18.05.2026

Frantsilan rakastetut Kehäkukka-tuotteet

Kaupallinen yhteistyö: Frantsila

Tänään esittelyssä Frantsilan ikoninen Kehäkukka-ihonhoitosarja!

Kehäkukan voi sanoa olevan Frantsilan symboli. Frantsila on viljellyt kehäkukkaa Pirkanmaan Hämeenkyrössä ja valmistanut siitä tuotteita jo 1980-luvun alusta lähtien.

Miksi juuri Kehäkukka?

Antioksidanttipitoinen, rauhoittava ja antimikrobinen kehäkukka on yksi tunnetuimmista ja arvostetuimmista kasveista ihonhoidossa. Sitä on käytetty lääkinnällisiin ja kosmeettisiin tarkoituksiin jo antiikin ajoista. Kasvilääkinnän osaajat pitävät kehäkukkaa arvossa sen haavoja parantavien ominaisuuksien vuoksi.

Kehäkukan tunnetuimpia aktiiviaineita ovat flavonoidit, karotenoidit kuten luteiini ja zeaksantiini sekä triterpenoidit.

Kehäkukka:

🌼 Lievittää tulehduksia
🌼 Rauhoittaa ärtynyttä ihoa ja vähentää punoitusta
🌼 Parantaa pieniä ihovaurioita ja suojaa ihoa ympäristövaurioilta
🌼 Uudistaa ihosoluja

Vegaaniset Kehäkukka-tuotteet sopivat kosteuttamaan, rauhoittamaan ja tasapainottamaan ihoa iästä ja ihotyypistä riippumatta.

Tuotteissa käytetään sekä kehäkukan öljyuutosta eli maseraattia että alkoholiuutosta eli tinktuuraa. Alkoholista ei kuitenkaan kannata olla huolissaan, sillä sen uutteeseen jäävä määrä on minimaalinen, suurin osa haihtuu uutosprosessin aikana.

Frantsila käyttää alkoholiuutosta, koska se tuottaa yhdisteiltään tehokkaimman eli terapeuttisimman uutoksen. Alkoholilla saa liuotettua kaikkein monipuolisimmin kasvien eri aktiiviaineita, ja vanhan ajan lääkkeet olivat perinteisesti juuri tinktuuroita.

🌼 KEHÄKUKKA-TUOTTEET KAMPANJAHINTAAN 🌼

Frantsilan Kehäkukka-tuotesarja on nyt saatavilla huikeaan kamppishintaan söpössä Frantsila-kangaskassissa: kaikki viisi tuotetta + kangaskassi 99€ (arvo 166€). 😍

Nappaa tarjouspaketti täältä! 

Tarjous on voimassa 14.6. saakka tai niin kauan kuin tuotteita riittää.

KEHÄKUKKA-PUHDISTUSÖLJY

27,60€ / 100 ml

Tämä tuote kuuluu öljyputsari-suosikkeihini. 💕 Siinä on ohut koostumus ja se emulgoituu sekä huuhtoutuu iholtani erittäin hyvin, käytännössä täysin moitteettomasti. Iholle jää juuri se puhdas, ei-yhtään-kiristävä ja pehmeä, mutta ei rasvainen tunne, jota puhdistusöljyiltä odotan!

Calendula Cleansing Oilin hienostunut koostumus sisältää auringonkukka-, jojoba- ja ruusunmarjaöljyä, skvalaania sekä kehäkukka- ja tyrnimarjauutetta. Koostumus on suunniteltu hoito- ja puhdistustuotteen yhdistelmäksi, ja suosittelenkin hieromaan tätä kasvoilla vähän pidemmän tovin, niin ihosi hyötyy hoitavien öljyjen ravinteista.

Calendula-puhdistusöljyn miellyttävä, pehmeä tuoksu tulee tuotteen raaka-aineista, siihen ei ole lisätty hajusteita.

(👉 Emulgoituvien puhdistusöljyjen kohdalla on syytä aina muistuttaa, että ihotyyppi sekä poistettavan lian laatu vaikuttavat emulgoitumiseen: mitä kuivempi iho ja mitä kevyempi ”lika”, sitä paremmin tuote emulgoituu ja huuhtoutuu iholta, kun taas rasvaiset, paksut meikkivoiteet ja rasvoittuva ihotyyppi vähentävät emulgoitumisen tehoa. Tällöin on hyvä ottaa avuksi kaksoispuhdistus, jolloin saat myös öljyputsarin jäämät pois iholta!)

