17.01.2013

Haluatko silmänympärysvoiteen?

Taas pukkaa arvontaa, tosin niitähän ei ollutkaan moneen kuukauteen joten nyt voi hyvällä mielellä arpoa vähän useamminkin! ^_^

Lavera_sy_geeli

Laveralta kysyttiin, haluaisinko arpoa pois 10 kpl Wild Rose -linjan silmänympärysvoiteita. Laveran kasvojenhoitolinja Faces uudistui viime syksynä, ja nämä arvontaan tarjotut kaverit ovat vanhassa pakkauksessa. (Parasta ennen päivämäärä on tammikuu 2014 eli validia kamaa vielä vuoden verran :))

Villiruusu-linja on tarkoitettu kuivalle ja/tai iholle, jolla näkyy ikääntymisestä tai pintakuivuudesta johtuvia juonteita.

Huomauttaisin, että vaikka tuubissa lukee "Eye Gel", ei koostumus ole lainkaan geeliä, vaan fluidia. Kuvailisin sitä hyvin ohueksi, maitomaiseksi emulsioksi. Itse pidän koostumuksesta kovasti, ja se on aika yllättävä kuivan ihon tuotteelle jotka ovat yleensä täyteläisempiä. Imeytyy nopeasti eikä jää yhtään rasvaisen tuntuiseksi. Voiteessa on suhteellisen voimakas mutta miellyttävä ruusun tuoksu.

Tuttuun tapaan jätä sähköpostiosoitteesi sisältävä kommentti, jos olet kiinnostunut osallistumaan arvontaan. Suoritan arvonnan maanantaina 21.1. klo 12.00.

 LaveraBB

Sain Laveralta kokeiluun myös uuden sävyttävän päivävoiteen. (En edes lähde kutsumaan tätä BB-voiteeksi vaikka pakkauksessa Beauty Balm lukeekin... sillä ihan normaalia sävyttävää kosteusvoidetta tämä on. :) Tai ehkä meidän pitää vain unohtaa alkuperäiset Blemish Balmit ja hyväksyä, että sävyttävien päivävoiteiden uusi nimitys on BB-voide.)

Tuotteet lanseerataan vasta helmikuussa ja tulevat myyntiin Suomeen maaliskuussa. Saamani tuubi on tehtaan kokeilukappale eikä ulkonäkö ole kuulema vielä lopullinen. Kertoilen käyttökokemuksia sitten lähempänä julkaisuajankohtaa. Mutta voin jo nyt sanoa, että pidän tämän koostumuksesta enemmän kuin Laveran vanhasta sävyttävästä päivävoiteesta.

P.S. Revlon Brazen -arvonnan voittanut nimimerkki orkidea, katsoisitko sähköpostisi? Kaipailen osoitettasi jotta voin postittaa paletin. :) Kannattaa tsekata myös roskapostifiltteri sillä jostain syystä Karkkipäivän Hotmail-osoitteesta lähetetyt viestit päätyvät monilla vastaanottajilla roskapostiin.

558 comments on “Haluatko silmänympärysvoiteen?”

  1. Oi, haluaisin! :) Oon aloittanut siirtymään luonnonkosmetiikkaan ja mulla on nyt käytössä Estelle&Thildin silmänympärysvoide, joka ei oikein ole tarpeeksi kosteuttava kuivalle iholleni näin talvisin.

    Vastaa

    0
  2. Silmänympärysvoide kelpaisi kyllä! :) Tällä hetkellä (pakkanen, kiva ilma ja näyttöpäätteen ääressä siristely) tuntuu ettei mikään riitä pitämään silmänympärystä notkeana. Osaatko kertoa miksi esimerkiksi päivävoidetta ei voisi välillä laittaa silmänympäryksiin "naamiona", vaikka kuuriluontoisesti? entä miksi silmänympärysvoidetta ei voisi laittaa yläluomelle silloin tällöin jos ne talvisaikaan kuivavat? tai osaisitko suositella jotain silmänympärysvoidetta joka on mahdollisimman tehokas?

