Tänään jatkoa murustelulle arvonnan merkeissä!
Saan arpoa teille suosikkituotteeni Murumuru-sarjasta. Ne ovat:

C-VITAMIINISEERUMI
Tehokas ja koostumukseltaan supermiellyttävä, liukkaasti levittyvä ja hedelmäisen tuoksuinen seerumi joka kosteuttaa ja kirkastaa ihoa ja ehkäisee sekä häivyttää ikääntymisen merkkejä.

SILMÄNYMPÄRYSVOIDE
Napakka, ihanan sileän tuntuinen ja riittävän ravitseva silmänympärysvoide joka kosteuttaa ja hoitaa ihoa murumuru-voilla, hyaluronihapolla, ruiskukan uutteella, betaiinilla ja c- ja e-vitamiineilla.
Lisäpiste purkin pastelliliilasta sävystä 💜

HOITOVOIDE
Ohut ja helposti levittyvä mutta yllättävän ravitseva vartalovoide joka hoitaa pehmeiksi niin kuivat sääret kuin kädetkin. Sopii erityisesti kuivalle iholle.
*
Osallistut arvontaan kertomalla, onko Murumuru sinulle ennestään tuttu ja käytätkö kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Osallistuneiden kesken arvotaan tuotepaketti, jossa ylläolevat tuotteet, plus yksi vapaavalintainen Murumuru-tuote! Tutustu koko Murumuru-valikoimaan täällä: murumuru.fi
Arvonta suoritettu. Voitto osui nimimerkille Oona. Paljon onnea :) Voittajaan on otettu yhteyttä.
ARVONNAN SÄÄNNÖT:
- Arvonnan järjestää Karkkipäivä-blogi ja Naviter Oy
- Arvontaan voi osallistua 26.10.-31.10.2019
- Arvontaan voi osallistua kertomalla kommenttilaatikossa, onko Murumuru ennestään tuttu ja käytätkö kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Jätä sähköpostiosoite sille varatulle riville, se näkyy vain arvonnan järjestäjälle
- Luovutettuja sähköpostiosoitteita käytetään ainoastaan arvonnan voitosta tiedottamiseen ja palkinnon toimittamiseen
- Voittaja arvotaan 1.11.2019 ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Voittajan nimimerkki julkaistaan myös Karkkipäivä-blogin sivulla
- Osallistuneiden kesken arvotaan yksi paketti Murumuru-tuotteita, arvo 58,60€ + vapaavalintaisen tuotteen arvo
- Mikäli osallistuja haluaa peruuttaa suostumuksensa yhteystietojensa käyttöön, sen voi tehdä jättämällä kommentti: ”Peruutan suostumukseni” tämän postauksen kommenttilaatikkoon tai ottamalla yhteyttä arvonnan järjestäjään: karkkipaiva (at) hotmail.com
- Palkinnon vastaanottaja vapauttaa järjestäjän vastuusta, joka aiheutuu tai väitetään aiheutuneen arvontaan osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai sen käyttämisestä.
- Osallistumalla arvontaan osallistuja hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan arvonnan sääntöjä
421 comments on “Murumuru-arvonta - voita suosikkituotteeni”
Aivan uusi juttu tämä Murumuru! Olen ostanu muutamia yksittäisiä tuotteita suomalaista luonnonkosmetiikkaa, mutta mikään ei ole jäänyt vakituisesti käyttöön.
On tuttu ♡♡♡
Kuulin juuri tässä postauksessa ekaa kertaa Murumurusta. En ole käyttänyt kovinkaan paljon luonnonkosmetiikkaa.
Rakastan Murumurua, tuotteet käytössä päivittäin 😍
BB-voide on ollut käytössä, siitä tykkään! Muutkin tuotteet kiinnostaa! Käytössä on myös muita suomalaisia tuotteita.
Tuttu merkki ja käytän suomalaista luonnonkosmetiikkaa. Näiden mahtavien tuotteiden lisäksi ottaisin palkintopakettiin kasvoveden.
Ehdin kommentoida edelliseen postaukseen ennen kuin huomasin tämän... :) Mutta kuulostaa ihan hyvältä tuo silmänympärysvoide siis, olisi kiva ainakin testata! Murumurua en ole aiemmin testannut.