KEHÄKUKKA-KASVOSUIHKE

26,50€ / 100 ml

Calendula Mistin tärkeimmät speksit: se on sekä kosteuttava että tasapainottava kasvosuihke, ja sopii erinomaisen hyvin esimerkiksi sekaiholle, ja tuotteessa on yksi markkinoiden ihan parhaita ja hienojakoisimpia suihkemekanismeja..! 👌 Rakastan tämän suihkeen ihanan sumumaista tunnetta kasvoilla..! Frantsilalta tiedetään kertoa, että muutkin asiakkaat ovat suihkeen hienojakoisuutta kiitelleet!

Monivaikutteisessa koostumuksessa on rauhoittava yhdistelmä kehäkukan, keto-orvokin ja heinäratamon uutteita (näillä on synerginen rauhoittava ja ihon epiteeliä vahvistava vaikutus), glyserolia, hyaluronihappoa ja propanediolia sitomassa kosteutta. Nerolin ja kehäkukan hydrolaatit tasapainottavat ihoa, nerolin hillitessä myös rasvoittumista. Lehmuksen kukkauutos puolestaan napakoittaa ihoa ja sillä on kevyt pro-age-vaikutus.

Kiinnostavan kokonaisuuden täydentävät bergamotin, palmarosan, basilikan ja nerolin eteeriset öljyt.

KEHÄKUKKA-SEERUMI

31,80€ / 30 ml

❤️‍🔥 Ahh, tämä on myös yksi mun lempituotteita (samoin kuin seuraavana esiteltävä kasvoöljy!).

Kehäkukka-seerumin ”salainen ase” on C-vitamiini, ja tuote yhdistääkin poikkeuksellisesti C-vitamiinin kirkastavan ja antioksidanttisen vaikutuksen rauhoittaviin ainesosiin kuten kehäkukkaan, kauraan ja postbioottiseen Lactobacillus-uutteeseen. Calendula-seerumi sopiikiin erinomaisesti herkkäihoisen C-vitamiiniseerumiksi.

Nerokkaan seerumin vaikuttavat aineet voi jakaa kolmeen tiimiin: tiimi 1 kosteuttaa (koivunmahla, glyseroli, pentyleeniglykoli, hyaluronihappo, arginiini), tiimi 2 tuo ihoon C-vitamiinin antioksidanttisen ja ihonsävyä kirkastavan vaikutuksen (askorbyyliglukosidi ja tyrnimarjauute) ja tiimi 3 rauhoittaa ärtynyttä ja kutiavaa ihoa (kehäkukka, kaura ja Lactobacillus-lysaatti).

Askorbyyliglukosidin pitoisuus on 2%, joka on samalla lempeä ja herkälle iholle sopiva, mutta jo kirkastavan tuloksen tuova pitoisuus tätä C-vitamiinimuotoa. Minulla on muuten tulossa postaus, jossa kerron tarkemmin näistä kosmetiikan eri C-vitamiinimuodoista.

Bonuksena Kehäkukka-seerumissa on aivan ihanan herkullinen, makeiden sitrushedelmien tuoksu! Tämä edullinen, huikean hinta/laatu-suhteen seerumi on helmi, jonka toivon monen löytävän!

KEHÄKUKKA & PORKKANA -KASVOÖLJY

30,60€ / 30 ml

Sitten päästään sarjan hoitavimpaan ja korjaavimpaan tuotteeseen. Tässä öljyssä hyödynnetään kehäkukan ja porkkanan kaksoisuutosta, eli sekä kehäkukka että porkkana on uutettu pohjaöljyihin, tässä tapauksessa auringonkukka- ja manteliöljyyn. Maseraatin pitoisuus on huikeat 70%.

Ihanan kasvoöljyn muita ainesosia ovat argan- ja jojobaöljy sekä nerolin ja fenkolin eteeriset öljyt. Tykkään niin paljon tämän tuotteen tuoksusta! Fenkoli on veikeän aromaattinen ja maadoittava, ja sopii upeasti tyylikkään nerolin seuraksi.

