17.01.2013

Haluatko silmänympärysvoiteen?

Taas pukkaa arvontaa, tosin niitähän ei ollutkaan moneen kuukauteen joten nyt voi hyvällä mielellä arpoa vähän useamminkin! ^_^

Lavera_sy_geeli

Laveralta kysyttiin, haluaisinko arpoa pois 10 kpl Wild Rose -linjan silmänympärysvoiteita. Laveran kasvojenhoitolinja Faces uudistui viime syksynä, ja nämä arvontaan tarjotut kaverit ovat vanhassa pakkauksessa. (Parasta ennen päivämäärä on tammikuu 2014 eli validia kamaa vielä vuoden verran :))

Villiruusu-linja on tarkoitettu kuivalle ja/tai iholle, jolla näkyy ikääntymisestä tai pintakuivuudesta johtuvia juonteita.

Huomauttaisin, että vaikka tuubissa lukee "Eye Gel", ei koostumus ole lainkaan geeliä, vaan fluidia. Kuvailisin sitä hyvin ohueksi, maitomaiseksi emulsioksi. Itse pidän koostumuksesta kovasti, ja se on aika yllättävä kuivan ihon tuotteelle jotka ovat yleensä täyteläisempiä. Imeytyy nopeasti eikä jää yhtään rasvaisen tuntuiseksi. Voiteessa on suhteellisen voimakas mutta miellyttävä ruusun tuoksu.

Tuttuun tapaan jätä sähköpostiosoitteesi sisältävä kommentti, jos olet kiinnostunut osallistumaan arvontaan. Suoritan arvonnan maanantaina 21.1. klo 12.00.

 LaveraBB

Sain Laveralta kokeiluun myös uuden sävyttävän päivävoiteen. (En edes lähde kutsumaan tätä BB-voiteeksi vaikka pakkauksessa Beauty Balm lukeekin... sillä ihan normaalia sävyttävää kosteusvoidetta tämä on. :) Tai ehkä meidän pitää vain unohtaa alkuperäiset Blemish Balmit ja hyväksyä, että sävyttävien päivävoiteiden uusi nimitys on BB-voide.)

Tuotteet lanseerataan vasta helmikuussa ja tulevat myyntiin Suomeen maaliskuussa. Saamani tuubi on tehtaan kokeilukappale eikä ulkonäkö ole kuulema vielä lopullinen. Kertoilen käyttökokemuksia sitten lähempänä julkaisuajankohtaa. Mutta voin jo nyt sanoa, että pidän tämän koostumuksesta enemmän kuin Laveran vanhasta sävyttävästä päivävoiteesta.

P.S. Revlon Brazen -arvonnan voittanut nimimerkki orkidea, katsoisitko sähköpostisi? Kaipailen osoitettasi jotta voin postittaa paletin. :) Kannattaa tsekata myös roskapostifiltteri sillä jostain syystä Karkkipäivän Hotmail-osoitteesta lähetetyt viestit päätyvät monilla vastaanottajilla roskapostiin.

558 comments on “Haluatko silmänympärysvoiteen?”

  1. Osallistun arvontaan! Olen kokeillut monia silmänympärysvoita, mutta ne eivät ole sopineet minulle. Jospa arpaonni suosisi ja saisin mahdollisuuden kokeilla tuota.

    Vastaa

    0
  2. Uusi silmänympärysvoide kelpaisi vallan mainiosti, edellinen onkin juuri loppumassa :)

    Vastaa

    0
  3. Osallistun mielelläni. En ole vieläkään löytänyt mieluista silmänympärysvoidetta (vuosia sitten käytin loistavaa tuotetta joka tietenkin lopetettiin) vaan aina edellisen loputtua siirryn testaamaan uutta.

    Vastaa

    0
  4. Pöh, mä aattelin etten mä viitti mihinkään arvontoihin osallistua kun en ole edes rekisteröitynyt mihinkään blogipalveluun tms. ja näissä on aina hirveesti osallistujia.. nyt on kuitenkin epäkäytännöllisessä purkissaan oleva cliniquen sy-voide lopussa joten kai mä tän kerran osallistun. :D jos ei onni osu kohdalle ni kyl mä lotossa sit voitan..