Oon tuttu ,mutta oon käyttänyt vain tuota c-vitamiini seerumia.oon kokeillut aika vähän kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Murumuru on minulla juuri nyt käytössä 🙂 Olen kyllä tykännyt! Pitääpä kokeilla tuota öljyä kasvovoiteeseen, kun tuntuu ettei kosteutus riitä.
En ole kokeillut, mutta jutun luettuani haluaisin kokeilla. Setti vaikuttaa hyvältä paketilta tutustua tuotteisiin 😊
Ei ole tuttu merkki, mutta todella kiinnostava! Tämä paketti sopisi todella hyvin ystävälleni joululahjaksi! :)
Murumurua en ole vielä testannut. Käytän luonnokosmetiikkaa, mutten muista käyttäneeni kotimaista 🤔
En oo käyttänyt. Ehkä tutustumisvaihe alkamassa vasta =D
Murumurun shampoo käytössä, aivan ihana! Muutenkin siirtymässä yhä enemmän kotimaiseen luontokosmetiikkaan, monta hyvää merkkiä jo markkinoilla.
Ostin juuri testiin Murumurun C-vitamiiniseerumin joka on osoittautunut huipputuotteeksi, merkki on siis hiukan tuttu entuudestaan 🙂 Luonnonkosmetiikkaa käytän jonkin verran 🍂
Murumuru ei ole mulle tuttu juttu, eikä luonnonkosmetiikka muutenkaan. Ehdottomasti tarvitsisi tutustua niihin tarkemmin ja alkaa rohkeasti kokeilemaan. Ihanan värisiä purkkeja kyllä, kauniita.
Oi! <3 Murumuru ei ole tuttu, mutta käytän vaihtelevasti luonnonkosmetiikkaa myös suomalaisista sarjoista. Esim. Ekopharman shampoota.
Ei ole tuttu vielä, mutta olisi ihana päästä testaamaan
En ole Muru Murua testannut, muita kotimaisia luonnonkosmetiikan tuotteita kyllä.
Murumuru tuotteita näin syksyn I love me messuilla ohimennen. Olisi mukavaa päästä testaamaan tuotteita. Joitain luonnonkosmetiikka tuotteita olen kokeillut aikaisemmin.
Paljon oon kehuja näistä kuullut, mutta itselläni on vielä kokeilematta. Suurin osa käyttämästäni kosmetiikasta on luonnonkosmetiikkaa.
Ja mahdollisimman paljon kotimaista sellaista.
Kyllä ovat tuttuja tuotteita ja aivan ihania, suosikkini on kasvovesi!
En ole käyttänyt kotimaista luonnonkosmetiikkaa, ulkomaista kylläkin. Toki olisi mukavaa, jos löytäisin suosikkisarjani Melvitan rinnalle kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Fanitan BB-voiteita. Tämän sarjan kyseinen voide voisi olla se, jota kokeilisin mielelläni.
On tuttu ja kovasti haluaisin kokeilla mutta en ole vielä päässyt. Kaikki kosmetiikkani on luonnonkosmetiikkaa ja pyrin hankkimaan aina kotimaista.
Ei ole tuttu paitsi nimeltään. En ole käyttänyt kotimaista luonnonkosmetiikkaa, mutta mielelläni kokeilisin!
Olisi ihana kokeilla!
Murumuru on tuttu vain nimeltä ja olen jostain syystä aina kuvitellut sen olevan ulkomainen merkki :D Olen vasta viimeisen parin vuoden aikana alkanut tehdä varovaisia kokeiluja luonnonkosmetiikan parissa. Kotimaiset tuotteet ovat vielä testaamatta, mutta Mossasta on tullut uusi suosikkini :)
Murumuru on tuttu merkki, mutta en ole itse sitä vielä kokeillut. Käytän kyllä mielelläni kotimaista luonnonkosmetiikkaa 😊
Olen kuullut merkistä mutta en ole kokeillut. En ole vielä kerinnyt kokeilla, mutta kovasti kiinnostunut.
On tuttu, ihan lempi sarja! C-vitamiiniseerumia en ole vielä kokeillut.
Luonnonkosmetiikkaa käytän. Murumurusta olen kuullut, mutta en ole vielä kokeillut.
On tuttu, BB-voide erinomainen tuote. Mukana arvonnassa.
Murumurun C-vitamiiniseerumi on käytössä :) Suomalaisista käytössä Murumurun lisäksi Luonkos sekä Yliopiston Apteekin ja Dermosilin luonnonkosmetiikkalinjojen tuotteita.