Miksi juuri Kehäkukka & Porkkana-öljy on sarjan hoitavin ja korjaavin tuote? Öljyuutoksen pitoisuus on niin poikkeuksellisen suuri, ja uutos sisältää sekä porkkanan että kehäkukan karotenoideja (beetakaroteeni, luteiini ja zeaksantiini) jotka uudistavat ihoa, ja kehäkukan triterpenoideja, joilla on erittäin voimakas tulehdusta rauhoittava ja kudosta korjaava vaikutus. Karotenoidit ja triterpenoidit toimivat iholla kuin näkymätön, rauhoittava laastari. Ne uudistavat ihoa, hoitavat ikääntymismuutoksia ja suojaavat ihoa vapailta radikaaleilta, mm. UV-säteilyn aikaansaamalta hapettumisstressiltä.

Kehäkukka & Porkkana- kasvoöljyn öljypohja korjaa ihon suojamuuria, hillitsee tehokkaasti tulehdusta ja parantaa ihon elastisuutta. Koostumus on silkkinen ja elegantti. Vaikka tuote on hoitava, se ei ole lainkaan paksu ja rasvaisen tuntuinen.

KEHÄKUKKAVOIDE

24,50€ / 60 ml

Kehäkukkavoide on koko perheen hoitava, luonnollinen yleisvoide. Se kosteuttaa ja rauhoittaa ihoa ja edistää pienten ihovaurioiden paranemista.

Tämä tuote on erinomainen monitoimivoide kylppärin "apteekkiin". Sen hellävarainen koostumus auttaa lievittämään ihoärtymystä ja ihon punoitusta ja nopeuttaa naarmujen ja nirhaumien paranemista. Tuli itsekin testattua tämä vaikutus keväällä, kun minulla oli mökillä haravoidessa kuoriutunut peukalon tyvestä iho auki.  Laitoin pariksi yöksi tavanomaisen käsivoiteeni sijaan kehäkukkavoidetta, ja nirhautunut ihoalue lähti sulkeutumaan ja paranemaan nopeasti. 🙏🏻

Kehäkukkavoide sisältää Frantsilan itse viljelemää kehäkukkaa (kuten kaikki sarjan tuotteet), rauhoittavaa ruiskukkavettä sekä antioksidanttista oliivinlehtiuutetta ja kuusen oksatyviuutetta. Sitä voi käyttää niin kasvoilla kuin vartalolla. Notkean emulsiomainen koostumus ei ole paksun rasvainen ja sopii allekirjoittaneen iholla mineraalimeikinkin alle.

Kehäkukka-kampanjakassissa saat kaikki Kehäkukka-sarjan tuotteet hintaan 19,80€ / kpl, eli kaikki viisi tuotetta ja kangaskassi yhteishintaan 99€. ☀️

Tuotteiden normaali yhteishinta on 141,10€, ja kangaskassin arvo on 24,90€.

Etu kahden Kehäkukka-tuotteen ostajalle: kun ostat kaksi Kehäkukka-sarjan tuotetta, saat kaupan päälle Teepuusalvan (arvo 19,95€). Teepusalvassa yhdistyvät propoliksen ja teepuuöljyn antimikrobiset ominaisuudet. Salva sopii hoitamaan kasvojen ja vartalon epäpuhtauksia. Huom: tuote sisältää mehiläisvahaa ja propolista eikä ole vegaaninen.

26 comments on “Frantsilan rakastetut Kehäkukka-tuotteet”

  1. Puhdistusöljyä voisi kokeilla. Nyt käytössä Mossa, mutta se tuntuu pois pestessä jättävän hieman kiristävän tunteen iholle. Tosin suosikkini on Ayu:n puhdistusöljy, se pipetti pullo on vaan niin ärsyttävä. Mutta nyt toivon Mossan pullon tyhjenevän niin voisin ehkä siirtää Ayu:n siihen 😀

    Vastaa

    1
    1. suosikkini on Ayu:n puhdistusöljy, se pipetti pullo on vaan niin ärsyttävä.

      Jep, se on todella ärsyttävä.

      Suosittelen kyllä Frantsilan öljyä, uskon että tykästyt..! Kun meillä näkyy muutenkin olevan samoja suosikkipuhdistusöljyjä..! ☺️

      Vastaa

      3
    1. Tack! Mä oon käyttänyt nyt muita c-vitamiiniseerumeita ja huomannut, että iho on hehkeämpi kuin aiemmin! Koostumus kuulostaa sopivalta, ja mä luulen, että tää seerumi sopis hyvin mun herkistyneelle iholle

      Vastaa

      1
  2. Enpäs tiennytkään, että Frantsilalla on myös hyvä puhdistusöljy! Ja ikiaikainen kehäkukka on ihana, olen koittanut kasvattaa sitä joskus omalla parvekkeellakin vaihtelevalla menestyksellä. :D

    Vastaa

    1
    1. Enpäs tiennytkään, että Frantsilalla on myös hyvä puhdistusöljy!