    Vastaa

    0
  5. Mielellään osallistun arvontaan. Olen nimittäin tämän blogisi kautta innostunut kokeilemaan luonnonkosmetiikkaa ihonhoidossa ja täytyy sanoa että iho on paljon kirkaampi ja näyttää jotenkin terveemmältä kuin aikaisemmin =)

    Vastaa

    0
  6. Voi vitsi, eilen just kauhistelin silmänympärykseni ihoa. Ikä alkaa näkyä pahasti juuri siinä kasvojeni osassa. Yksinkertaisesti en ole raaskinut ostaa voidetta pitkään aikaan, joten toivottavasti onni potkii tässä arvonnassa tähän suuntaan.. :)

    Vastaa

    0
  7. En ole koskaan kokeillut mitään Laveran tuotetta, tästä olisi kiva aloittaa!

    Vastaa

    0
  8. Mukana! Olen jo vähän aikaan miettinyt silmänympärysvoiteen ostamista, tämä tulisi siis tarpeeseen. Ei siis silmäpussien takia, vaan ajankohdan ja aikomuksen... ja muita koottuja selityksiä.

    Vastaa

    0
  9. Kuiva iho, täältä löytyy :) Ja hyvä silmänympärysvoide on hakusessa, en ole vielä suosikkia itselleni löytänyt..

    Vastaa

    0
  10. Oih.. Olenkin halunnut tuota Laveran fluidia kokeilla. Eli osallistun korppuihoineni arvontaan :)

    Vastaa

    0
  11. Kiitos tänne! Edellinen silmänympärysvoide on juuri loppumassa, ja uutta kosteuttavampaa vaihtoehtoa kaivataan :)

    Vastaa

    0
  12. Osallistun arvontaan :)

    Minulla on kuiva iho, enkä omista kunnon silmänympärysvoidetta. Tuo olisi kiva kokeilla!

    sallaskytten@ hotmail.com

    Vastaa

    0
  13. Just vanha voide loppumassa ja kuiva iho, niin tää tulis kuin tilauksesta!

    Vastaa

    0
  14. Oi ihanaa, silmänympärysvoide! Sellaisesta olenkin haaveillut, mutta aina nuo perus suhkiaineiden ym. ostaminen nielee niin paljon rahaa, että harvoin ostan mitään "ylimääräistä"

    Joskus olen lukenut, että silmänympärysvoidetta on hyvä käyttää kaikkien silmämeikkiä käyttävien. Entä jos laittaa vain n. kerran viikossa ripsiväriä? Tarviiko sitä sillonki?

    Vastaa

    0
    1. Itse sanoisin, että silmänympäryusvoidetta kannattaa alkaa käyttää siinä 20-25-vuoden kieppeillä (itsekin aloin vasta niillä main :)). Tietysti jos meikkaa erittäin hevisti päivittäin 16-vuotiaana niin kyllä siinäkin iässä voi jo silloin käyttää.

      Vastaa

      0
  15. Kelpaisi kyllä tuo silmänympärysvoide, katsotaan onko onni suosiollinen :)

    Vastaa

    0
  16. Oi että, silmät suorastaan huutais juuri tuollaista silmänympärysvoidetta. Oon kauhistellut niihin ilmestyneitä juonteita, enkä oo osannu niille mitään tehdä. Alue on niin herkkäkin ettei ihan mitä tahansa ainetta kestä.

    Vastaa

    0
  17. Mmm,osallistun arvontaan,luonnonkosmetiikka kiinnostaa ja herkän ihon silmänympärysvoiteet erityisesti.

    Vastaa

    0
  18. Lavera vaikuttaa kyllä hyvältä sarjalta. Käytössäni on nyt ollut kuukauden verran Aloe vera&Jojoba- kasvovoide, ja kasvojen kunto ja ulkonäkö on mielestäni parantunut!
    jonna.saaksjarvi@gmail.com

    Vastaa

    0
  19. Oih, mun korput silmänympärykset mieluusti kokeilisi voidetta (kun se ei olekaan geeliä)!

    Vastaa

    0
  20. Tulisi tosiaankin tarpeeseen, juurikin noiden pintakuivuuden aiheuttamien juonteiden hoitamiseen. Mukana arvonnassa siis :)

    Vastaa

    0
  21. Käytin jotain Lumenen silmänympärysvoiteita tummille silmänalusille yläasteella ja sitten koko silmänympärysiho unohtui, kunnes yks aamu bongasin ensimmäiset huolestuttavasti rypynaluilta näyttävät harakanvarpaat... huh! Rahatilanne mahdollisti vaan Pirkan silmänympärysvoiteen kotiin tuomisen ja siitä sain jotain näppyjä heti eli tämä arvonta tuli kuin tilauksesta :) rimmmpe@hotmail.com

    Vastaa

    0
  22. Kiitos aivan mahtavasta blogista. Käyn joka päivä tarkistamassa uusimmat kuulumiset. :)

    Silmänympärysvoide tulisi tarpeeseen sillä omani on juuri loppunut ja eilen mietin minkä voiteen seuraavaksi ostaisin. :)

    Vastaa

    0
  23. Tuo tulisi ihan tarpeeseen, nimittäin vanha silmänympärysvoiteeni on juuri loppumaisillaan.

