luukku kolme

Tänään kalenterissa yksi joukkoon sirotelluista arvontaluukuista.
Arvottavana on paketillinen Estelle & Thildin ihania uutuusmeikkejä. :)

Setissä:
Bio Mineral Fresh Glow Satin Blush sävyssä Sweet Coral
Bio Mineral Lip Gloss sävyssä Garden Party
Bio Mineral Silky Eyeshadow sävyssä Urban Earth
Angled Blush Brush -poskipunasivellin
Blending Eyeshadow Brush -luomivärisivellin

Poskipunasivellin on pieni ja siro ja sopii mielestäni hyvin myös puuterimaisten korostusten tekemiseen. Luomivärisivellin sopii häivytykseen.
.
Osallistut arvontaan jättämällä kommentin tämän postauksen kommenttilaatikkoon. Osallistumisaikaa on 4.12. siihen saakka, kunnes julkaisen seuraavan luukun. Jätäthän kommenttiisi myös sähköpostiosoitteesi sille varatulle riville.
P.S. Kerrotteko Bloglovin' -seuraajat näkyykö tämä postaus nyt Bloglovinissa. Sain eilen useamman viestin joiden mukaan 1. ja 2. luukut eivät näkyneet Bloglovinissa, mutta ranch-postaus näkyi. Itselleni joulukalenteriluukut näkyivät Bloglovinissa ensin normaalisti mutta muuttuivat sitten viime vuoden luukuiksi (!!!). En keksi tähän muuta syytä kuin url-osoitteen joka kenties sotkee Bloglovinia - edellisvuoden ja tämän vuoden joulukalenterien luukuilla kun on tismalleen sama url. Muutin tämän luukun urlin muotoon "luukku-3", toivottavasti se auttaisi Bloglovin-seurannassa.