      Se ilmestyi viime vuonna, niin hyvä tuote! 😍 Myös tosi riittoisa!

      olen koittanut kasvattaa sitä joskus omalla parvekkeellakin vaihtelevalla menestyksellä. :D

      👏

      Vastaa

      2
  3. Odotan innolla sun C-vitamiinipostausta! Oon ihan sekaisin kaikkien eri C-vitamiiien kanssa.

    Vastaa

    1
    1. Kiva kuulla! ☺️ C-vitamiinista on mukava kirjoittaa, se on tietyllä tapaa niin väärinymmärretty kosmetiikan ainesosa.

      Vastaa

      4
    2. Kiinnostaisi kuulla arviosi YAn oman tuotesarjan (violetti..) C-seerumista...

      Vastaa

      0
    3. Kiinnostaisi kuulla arviosi YAn oman tuotesarjan (violetti..) C-seerumista..

      Tämä sopii hyvin rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle, jopa akneiholle, sillä se sisältää C-vitamiinia SAP-muodossa (Sodium Ascorbyl Phosphate). Vaikuttaa äärimmäisen simppeliltä seerumilta joka kosteuttaa, potentiaalisesti tehokkaastikin (glyseroli, urea, hyaluronihappo) ja tuo ihoon SAP-C-vitamiinia, mutta kirkas, läpinäkyvä pullo saa minulta totta kai sormen heristyksen. Samoin pipettimekanismi. C-vitamiini tässä tuotteessa ei tule säilymään kauaa. Näkee, että pakkausratkaisu on tehty halvimman kautta

      Vastaa

      1
    1. Ei ole (toistaiseksi, sanotaan näin ;)). He eivät ole kokeneet sertifikaattia tarpeelliseksi, koska tuotteet joka tapauksessa täyttävät luonnonkosmetiikan kriteerit. Frantsila on ollut olemassa niin pitkään, ettei luonnonkosmetiikan sertifikaatteja ollut olemassa brändin aloittaessa.

      Vastaa

      3
  4. Kiinnostavia tuotteita kaikki, mutta pakkauksella on itselleni suuri merkitys.
    En pidä lasipulloista ja -purkeista enkä pipeteistä.
    Tiedän, tummalla lasilla on merkitystä säilyvyyden kannalta, mutta silti.
    Itselläni tämä menee niin pitkälle, että vaihdan lasipullossa olevan tuotteen usein johonkin muoviseen, jossa on hyväksi havaittu pumppu!

    Vastaa

    1
  5. Tuo seerumi on sopinut hyvin omalle iholle ja siinä on tosi kiva tuoksu 😊 Käytin aiemmin Frantsilan ruusukasvovettä, mutta ostin nyt uteliaisuuttani testiin tuon kehäkukka-kasvosuihkeen, sekin vaikuttaa toimivalta, mutta jostain syystä se välillä kirvelee vähän kasvoilla kun laitan sitä iltaisin kasvojen pesun jälkeen, aamulla kun pesen kasvot vain vedellä, se on ok. Ehkä mun putsari on turhan tujua, mutta tuon ruusuveden kanssa samaa ei ilmennyt. Mutta noin kokonaisuutena tämä kehäkukka-sarja vaikuttaa tosi hyvältä 😃.

    Vastaa

    1
  6. Moi!

    Tämä ei nyt mitenkään liity postauksen aiheeseen, mutta kiinnostaisi kuulla sun näkemys ihonhoitobrändistä nimeltä Hohde. Sain heiltä markkinointipuhelun jossa tarjottiin kasvovoidetta ja seerumia kuukausitilauksella. Hintaa puolelle vuodelle olisi ollut lähemmäs 100€ ja kuulemma normaali hinta on jopa yli 200€. Anti-age tuotteita kuulemma ovat, mutta ainoa varsinainen tuotelupaus jonka sain oli kosteutus.