    Vastaa

    0
  24. Haluan, kiitos! Vanha justiinsa lopussa...

    Ja onpas taas kiva lukea sinun kosmetiikkapostauksiasi pitkän tauon jälkeen. Hyvää vuotta 2013 sinulle Sanni!

    Vastaa

    0
  25. Osallistun innolla arvontaan koska minulla on etsinnässä juuri silmänympärysvoide (30+ alkaa näkyä silmänympäryksissä) ja olen ajatellut siirtyä enemmän luonnonkosmetiikan suuntaan! :) flavonia(at)gmail.com

    Vastaa

    0
  26. Kovasti kiinnostaisi tuo, My Agea olen halunnut kokeilla jo pitkään, mutta tuokin kuulostaa hyvältä! Muutenkin luonnonkosmetiikan sy-voide on vielä testaamatta.

    Vastaa

    0
  27. Mukana arvonnassa. En ole tottunut käyttämään mitään kosmetiikkatuotteita, mutta kun ikää on jo yli 50, niin ehkä aika olisi silmien alle jotain tökätä :-)

    Vastaa

    0
  28. Osallistun arvontaan. :) Silmänympärysvoiteet ovat ehkä ainoa tuoteryhmä, josta en ole vielä löytänyt "sitä oikeaa", eli mielelläni kokeilisin tätäkin. :)

    Vastaa

    0
  29. Tuollaselle oliskin nyt tarvetta, tuppaa simmut näyttämään aamulla ihan haudasta nousseilta, tai vähintään 5 vuotta koomassa nukkuneilta... Katotaan jos onnistais tällä kertaa ;)

    Vastaa

    0
  30. Voi, kun onnistaisikin tällä kertaa! Luonnonkosmetiikan ystävänä mielelläni ottaisin tuon silmänympärysvoiteen kokeiluun!

    Vastaa

    0
  31. Kuulostaapa juuri hyvältä tuotteelta mun kuiville ja vanheneville silmänympäryksille! ;) Mukana siis arvonnassa!

    Onko Clarinsin Beauty Flash Balm sinulle tuttu tuote? Mietin vain, että miten se eroaa noista BB voiteista, tai siis onko mitään yhteistä niiden kanssa. Tuota Beauty Flash Balmia olen käyttänyt muutaman vuoden, ja nyt kun on tullut nämä BB-voiteet markkinoille, niin olen miettinyt että onko ne ihan eri juttu, vai samankaltaisia kuin tuo Clarinsin voide... :)

    Vastaa

    0
    1. Onko Clarinsin Beauty Flash Balm sinulle tuttu tuote? Mietin vain, että miten se eroaa noista BB voiteista, tai siis onko mitään yhteistä niiden kanssa.

      On tuttu, ja aivan eri tuote kuin BB:t. :) BB:thän ovat meikkivoiteen ja kosteusvoiteen yhdistelmiä, Beauty Flash Balm taas ihoa väliaikaisesti tehokkaasti kiinteyttävä pikakaunistaja jota voi käyttää naamiona tai sitten ohuelti meikin alla. Ei korvaa meikkiä tai kosteusvoidetta, BB taas korvaa kummatkin.

      Vastaa

      0
  32. jee täällä ollaan kiinnostuneita silmänympärysvoiteesta! sellainen on pitänyt hankkia jo useamman vuoden ajan, mutta kun ovat olevinaan niin kalliita.

    Vastaa

    0
  33. Ainahan sitä kiinnostusta löytyy :) Ja ihana tuo edellisen postauksen postikorttitapaus!

    Vastaa

    0
  34. Kokeilisin mielelläni Laveran silmänympärysvoidetta. Tällä hetkellä käytössäni on kaksi sy-voidetta Korresilta. Innostuin tilaamaan muutamia Korresin tuotteita silloin kun olit Kreikassa ja kirjoittelit niistä. :D Mutta Lavera olisi varmasti mielenkiintoinen tuttavuus, erityisesti koska suosin nykyään luonnonkosmetiikkaa.