    Kiitos oikein mukavasta blogista, sekä kosmetiikka- että ruoka-aiheiset postaukset ovat mukavaa ja hyödyllistä luettavaa :)

    Vastaa

    0
    1. Osaatko kertoa miksi esimerkiksi päivävoidetta ei voisi välillä laittaa silmänympäryksiin “naamiona”, vaikka kuuriluontoisesti?

      Voit käyttää normaalia päivävoidettasi ihan huoletta silmänympärysiholla, kunhan muistat annostella kevyemmin kuin muualle kasvoihin. (Enkä siis tarkoita pelkästään naamiona.) Jos sy-iho kuitenkin reagoi turpoamalla, niin silloin käyttämäsi voide on liian täyteläistä sy-iholle.

      entä miksi silmänympärysvoidetta ei voisi laittaa yläluomelle silloin tällöin jos ne talvisaikaan kuivavat?

      Kaikkea voi aina kokeilla. :) Olen kuullut erinäisiä selityksiä sille miksi voidetta ei kannattaisi laittaa liikkuvalle luomelle, osalla luomi turpoaa ja osalla voidetta kulkeutuu silmään aiheuttaen vetistelyä ja kirvelyä. Mutta tokihan kuivaa ihoa täytyy kosteuttaa, eli kokeile ihmeessä ja jos et saa oireita niin loistavaa! :)

      tai osaisitko suositella jotain silmänympärysvoidetta joka on mahdollisimman tehokas?

      Estee Lauderin Advanced Night Repair -sy-geeli.

      Vastaa

      0
  3. Moi
    Kuulostaa just mun iholle sopivalta silmänympärysvoiteelta.
    Peukut pystyyn!
    t. Susanne

    Vastaa

    0
  4. Silmänympärysvoiteeni on ihan lopussa, joten tämä olisi just eikä melkein täydellinen sauma uudelle :)

    Vastaa

    0
  5. jipii, arvonta! :D Osallistun!

    Muutenkin mukava päivä, Joe Blascoa postissa tulossa, didiiddii :)

    Vastaa

    0
  6. Hip, mukana! Olen joskus muinoin testannut tuota, mutten muista enää mitä siitä tykkäsin. Hyvät sy-voiteet on kuitenkin aina etsinnän alla, joten nyt olis oiva tilaisuus päästä kokeilemaan uudestaan :)

    Vastaa

    0
  7. Haluan kiitos! Minulla ei itseasiassa sy-voidetta olekaan, sipaisen vain kevyttä perusvoidetta ohuesti silmien ympärillekin, tänä talvena olen vielä säästynyt pahalta kuivumiselta :)

    Vastaa

    0
  8. Osallistuisin silmänympärysvoide arvontaan, muita tuotteita Laveralta jo onkin mutta tuollainen puuttuu :)

    Vastaa

    0
  9. Hyvä arvonta, tykkään Laveran tuotteista! :) Mua ei haittaa tuo BB-väärinkäyttökään, sillä useimmat niistä on tosi hyviä! Ja itse oon huomannu ainaki sellasen eron normisävyttäviin, että nää "BB:t" on peittävämpiä, mut silti reilusti kosteuttavampia kuin meikkivoiteet ja siksi käytänkin vain BB:itä nykyään. Laveran version arviota odotellessa! :) Tykkään tosi paljon blogistasi, hienoa työtä!

    Vastaa

    0
  10. Tulisi tarpeeseen, kun omistan kuivan ihon ja nykyinen silmänympärysvoide melkein loppu ;)

    Vastaa

    0
  11. Olisi hauska kokeilla Laveran tuotetta. Silmänympärysvoiteista ei ole vielä mieluista löytynyt, jospa tämä voisi olla sellainen.

    Vastaa

    0
  12. Ihanaa olisi voittaa tämä, en omista vielä silmänympärysvoidetta vaikka pitäisi kyllä!

    Vastaa

    0
  13. Laveran tuotteet on kyllä hyviä. Toivottavasti onni suosii tässä arvonnassa!