Ei ole tuttu. Käytän jonkun verran kotimaista luonnonkosmetiikkaa. :)
Murumurusta olen vain lukenut ja haluaisin kokeilla ehdottomasti. Suomalaista luonnonkosmetiikkaa olen aika vähän kokeillut, mukavaa kyllä kun tarjontaa tulee koko ajan lisää!
Ei ole entuudestaan tuttu ☺️
Ei oo tuttu :) KÄYTÄN!
on tuttu! ostin heidän kasvoöljyn viime talvena auttamaan rutikuivaa ihoa. ei oikein auttanut ja haju oli hassun karkkimainen, mutta brändi on sen verran viehättävä että mielelläni kokeilisin muitakin tuotteira :)
muuten en mitenkään erityisestio suosi kotimaista luonnonkosmetiikkaa, periaatteessa kiinnostaisi koska suosin sekä kotimaista että luonnonkosmetiikkaa, mutta tällä hetkellä ei raaski. mutta kiva että näitä brändejä kuitenkin on :)
Murumuru ei ole ainakaan vielä tuttu sarja.Käytän harvakseltaan kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Ei ole tuttu mutta erityisesti seerumi kiinnostaa. Tykkään ya:n ja dermosilin luonnonkosmetiikka tuotteista.
Murumurua on nyt näkynyt useammassakin paikassa, joten varmaan pitäisi tutustua. Brändi ja tuotteet vaikuttavat laadukkailta. Kotimaisesta luonnonkosmetiikasta ei ole vielä kokemuksia.
Ehdottomasti tämä merkki kiinnostaa, kuten kaikki luonnonkosmetiikan uutuudet 😊
En ole kokeillut brändin tuotteita, mutta haluaisin. Tavoitteena on muutenkin vaihtaa kosmetiikkatuotteita pikkuhiljaa luonnonkosmetiikkaan ja suomalaisia tuotteita en omista vielä mitään.
On tuttu ja käytän kotimaista luonnonkosmetiikkaa
Tuttu vain nimeltä, kiva olisi kokeilla. Jonkin verran tulee käytettyä kotimaistakin luonnonkosmetiikkaa.
Murumuru on nimeltä tuttu, mutten ole käyttänyt merkin tuotteita. Aika vähän yleensä tulee käytettyä kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Käytän luonnonkosmetiikkaa! MuruMurulta kasvovesi käytössä, c-vitamiini seerumi kuulostaa hyvältä!😍
On tuttu, tykkään todella paljon. Nytkin C-vitamiini seerumi käytössä :)
Olen kuullut Murumurusta 😊 En käytä kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Olen kokeillut MuruMurun aurinkosuoja bb-voidetta ja se päätyi ehdottomasti kesäajan kosmetiikkatuotteisiin! Luonnonkosmetiikka pääsäntöisesti muutenkin käytössä ja pyrkimyksenä siirtyä juurikin kotimaisiin tuotteisiin, mutta siirtymä vielä käynnissä ja paljon kokeiltavaa jäljellä!
Ei ole tuttu mutta haluan tututustua.
En ole vielä päässyt Murumurua kokeilemaan, vaikka ehdottomasti haluaisin!
Tämä merkki on ihan uusi tuttavuus. Käytän useitakin kotimaisia luonnonkosmetiikan merkkejä, ja myös ulkolaisia. Olisi mielenkiintoista tutustua Murumuruunkin.
Murumuru on tuttu ulkonäöltä, on tullut eteen netissä sekä myymälöissä, mutta en ole vielä testannut. Sarjan c-vitamiiniseerumi kiinnostaa ertiyisesti ja miten se sijoittuu tehokkuudessaan verratessa Lumenen c-vitamiiniseerumiin.
Tiedän nimeltä, muuten ei ole tuttu.
Murumuru ei ole entuudestaan tuttu, vaikka joitain olen nähnyt vilahtelemassa blogissasi.. Ihana nimi sarjalla, olisi kiva päästä testaamaan. C-votamiini seerumi olisi itselle se kiinnostavin tuote.
Ei ole tuttu, mutta juuri ostin kokeiluun Unnan tuotteen joka on suomalainen.
On tuttu ja olen haaveillut c-vitamiini seerumista :)
Ei ole vielä tuttu merkki, mutta aina kun ostan kosmetiikkaa yritän katsoa että se olisi kotimaista. Hoitoaine hiuksille kuulostaa ihanalta.