    Vastaa

    0
  35. Hei, olisin kiinnostunut kokeilemaan ensimmäistä kertaa silmänympärysvoidetta sillä vaikka olen jo 25-vuotias niin en ole saanut aikaiseksi ostaa sitä itselleni... Tulisi siis tarpeeseen :)

    Vastaa

    0
  36. Ilman muuta arvonnassa mukana :) Oma silmänympärysvoidepurkki rupeaa olemaan kohta tyhjä.

    Vastaa

    0
  37. Kokeilempa onneani jos sattuis lykästään. :) Mulla on kauhee ongelma kaikkien voiteiden kanssa kun mulla on pintakuiva iho, mutta haluan että lopputuntuma on "huomaamaton", eikä siis liian rasvainen. Usein laitan rasvoja, mutta on pakko mennä ennen nukkumaanmenoa vielä pesemässä kun on liian likainen olo mukamas. :D

    Vastaa

    0
  38. Ohut ja imeytyvä silmänympärysvoide ja luonnonkosmetiikka kuulostaa loistavalta yhdistelmältä!

    Vastaa

    0
  39. Voi ihanaa! Olen ehdottomasti mukana arvonnassa. :)

    Olen myös ihan innoissani seurannut noita matkapostauksiasi ja itsellekin iski hirveä matkakuume, joka osittain yllytti minut hakemaan ulkomaille töihin pariksi kuukaudeksi. Meikkipostauksia, erityisesti arvosteluja, olen seurannut jo pidemmän aikaa, joten kaikkiaan siis hyvin innostava blogi, joten kiitokset. :D

    viliina [piste] julkunen [ät] uta [piste] fi

    Vastaa

    0
  40. Wild rose intensive voide on tällä hetkellä atooppisen ihoni pelastus, joten uskoisin tuon silmänympärysvoiteen olevan juuri sopiva. Olen myös kokeillut sarjan naamiota, joka vaikutti myös hyvin kosteuttavalta.

    Vastaa

    0
  41. Voih, kyllä olis kosteuttavalle silmänympärysvoiteelle käyttöä! Aasiassa vietetyn reppureissuilu kuukauden jälkeen iho kuivuu enemmän kuin ikinä aikaisemmin. Kiitos Suomen talven pakkanen ja kuivuus. Naamaan on vielä jotain tujumpaa kosteuttajaa jäljellä, mutta silmänympäryksille ei sitä oikein voi levittää, tai voi mutta se ei kyllä saa silmiä esiintymään edukseen. Ellei tykkää turvotuksesta.

    Vastaa

    0
  42. Täälläkin ois yks 30+ nainen joka on pikkuhiljaa siirtymässä luonnonkosmetiikkaan. Laveralta käytössä meikkejä ja päivävoide. Tuo silmänympärysvoide olisi ihana saada omaksi =)

    Vastaa

    0
  43. Osallistun arvontaan. En ole vielä ihan 30 vuodessa mutta vuosien Stressi-Erkkeily on jännänyt rypyt jälkeensä. :(

    Vastaa

    0
  44. En ole vielä kertaakaan käyttänyt silmänympärysvoiteita, vaikka ehkä pitäisi (olen kuitenkin jo 30). Tässä olisi hyvä tilaisuus :)

    Vastaa

    0
  45. Oispa kerrankin arpaonni kohdallaan, haluttais niin kovasti tuo silmänympärysvoide!

    Vastaa

    0
  46. Osallistun arvontaan! Pintakuivalle iholle tarkoitettu silmänympärysvoide tulisi todella tarpeeseen. Silmänympäryksissäni on kuivuudesta johtuvia juonteita, joten apu Laveran silmänympärysvoiteen muodossa olisi tervetullut :)

    Vastaa

    0
  47. Tulisipa tarpeeseen! Silmänympärysiho kuivuu toisinaan todella pahasti, vaikka koitan olla sille hellä :)

    Vastaa

    0
  48. Osallistun ehdottomasti arvontaan!

    Toivottavasti onni potkii, sillä tuote kuulostaa juuri sopivalta :)

    Vastaa

    0
  49. I'm in! Lavera on ihan huippu, ainoaa luonnonkosmetiikkaa, joka oikeasti saa kuivan ihoni näyttämään kauniilta.

    Vastaa

    0

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


  • Sanni

  • Arkisto

    • 2026 (78)
    • 2025 (146)
    • 2024 (124)
    • 2023 (149)
    • 2022 (174)
    • 2021 (178)
    • 2020 (227)
    • 2019 (203)
    • 2018 (227)
    • 2017 (298)
    • 2016 (284)
    • 2015 (343)
    • 2014 (389)
    • 2013 (400)
    • 2012 (214)
    • 2011 (226)
    • 2010 (287)
    • 2009 (206)
  • Avainsanat