    Onko kyseinen brändi sulle tuttu, ja jos on, niin mitä siitä olet mieltä? Varsinkin tuo kosmetiikan myynti kuukausitilauksena tuntui erikoiselta, ja en voinut olla myöskään ajattelematta että varsin kalliilta vaikutti, vaikka myyjä kovasti muuta sanoi. Kaiken kukkuraksi markkinointi oli melko aggressiivista. Ihan suoraan sanoin että en ole kiinnostunut, mutta silti vaan jatkoi niin että lopulta jouduin tapojeni vastaisesti lyömään luurin korvaan.

    Vastaa

    1
    1. kiinnostaisi kuulla sun näkemys ihonhoitobrändistä nimeltä Hohde.

      Tuotteet ovat erittäin rankasti ylihinnoiteltuja. Suorastaan hampaat kalisee hämmennyksestä, kun katsoo INCEjä ja hintoja. Kyllä joillain yrityksillä on pokkaa! Tuotteet eivät ole millään tavoin huonoja, ja jos hinta olisi neljänneksen nykyisestä, voisin vaikka nostaa peukun pystyyn, mutta nykyinen konsepti, jossa aivan tavallista, edullisten raaka-aineiden luonnonkosmetiikkaa myydään premium-hintaan - ja vieläpä aggressiivisen puhelinmyynnin kautta - saa minut juoksemaan tällaisesta yrityksestä niin kauas kuin mahdollista.

      Hohde on selvästi suunnattu kohderyhmälle, joka ei totisesti ole "skintellektuelleja", vaan tavallisille, helposti ylipuhuttaville ihmisille jotka eivät ymmärrä kosmetiikan koostumusten, ainesosien tai hinnoittelun päälle, ja ovat helposti houkuteltavissa ostamaan hienoilla, tunteisiin vetoavilla myyntipuheilla joissa epäilemättä vedotaan Suomen luontoon ja kansanperinteisiin (tätä tarinaa kertoo jo verkkosivu). Mitään todellista luonnon voiman ja kasvien ymmärrystä ei taustalla vaikuta olevan, vaan Hohde on luotu puhtaasti kaupallisista syistä. Brändi ei vaivaudu edes kertomaan, kuka tai mikä taho on tuotteiden taustalla ja kuka ne on kehittänyt. No, tuotteet epäilemättä valmistutetaan suomalaisessa white label -tehtaassa eikä respetiikka ole kenenkään Hohde-brändin työntekijän saati sitten perustajan käsialaa tai suunnittelun tulosta. Ylipäänsä kaikki sellaiset brändit, joiden markkinointi perustuu asiakkaiden yksityisen tilan häiritsemiseen (-> kotiin soittaminen!) ja ostamiseen taivutteluun, ovat mun EI-listalla.

      Vastaa

      3
    2. Samantyylinen sarja samantyylisellä mainontahehkutuksella on Linea Nordic. Sisältö on varmaan ihan ok, mutta ei mitään ainutlaatuista ..

      Vastaa

      0
  7. Hei

    Saakohan Earth Harborin Nymph Nectar -seerumia käyttää raskaana (käyttö saunassa poskilla)?

    Vastaa

    0
    1. Saakohan Earth Harborin Nymph Nectar -seerumia käyttää raskaana (käyttö saunassa poskilla)?

      Tarkoitat varmaankin sitä balmia? Saa käyttää, ei sisällä mitään, mikä voisi imeytyä kehoon ja vaikuttaa hormonaalisesti tai sikiöön.

      Vastaa

      0
  8. Minä pidän kehäkukka kasvosuihkeesta kovasti, se on todella hienojakoinen, ihana käyttää. Aluksi tuoksu oli vaikea minulle, en pidä kovin kukkaisista tai yrttisistä tuoksuista, mutta kuten arvasinkin, totuin siihen nopeasti, enkä huomaa sitä enää ollenkaan. Ja eihän tuoksu kovin voimakas ollut alkujaankaan. Kokonaisuudessaan kasvosuihke on kiva, se imeytyykin nopeasti ja tuntuu kosteuttavan hyvin. Pidän myös lasipullosta.