En ole käyttänyt aiemmin kyseisen merkin tuotteita, mutta kovasti kiinnostaisi! Kotimaista luonnonkosmetiikkaa käytän satunnaisesti.
Tuttu on! Ja käytän kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Murumuru on paras ❤
Ei ole entuudestaan tuttu merkki, käytän jonkin verran kotimaista luonnonkosmetiikkaa!
Murumuru ei ole tuttu, mutta kotimaista luonnonkosmetiikkaa olen kyllä vähän käyttänyt :)
Murumuru kiinnostaa kovastikin, mutta en ole vielä päässyt niitä kokeilemaan. Olen kuullut erityisesti seerumista hyvää, samoin hoitoöljy vaikuttaa tutustumisen arvoiselta. Kotimaisesta luonnonkosmetiikasta olen tykästynyt mm. Flow'n tuotteisiin, Carita Cosmetiikan shampoopaloihin sekä Famon hoitoainepaloihin. Frantsilan ja Ole Hyvän tuotteet kuuluvat jokapäiväseen elämään, vaikkei ehkä aina suoraan kosmetiikan muodossa.
Kiitos mukavasta ja informatiivisesta blogista!
Ei ole tuttu, kotimainen luonnonkosmetiikka on alkanut kiinnostamaan kovasti :)
Ei ole vielä tuttu, mutta kohta toivottavasti :) Luonnonkosmetikkaa on käytössä.
C- vit.seerumia olen käyttänyt kun tuli Jolie boxissa . Pidin tuotteesta💜
Murumurun c-vitamiini on tuttu!Aivan ihana tuote,voin lämpimästi suositella;)sekä käytän myös muutenkin paljon luonnonkosmetiikkaa
Olen lukenut vähän Muru murusta, mutta en kokeillut. Suomalaisesta luonnonkosmetiikasta olen kokeillut ainakin Flown ja Mia Höydön tuotteita. Käytän aika paljon luonnonkosmetiikkaa, mutta en yleensä kiinnitä huomiota siihen onko kotimaista vai ei.
Murumuru on itselle aivan uusi merkki, erityisesti c-seerumi kiinnostaa. Luonnonkosmetikka ei vielä ole kovinkaan tuttua mutta kokeilisin mielelläni suomalaista.
Käytän, yhdellä arvalla mukana!
On tuttu ennestään nimeltä, seuraan MuruMurua instassa mutta en ole kokeillut tuotteita. Mielelläni käytän mahdollisuuksien mukaan!
Ei oo tuttu, vaikka pyrin käyttämään luonnonkosmetikkaa ja lähellä tuotettuja tuotteita.
Käytän kotimaista luonnonkosmetiikkaa aika satunnaisesti. Murumuru on nimeltä tuttu, mutta en ole kokeillut.
Murumurun kasvovesi on se, joka viimein teki minustakin kasvoveden käyttäjän. Oivalluksen lamppu on syttynyt. Ei tahmaa, eikä jätä varsinaisesti tuotetuntua, mutta huomaan selkeän eron, jos jätän käyttämättä. (En muuten ole unohtanut Klairs-vinkkiäsi, Sanni, mutta Murumuru tuli hankituksi ensin.) Talvikuivuus oli viime talvena niin hyvin hallinnassa, että en tulevaksi talveksi vaihda tuotteita. Käytössä myös saman sarjan kasvovoide.
Tuotteiden tuoksu on makeahko, mutta jotenkin mieto kuitenkin ja nopeasti pois haipuva. Yleisesti olen tuoksuttomien tuotteiden ystävä, mutta näiden tuoksu ei haittaa.
Ja pisteenä i:n päälle on se, että sarja on suomalainen. Tykkään suosia kotimaisia tuotteita valinnoissani.
Mulla on muuten Klairsin vesi mukana täällä matkallakin ^_^ :-* Siitä on mulla sopivasti pari matkakokoista pulloa :)
Ei ole Murumuru tuttu, enkä juuri käytä luonnonkosmetiikkaa, mutta nuo seerumi ja silmänympärysvoide vaikuttaa mielenkiintoiselle!
Murumuru ei ole minulle tuttu. Käytössä minulla on flow:n ja ekopharman kosmetiikkaa.
itse olen hurahtanut k-beautyyn, mutta äiti tykkää kovasti suomalaisesta luonnonkosmetiikasta : ) nämäkin varmasti tulisivat käyttöön hänellä!