709 comments on “Joulukalenteri, luukku 3”
Mukana:)
Ja tänään näkyi bloglovinissa!:)
Ihana joulukalenteri Sanni ja ihanan oloiset tuotteet :)
Tykkään erityisen paljon tämän vuoden joulukalenteristasi, ihana ja niin tärkeä idea muistaa eri kohteita lahjoituksin. Ja mahtavaa, että olet saanut yhteistyökumppanisi mukaan!
Mukana luukun arvonnassa, nauti lomastasi Sanni ja iloista joulunodotusta :)
Mukana :)
Mukana arvonnassa :)
Vau! Innolla mukana arvonnassa :) ja näkyy tämä bloglovinissa!
Mukana!
Mukana arvonnassa!
Ihana palkinto, mukana arvonnassa :)
Mukana, vaikka podenkin pientä huonoa omaatuntoa etten ole kommentoinut hyväntekeväisyys postauksiin.
Eihän niihin tarvitse kommentoida :) Olen iloinen jos ne edes herättävät lukijassa jonkun ajatuksen <3
Mukana arvonnassa ja kyllä tämä postaus näkyi Bloglovin'issa. :)
Nyt tuli näkyviin bloglovinii ! Ja mukana ollaan. :)
Mukana ? Mulla näkyy Bloglovinissa ?
Ehdottomasti mukana! :)
Voi, tämä setti piristäisi niin paljon! Mukana! :)
Ihania meikkejä ja nuo siveltimet ? ehdottomasti mukana!
Mukana!
Mukana!! :)
Olen mukana arvonnassa :)
Mukana :)
Olen taas innostunut meikkaamisesta, kun olen saanut ihon parempaan kuntoon. Näitä olisi ihana päästä kokeilemaan ?
En ole koskaan kokeillut kyseisen merkin tuotteita, arvontaan mukaan :)
Mukana arvonnassa!!<3
Aivan ihanan oloinen setti arvonnassa. Tietysti mukana arvonnassa.
Ihana idea tuo hyväntekeväisyysjoulukalenteri :) Hyvä Sanni!
Näkyi Bloglovingissa! Ihania tuotteita!
Mukana arvonnassa. Ja nyt näkyy myös Bloglovinissa :)
Mukana ?
Tämä näkyi hyvin Bloglovinissa. Ja mukana arvonnassa totta kai!
Olisipa ihana päästä kokeilemaan, siispä mukana arvonnassa :)
Oi ihana setti! Arvonnassa mukana :)
Ihana setti tulevalle mammalle, joka yrittää siirtyä värikosmetiikassakin hiljalleen luonnollisempaan suuntaan. Ehdottomasti mukana!
Kelpaisi kyllä, eli mukana!
Seuraan sun blogia bloglovinissa, ja juuri näihin kahteen ensimmäiseen luukkuun päädyin facebookin kautta ja ihmettelinkin, kun ne ei näkynyt bloglovinissa. Aattelin, että ei vaan oo osunut silmään, mutta ei niitä täälä kyllä näkynyt.
Mutta mukana arvonnassa! :)
Mukana!
Estelle & Thild on minulle ennestään vain nimeltä tuttu, joten olisi todella mielenkiintoista päästä tutustumaan heidän tuotteisiinsa käytännössä :)
Ihana tuotepaketti, mukana!
Näkyy bloglovinissa :) mukaan arvontaan!
niin kauniita! <3
Mukana arvonnassa! Näitä haluaisin kokeilla. :)
Osallistun arvontaan! Mukava ajatus muuten tänä vuonna tuo hyväntekeväisyyteen lahjoittaminen tässä joulukalenterissa. :)
Mukana!
Ihanaa ? Ehdottomasti mukana ?
Olisipa kiva saada testailla näitä! ?
Mukana ihanassa arvonnassa! :)
Mukana arvonnassa.
Mukana arvonnossa :)
Mukana =)
Mukana! :)
Mukana. :)
Mielellään näitä testaisin. Hyvä teema kalenterissasi tänä vuonna, peukkuja sille!
Ajattelin osallistua arvontaan, söpöjä tuotteita ja pääsis kaikki käyttöön. Oon myös tykänny sun lahjotusteemasta tänä vuonna. Kiva lukea ja tietää mitkä on sun sydämmen lähellä. Tuleeko hesy tai sey olemaan listalla? Ne on mun sydämmen lähellä :). Nuorempi kissa otettu hesyltä.
SEY oli kakkosluukussa ja tulee näkymään myöhemminkin :)
Minullakaan ei näkynyt aikaisemmat arvonnat, vaikka ranch näkyi. Tämä postaus kuitenkin tuli normaalisti etusivulle. Ihanasti olet yhdistellyt perinteistä arvontaa ja hyväntekeväisyyttä!
Mukana! ?
Ehdottomasti mukana arvonnassa! Olen käyttänyt merkin kosteusvoiteita ja öljyjä ja viime aikoina olen testaillut heidän uusia meikkivoiteitaan. Sävyt (2) joita olen näytepurkeissa kotiin kantanut tuntuvat kiinnittyvän hieman eri tavoilla, mutta molempien tuntuma on ihanan silkkinen! Olisipa ihanaa saada myös muita meikkekä, etenkin tuo poskipuna näyttää ihanalta. :)
Mukana
Mukana ?
Mukana arvonnassa, kivan näköinen setti!
Mukana arvonnassa. Blogisi on ainoa kosmetiikkablogi, jota seuraan. Täältä löysin myös iki-ihanat Ekopharman tuotteet. Tyrni Q10 kasvoöljy on suosikkini! T. Anna
Mukana!
Mukana ja kyllä, tämä näkyi bloglovinissa, aiemmat ei!
Ihanat tuotteet <3 Mukana ollaan :D
Itse löysin joulukalenterisi vasta nyt, mutta aijon varmasti jatkaa sen seuraamista :)
Mukana :)
Onpa kauniit sävyt! Mukana :)
Mukana!
Arvonnassa mukana!
Oh. Olisipa kiva päästä testailemaan näitä! Todella käyttiksen oloisia tuotteita!
Täydellinen poskipunasävy!!! ? Mukana ollaan.
Mukana kolmannen päivän arvonnassa.
Näkyi mulla Bloglovinissa ja mukana ollaan :)
Mukana ☺️
Messissä <3
Estelle & Thild on rakkaus!? Mukana!
Mukavannäköinen setti! Mukana!
Mukana :)
Mukana arvonnassa ?
Mukana
Ihanan näköistä! Mukana arvonnassa!
Ihanan näköistä, pääsisinpä testaamaan!
Mukana arvonnassa!
Ehdottomasti mukana....
Mukana ?!
Heippa, mukana! Tämä näkyi itselläni Bloglovinissa, toisin kuin aiemmat luukut.
Mukana:)
Mukana!
Mukava palkinto. Ja kaksi ensimmäistä vielä mukavampia.
Näitä olen halunnut testata, mutta en ole vielä raaskinut. Eli mukana arvonnassa! :)
Minusta ideasi toteuttaa joulukalenteri tänä vuonna hieman eri tavalla on aivan loistava! Itse mietin opiskelijana olevani liian 'köyhä' lahjoittamaan muille, mutta nyt jo kaksi postaustasi lukeneena mietin asiaa jo vakavammin kuin aikaisemmin. Ehkä tässä kuukauden aikana keksin itselleni merkittävän kohteen johon voisin lahjoittaa rahaa, vaikka joululahjana jollekin henkilölle, kenelle kohde on myös merkittävä :)
<3
Onpas kauniita meikkejä! Olen mukana!
Ihania ne Utahin kuvat, jenkkikuume pahenee :)
Mukana arvonnassa :)
Ihanat tuotteet! Mukana.
Osallistun ?
Nyt näky blogloviniin ?
Ihana setti, mukana :)
Ihana setti <3
Ja näkyy nyt bloglovinissa :)
Osallistun :) Tämä tuli Blogloviniinkin näkyviin. Ihmettelinkin kun kahta ensimmäistä ei kuulunut, mutta en hoksannut käydä tarkistamassa blogista.
Todellakin mukana
Mukana: ) Aivan ihania nuo ensimmäinen ja toinen luukku <3
Ihana setti, mukana.
Tosi kiva olisi päästä testaamaan :)
Mukana arvonnassa!