27.04.2009

Smoky Blue




Meikkiin käytetty:
* Dior Bleu Denim
* Make Up Store Elf
* Yves Rocher Yria-rajauskynä Bleu
* Dior Diorshow Iconic-ripsari

Tänään utuillaan savuisella sinisellä. Ripsiraja on rajattu Diorin Bleu Denim -paletin tummansinisellä, ja lopulla luomella on samaisen paletin ruiskukansinistä. Luomivaossa Make Up Storen Elf. Alaluomen vesiraja rajattu Yves Rocherin tummansinisellä kynällä.

Käytän sinistä aika harvoin koska sinisilmäisenä se ei ole minulle se paras väri, mutta etenkin tummissa smoky-meikeissä se toimii. Sininen on muuten aika väärinymmärretty sävy, tai saamme varmaan kiittää 80-lukua siitä kuinka sinistä alettiin pitää mauttomana ja halvan ilmeen luovana meikkisävynä. Kieltämättä ABBAn Agnetha Fältskogin kaltaiset 80-luvun tyyli-ikonit pitivät huolen siitä että sininen silmämeikki sai niin huonon maineen. Vai mitä tykkäätte Agnethan lookista?

Ei kommentteja
26.04.2009

Peach'n'Pink




Meikkiin käytetty:
* Pure Luxe Peach Champagne
* Pure Luxe Bloom
* L'oreal Golden Beige
* Indelible Gel Eye Liner Magnetism

* Dior Diorshow Iconic-ripsari

Tänään taas kirkkaita keväisiä värejä! Nam! Tähän simppeliin meikkiin on käytetty vain kahta sävyä (ja kulmaluulla tietysti highlighter); Pure Luxen Peach Champagne koko luomella ja Pure Luxen Bloom ulkonurkassa. Rajauksena Indeliblen Magnetism.

Olisin mieluusti rajannut alaluomen vesirajankin mustalla sillä pidän siitä kuinka mustat täysrajaukset antavat kehykset vaaleille ja kirkkaille sävyille, mutta olen tänään menossa vieraaksi lastenkutsuille ja yritin pitää meikin kevyempänä. Vaikka mitäpä ne tenavat minun rajauksistani piittaavat... ^__^

Ei kommentteja
25.04.2009

Violettia ja kultaa


Meikkiin käytetty:
* Urban Decay Fishnet
* Urban Decay Ransom
* Urban Decay Honey
* MAC Eye Kohl Smolder

Violetti ja kulta on klassinen, toimiva yhdistelmä ja yksi lempikombinaatioistani, violetista kun niin tykkään. Tämä meikki on jälleen toteutettu Urban Decayn Deluxe Shadow Boxin väreillä. Yläluomen sisäpuolikkaalle levitin Fishnetiä ja ulkopuolikkaalle Ransomia. Alaluomella on kultainen Honey. Honey on ikävä kyllä aika rakeinen sävy, ja se näkyy kuvassakin. Sillä on vaikea saada pehmeää jälkeä. Rajaukset MAC Smolder-kynä.

Lisäys: tässä sama meikki ruskeasilmäiselle ystävälleni laitettuna.


Ei kommentteja

  • Sanni

  • Arkisto

    • 2026 (71)
    • 2025 (146)
    • 2024 (124)
    • 2023 (149)
    • 2022 (174)
    • 2021 (178)
    • 2020 (227)
    • 2019 (203)
    • 2018 (227)
    • 2017 (298)
    • 2016 (284)
    • 2015 (343)
    • 2014 (389)
    • 2013 (400)
    • 2012 (214)
    • 2011 (226)
    • 2010 (287)
    • 2009 (206)
  • Avainsanat