Ei ole tuttu, eikä luonnonkosmetiikka isommin muutenkaan. Pikkuhiljaa aion kokeilla.
Olen kuullut, mutten käyttänyt. Vaikuttavat kyllä erinomaisilta.
En ole ennen kuullut. Luonnonkosmetiikka kiinnostaa, ei ole vielä juurikaan kokemusta.
Murumuru ei tuttu merkki,kuin vain Karkkipäivän sivuilta.
Ekopharmaa tulee käytettyä :)
Murumuru on ennestään tuttu ja pyrin käyttämään kotimaista, vähintään eurooppalaista luonnonkosmetiikkaa. Ruohonjuuressa oli Murumuru-ale, jota kautta ostin C-vitamiiniseerumin ja kasvoveden. Aivan ihanan tuoksuisia tuotteita! Jos voittaisin, tahtoisin ehdottomasti kokeilla uutta puhdistusmaitoa.
En ole mitään Murumurun tuotetta vielä kokeillut, mutta etenkin seerumi on kyllä kiinnostanut ottaa kokeiluu jo jonkin aikaa. Käytän muuten kotimaista kosnetiikkaa jonkin verran. 😊
En ole Murumurua kokeillut, eikä taida olla suomalaisista merkeistä muutenkaan kauheasti kokemusta, korkeintaan jonkun testerin verran. Madara taitaa olla yleisin luonnonkosmemerkki mitä kotoa löytyy.
Ei ole Murumuru vielä tuttu.
Kotimaisista käytössä Flown tuotteet, ja jokunen Korento.
Murumuru ei ole tuttu, luonnonmukainen kosmetiikka kiinnostaa, mutta monesti jää kokeilemetta uskalluksen ja hinnan vuoksi
Ei ole tuttu sarja ja en ole käyttänyt kotimaista luonnonkosmetiikkaa, mukana arvonnassa.
Murumuru on merkkinä tuttu, mutta en ole vielä kokeillut sitä tai muita kotimaisia luonnonkosmetiikkamerkkejä.
Murumuru ei ole minulle ennestään tuttu. Käytän mm. Flow cosmeticsin tuotteita.
Murumurulta käytössä on BB-voide ja luonnonkosmetiikkaa on käytössä päivittäin, joukossa myös kotimaisia merkkejä.
En ole kokeillut Murumurua aikaisemmin vaikka nimeen olen törmännyt. C-vitamiini seerumi ja silmänympärysvoide kiinnostaa erityisesti. Kotimaisesta luonnonkosmetiikasta käytän Flowta.
Löysin juuri Murumurun kun etsin itselleni uutta kosmetiikkasarjaa, joka olisi vegaaninen ja eläinkokeeton. Suosin ehdottomasti luonnonkosmetiikkaa ja varsinkin kotimaista aina kun se on mahdollista. Murumuru vaikuttaa upealta kotimaiselta kosmetiikkasarjalta, jota haluaisin ehdottomasti päästä kokeilemaan. 💚
Mukana :)
On tuttu, hankin juuri testattavaksi kasvovoiteen ja olen tykännyt. Tuotteiden tuoksumaailma on ihana. Luonnonkosmetiikan käyttäjä olen ollut jo yli 10 vuotta ja kotimaisten luonnonkosmetiikkasarjojen lisääntyvä määrä ilahduttaa <3
On nimenä tuttu ja on myös hankintalistalla kunhan nykyiset putelit kuluvat loppuun. Messuilla pääsin vähän testaamaam tuotteita ja vaikuttivat hyviltä
Nimi on tuttu, kiinnostaisi testata. Luonnonkosmetiikka ollut käytössä muuten paitsi hiusten muotoilutuotteissa
Ei ole tuttu kuin nimeltä. Luonnonkosmetiikka käytössä enenevässä määrin. Ripsiväri ja muutamat harvoin käyttämäni meikkituotteet ovat edelleen ns. normikosmetiikkaa. Tavoitteena on, että luonnonkosmetiikka olisi se normi :)
Murumuru on brändinä tuttu, mutta en ole vielä testannut tuotteita. Kotimainen luonnonkosmetiikka on kyllä ahkerassa käytössä niin ihon hoidossa kuin meikeissäkin :).
Murumuru on tuttu. Tykkäsin c-vitamiini seerumista. Käytän koko ajan enemmän suomalaista kosmetiikkaa.