    Vastaa

    0
  14. Juuri tuumailin miehelle eilen, että mahdanko tulla kohta ihan ryppyiseksi, kun silmänympärysvoide loppui jo tovi sitten, enkä ole saanut aikaiseksi ostaa uutta. Ehkä arpaonni suosii ja ratkaisee ongelmani. :D

    Vastaa

    0
  15. iih, juuri tänään katsoin kauhistellen aamulla peiliä todetakseni että minullahan on jo ryppyjä silmän ympärillä, kääks! 35v vuotiaanako tämä jo alkaa, nyyh. No, lähinnä naururyppyjä mutta ryppyjä silti :) Eli mukana arvonnassa! Täytynee alkaa miettimään muutenkin ryppyvoiteiden hankintaa..

    Vastaa

    0
  16. Voih! Tällä kertaa todella toivon, että voittaisin! Olen alkanut siirtyä ihonhoitotuotteissa pikkuhiljaa luonnonkosmetiikkaan ja silmänympärysvoide (ei vielä lk-sarjaa) on juuri loppumaisillaan. Olisi ihanaa yllättyä positiivisesti, silmänympärysihoni nimittäin kaipaa jo tähän ikään (36) mennessä hyvää hoitoa :-)

    Vastaa

    0
  17. Olen tykännyt Laveran My age-sarjan sy-voiteesta, joten tuota silmänympärysvoidetta olisikin kiva kokeilla.

    Vastaa

    0
    1. Moikka Sssuvi! Esimerkiksi Emma S. ei ole selektiivistä kosmetiikkaa, ja siitähän oli juuri juttua. :) Toki merkin voi mieltää semiselektiiviseksi siinä mielessä ettei sitä mistään marketeista saa.

      Mutta jos tarkoitat merkkejä kuten Herbina, Garnier, L'oreal jne, niin niiden merkkien ihonhoito ei valitettavasti oikein kiinnosta minua, ja siksi ei tule niistä juuri kirjoiteltuakaan... Ei-selektiivisistä meikeistä toki tulee useinkin :)

      Vastaa

      0
  18. Olen ollut lähes päivittäinen lukijasi jo vuodesta 2009, vaikka en juuri koskaan kommentoikaan. Osallistun kuitenkin arvontaan, koska hyvälle silmänympärysvoiteelle olisi tilausta.

    Kiitos upeasta ja ihanasta blogistasi, joka on säilyttänyt viehätyksensä kohta jo 4 vuotta. :)

    Vastaa

    0
    1. Erityistervehdykseni sinulle, katsku! :) Mahtavaa että olet ollut "remmissä" jo niin pitkään! <3

      Vastaa

      0
  19. Tosta päivävoiteen kuvasta tuli jotenkin ihan vesi kielelle. :)

    Sy-voidetta ei kyllä varmaan tulisi juuri käytettyä, kun yleensä sipaisen vain ohuesti normaalisti käyttämääni voidetta. Lisäksi kuulun siihen epäilyttävään sakkiin, joka käyttää lähinnä öljyistä ja mehiläisvahasta tehtyjä voiteita.. :>

    Vastaa

    0
  20. Kiinnostaapi! Täytyy myöntää, että en omista silmänympärysvoidetta laisinkaan, joten ehkä nyt ois jo aika.. :D

    Vastaa

    0
  21. Silmänympärysvoide tulisi erittäin kuivalle iholleni todellakin tarpeeseen, joten arvonnassa mukana! :)

    Vastaa

    0
  22. Hei Sanni! Löysin mainion blogisi googlettamalla parhaita vaalentavia hiusvärejä.. Jäinpä sitten lukemaan muitakin hyödyllisiä juttuja (hyvät havainnekuvat & tekstit), ja toki haluan osallistua myös arvontaan, silmägeeli tulisi tarpeeseen :)

    Vastaa

    0
  23. Uusi silmänympärysvoide kyllä kelpaisi, käytössä on ollut Frantsilan sy-voide ja se on mielestäni liian paksua tahnaa.