    Vastaa

    1
    1. Mun oma ajatus oli, että tuotteet eivät hajusteiden ja moninaisten kasviuutteiden kannalta välttämättä sovi ruusufinni-iholle (ja hajusteeton öljyputsari taas ei ole ihanteellinen koska on öljyä), mutta kysyin asiasta vielä Frantsilan tuotekehittäjältä. Hänen vastauksensa on:

      Silloin kun iho oikein hermostuu, on Kehäkukkavoide yksinkertaisuudessaan oikein oiva ratkaisu, jos ei ole tiedossa herkkyyttä asterikasveille.
      Kehäkukan anti-inflammatorisuus ja rauhoittavuus keikauttavat ihon "ylilyönti"reaktiota vähän rauhallisemmaksi.

      Muuten yleisesti ottaen Frantsilan Ruusu-sarjan kasviuutteiden yhdistelmä on kehitetty tukemaan pohjoismaista couperosaan ja rosaceaan taipuvaista, herkkää ihoa. Kun iho on rauhallisemmassa vaihessa, kokeilemisen arvoisia ovat Ruusu-sarjan putsari, seerumi ja haastavan ihon omaavien rakastama suosikki, ravitseva kasvovoide.

      Tuoksuja on tosiaan syytä välttää silloin, kun ärsyttävien hajusteainesosien määrä on liian suuri. Pieninä määrinä ja oikein yhdistettynä eteerisistä öljyistä on kuitenkin ihonhoidollista hyötyä. Eli ei liian montaa tuoksuvaa kerralla kuormittamaan.

      Vastaa

      4
  9. Sopiiko öjy rasvoittuvallekin iholle? Tykkäisin käyttää öljyjä ja aiemmin käytinkin esim. ruusunmarjaöljyä, mutta nyt osaan kasvoista puhjennut ruusufinni rajoittaa. 😕 Sopiiko muuten mikään öljy ruusufinni-iholle?
    Toinen kysymys, joka tuli mieleen, että voiko tuota seerumia käyttää myös päivisin? Lähinnä siis mietin C-vitamiinia ja auringonvaloa.
    Nämä kuulostavat mielenkiintoisille ja kaikki rauhoittavat ainesosat ovat tervetulleita mun nassulle 😁

    Vastaa

    1
    1. Sopiiko öjy rasvoittuvallekin iholle? Tykkäisin käyttää öljyjä ja aiemmin käytinkin esim. ruusunmarjaöljyä, mutta nyt osaan kasvoista puhjennut ruusufinni rajoittaa. 😕

      Sopii rasvoittuvalle iholle pieninä määrinä, ja saattaa sopia ruusufinni-iholle, mutta ei ole ihanteellinen, koska sisältää manteliöljyä. Manteliöljyssä on suhteellisen paljon oleiinihappoa, joka ei sovi rosacea-iholle.

      Sopiiko muuten mikään öljy ruusufinni-iholle?

      Sopii kyllä; sellaiset öljyt, joissa on runsaasti linolihappoa ja gammalinoleenihappoa (kummatkin Omega-kutosia). Tällaisia öljyjä ovat mm. mustaherukan ja puolukansiemenöljy sekä hampunsiemenöljy.

      Myös skvalaani sopii ruusufinnille. Se on öljymäinen, ihossa luonnostaankin esiintyvä lipidi, joka ei kuitenkaan kemiallisesti ole öljy. Monissa kasvoöljyissä on pohjana skvalaani.

      Toinen kysymys, joka tuli mieleen, että voiko tuota seerumia käyttää myös päivisin? Lähinnä siis mietin C-vitamiinia ja auringonvaloa.

      Ehdottomasti, se sopii nimenomaan päiväkäyttöön ja nimenomaan suojaa ihoa auringon haittavaikutuksilta (UV-säteilyn generoimilta vapailta radikaaleilta). Tuo, ettei C-vitamiini sovi auringonvaloon, on valitettavan laajalle levinnyt väärinkäsitys. Totuus on, että ainoastaan puhdas C-vitamiini (Ascorbic Acid) herkistää ihoa auringonvalolle, mutta mikään muu C-citamiini (johdannaisia) eivät näin tee.

      Vastaa

      2

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


  • Sanni

  • Arkisto

    • 2026 (71)
    • 2025 (146)
    • 2024 (124)
    • 2023 (149)
    • 2022 (174)
    • 2021 (178)
    • 2020 (227)
    • 2019 (203)
    • 2018 (227)
    • 2017 (298)
    • 2016 (284)
    • 2015 (343)
    • 2014 (389)
    • 2013 (400)
    • 2012 (214)
    • 2011 (226)
    • 2010 (287)
    • 2009 (206)
  • Avainsanat