    Tuosta sävyttävästä voiteesta odotan innolla kokemuksiasi. Sävyttävät päivävoiteet on tämän meikki-minimalistin heikko kohta. :)

    Vastaa

    0
  24. Mukana oon silmänympärysvoiteen arvonnassa. Kolmekymppiäkin lähestyy, taidan olla myöhässä voiteiden kanssa :D

    Vastaa

    0
  25. Kyllä haluaisin, olen 30v, enkä ole ikinä kokeillut silmänympärysvoidetta, nyt olisi hyvä aika aloittaa...

    Vastaa

    0
  26. Osallistuninnolla! Oma vakio silmänympärysvoide lopetettiin, ja nyt on uusi hakusessa. Pidän peukkuja (:

    Vastaa

    0
  27. Mulla on tosi kuiva silmänympärysiho ja kun etsin sille talveksi sopivaa voidetta, oli toi laveran yks vaihtoehto. Päädyin kuitenkin toiseen voiteeseen, mutta olis enemmän kuin jees saada kokeilla totakin, että haastaisko se tän mun nykyisen voiteen (jossa alkaa muutenkin jo pohja häämöttää :D)

    Vastaa

    0
  28. Arvonta päättyy just mun synttäripäivänä! Neljännesvuosisata tulee täyteen :) Mutta - haluaisin kokeilla silmänympärysvoidetta, sillä oon totaallisen uusi niiden ihmeellisessä maailmassa. Toistaiseksi oon kokeillut vaan herbinan hajustamatonta ja dermosilin geelimäistä voidetta. Mulla on ihan älyttömän kuiva iho, joten tulisi tosiaan tarpeeseen. Plus että luonnonkosmetiikka kiinnostaa, siitä kun ei myöskään oo kamalasti kokemuksia.

    Vastaa

    0
  29. Atoopikon arkeen kuuluu vahvasti voiteet ja jossain välissä tuli todettua, että kyllä tuo silmänympärysvoidekin taitaa olla ihan validi tuote. Varsinkin kun tämä kuivuva iho tuntuu tuottavan silmien ympärille juonteita nuoresta iästä huolimatta.

    Vielä ei kuitenkaan sitä täydellistä voidetta ole löytynyt ja mikäpä olisikaan parempi tapa kokeilla uutta kuin voittaa sellainen ihanan blogin arvonnasta. :)

    Vastaa

    0
  30. Kuulostaa juuri sellaiselta sy-voiteelta millainen mun pitäisi omistaa! :)

    Vastaa

    0
  31. Vaikuttaa tosi kiinnostavalta tuotteelta ja vielä ruusun tuoksussa, oiii! <3

    Vastaa

    0
  32. kuivaihoisena ilmoittaudun innolla arvontaan. jos vaikka löytyisi vaihtoehto louis widmerille.

    Vastaa

    0
  33. Ihana blogi, ihania tarinoita, arvosteluja ja kommentteja. Niitä on ilo lukea! Kiitos Sanni.

    Osallistun myös silmänympärysvoiteen arvontaan, toivottavasti onni olisi myötäinen..

    Vastaa

    0
  34. Hephep, mukana ollaan arvonnassa! :) Juuri sopivasti alkaakin loppumaan tuo edellinen silmänympärysvoide... ;)

    Vastaa

    0
  35. Ensi kuussa paukahtaa 40 täyteen, joten tämä tuote olisi hyvinkin tervetullut :-)

    Vastaa

    0
  36. Minulla saattaisi olla käyttöä. iää on rapsahtanu 30 puolelle jo enkä ole moista täsmätuotetta vielä varastooni hankkinut. iho on kuivakka ja ensimmäiset rypyt jo näkyvissä :)

    Vastaa

    0
  37. Voi, silmänympärysvoide kyllä kelpaisi! Vaikken ole kuin parikymppinen, ihoni on niin hermoja raastavan pintakuiva että juonteita tuntuu tulevan hirveästi. Ehkä näen niitä enemmän kuin niitä onkaan, hysteerisenä kun tutkin, mutta ehkei siitä haittaakaan olisi. :D

    Vastaa

    0
  38. Haluaisin osallistua arvontaan! Käytän tälläkin hetkellä kyseistä silmänympärysvoidetta ja olen tykännyt siitä kovasti. Tuubi vaan alkaa olla aika lopuillaan. :)

    Vastaa

    0
  39. Osallistun arvontaan. Käytän muutenkin luonnonkosmetiikkaa mutta Laveraan en ole vielä kummemmin tutustunut aikaisemmin. Olisi kiva päästä kokeilemaan.:)

    Vastaa

    0
  40. Katselinkin itseäni tuosta viereisestä peilistä, kun odottelin blogisi latautumista ja surkuttelin silmiäni. Pohdin mitä silmänympärysvoidetta nyt taas kokeilisin hieman hilseileviin silmänurkkiini. Hymyilytti, kun näin blogisi otsikon. Voin vastata, että: "haluan".

    Vastaa

    0
  41. Tämä arvonta tuli todella oikeaan aikaan. Tämän hetkinen sy-voide vetelee viimeisissä joten tämä tulisi todella tarpeeseen!

    Vastaa

    0
  42. Haluun aina kokeilla uusia silmänympärysvoiteita koska oon niin pakkomielteinen ryppyjen/juonteiden ehkäisemisestä silmien alueella :D Tää sopisi siis paremmin kuin hyvin mulle!

    Vastaa

    0
  43. Moi! Vautsi mikä arvonta! Olen itse jo kauan kuolaillut tuota silmänympärysvoidetta, joten toivottavasti onni potkaisisi :)

    Vastaa

    0
  44. Olen käyttänyt tosi vähän silmänympärysvoiteita, joten ehkä olisi jo aika kokeilla jos onni potkaisee. :) Tuote vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta!

    Vastaa

    0
  45. Hei! Ensimmäinen viikko meikkitaiteilijakoulutusta takanapäin, ja vielä edessä niin paljon innostavaa opittavaa...juuri tänään puhuimme ihonhoidosta, ja opettaja kysyi, kuinka moni käyttää silmänympärysvoidetta. suurin osa myönsi, ettei käytä, minä itseni mukaanlukien, ja opettaja suositteli kaikkia hankkimaan omansa välittömästi. Nyt koulun alussa on ollut paljon muita rahaavieviä hankintoja, joten osallistunpa tähän arvontaan, jospa vaikka onni potkaisisi :)
    terveisin: kipa1978@jippii.fi

    Vastaa

    0
  46. Täällä ikääntyvät/ikääntyneet silmänympärykset tahtoisivat elvyttävää silmänympärysvoidetta - ilmoittaudun siis arvontaan.
    Samalla haluan kiittää sinua Sanni ihanasta blogistasi! Olen mielenkiinnolla seurannut juttujasi nyt vuoden verran. Ja kyllä näin keski-ikäinenkin (*köh*...nuoriso kotona sanoisi: ikäloppu) on saanut monta hyvää vinkkiä kosmetiikan hankintaan! Ja kaikki matka- ja ruokajutut ovat olleet oikein mukavia. Kiitos :)

    Vastaa

    0
  47. Hei!

    Olen kokeillut Laveraa jonkin verran, löytänyt suosikkeja, ja haluaisin kokeilla lisääkin. Siksi osallistun arvontaan.

    Vastaa

    0
  48. Tahtoo osallistua arvontaan, en ole vielä tutustunut Laveran tuotteisiin! :)

    Vastaa

    0
  49. Oi, silmänympärysvoide <3 en ees tiä, koska oon viimeks ostanut yhden, kun niitä aina päätyy jostain. en ees osais ostaa!

    Vastaa

    0
  50. No nyt on pakko osallistua. Laveran wild rose -linja on suosikki, mutta sy-voidetta ei ole tullut testattua, joten palkinto kiinnostaa kovasti.

    Vastaa

    0

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


  • Sanni

  • Arkisto

    • 2026 (78)
    • 2025 (146)
    • 2024 (124)
    • 2023 (149)
    • 2022 (174)
    • 2021 (178)
    • 2020 (227)
    • 2019 (203)
    • 2018 (227)
    • 2017 (298)
    • 2016 (284)
    • 2015 (343)
    • 2014 (389)
    • 2013 (400)
    • 2012 (214)
    • 2011 (226)
    • 2010 (287)
    • 2009 (206)
  • Avainsanat