Tänään jatkoa murustelulle arvonnan merkeissä!
Saan arpoa teille suosikkituotteeni Murumuru-sarjasta. Ne ovat:

C-VITAMIINISEERUMI
Tehokas ja koostumukseltaan supermiellyttävä, liukkaasti levittyvä ja hedelmäisen tuoksuinen seerumi joka kosteuttaa ja kirkastaa ihoa ja ehkäisee sekä häivyttää ikääntymisen merkkejä.

SILMÄNYMPÄRYSVOIDE
Napakka, ihanan sileän tuntuinen ja riittävän ravitseva silmänympärysvoide joka kosteuttaa ja hoitaa ihoa murumuru-voilla, hyaluronihapolla, ruiskukan uutteella, betaiinilla ja c- ja e-vitamiineilla.
Lisäpiste purkin pastelliliilasta sävystä 💜

HOITOVOIDE
Ohut ja helposti levittyvä mutta yllättävän ravitseva vartalovoide joka hoitaa pehmeiksi niin kuivat sääret kuin kädetkin. Sopii erityisesti kuivalle iholle.
*
Osallistut arvontaan kertomalla, onko Murumuru sinulle ennestään tuttu ja käytätkö kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Osallistuneiden kesken arvotaan tuotepaketti, jossa ylläolevat tuotteet, plus yksi vapaavalintainen Murumuru-tuote! Tutustu koko Murumuru-valikoimaan täällä: murumuru.fi
Arvonta suoritettu. Voitto osui nimimerkille Oona. Paljon onnea :) Voittajaan on otettu yhteyttä.
ARVONNAN SÄÄNNÖT:
- Arvonnan järjestää Karkkipäivä-blogi ja Naviter Oy
- Arvontaan voi osallistua 26.10.-31.10.2019
- Arvontaan voi osallistua kertomalla kommenttilaatikossa, onko Murumuru ennestään tuttu ja käytätkö kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Jätä sähköpostiosoite sille varatulle riville, se näkyy vain arvonnan järjestäjälle
- Luovutettuja sähköpostiosoitteita käytetään ainoastaan arvonnan voitosta tiedottamiseen ja palkinnon toimittamiseen
- Voittaja arvotaan 1.11.2019 ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Voittajan nimimerkki julkaistaan myös Karkkipäivä-blogin sivulla
- Osallistuneiden kesken arvotaan yksi paketti Murumuru-tuotteita, arvo 58,60€ + vapaavalintaisen tuotteen arvo
- Mikäli osallistuja haluaa peruuttaa suostumuksensa yhteystietojensa käyttöön, sen voi tehdä jättämällä kommentti: ”Peruutan suostumukseni” tämän postauksen kommenttilaatikkoon tai ottamalla yhteyttä arvonnan järjestäjään: karkkipaiva (at) hotmail.com
- Palkinnon vastaanottaja vapauttaa järjestäjän vastuusta, joka aiheutuu tai väitetään aiheutuneen arvontaan osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai sen käyttämisestä.
- Osallistumalla arvontaan osallistuja hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan arvonnan sääntöjä
421 comments on “Murumuru-arvonta - voita suosikkituotteeni”
Murumuru ei ole minulle tuttu vielä.En ole aiemmin käyttänyt suomalaista luonnonkosmetiikkaa. Nyt olisi kyllä kiva tutustua!!
En ole vielä päässyt testaamaan Murumurun tuotteita, mutta kiinnostaisi kovasti. Kotimainen luonnonkosmetiikka kiinnostaa erittäin paljon ja olenkin päättänyt siirtyä siihen, kun nykyiset tuotteet loppuvat. Vaihtoehtoja tuntuu olevan vaikka millä mitalla, joten tässä on oikeasti valinnanvaikeus päättää mitä tuotteita hankkisin.
On toki tuttu mutta en ole vielä käyttänyt. Kun Murumuru tuli, ihastelin söpöä nimeä ja vasta myöhemmin luin ainesosasta murumuru... :) Uutta kotimaista luonnonkosmetiikkaa on viime aikoina tullut paljon markkinoille. Olen iloinen sekakäyttäjä, mutta sekä kotimaisuus että sertifiointi on plussaa!
Käytän suomalaista luonnonkosmetiikkaa, kuten esim Flowta. Murumuru ei ole ennestään tuttu.
En ole ennen kokeillut Murumurun tuotteita, mutta ovat seuraavana kokeilulistalla.
Aina mahdollisuuksien mukaan käytän kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Ei ole tuttu.
Käytössä muutama flow cosmetic tuote.
Murumuru tuote-esittelyiden myötä tuttu, mutta henk.koht. kokeilemaan en ole vielä ehtinyt, vaikka tuota C-vitamiiniseerumia tekiskin erityisesti mieli testata. Muuten käytän kyllä kotimaista, esimerkiksi Flown ruusuvesi on ollut kaapissa keskeytyksettä jo vuosia. 😌
Olen joskus ohimennen ihaillut purkkeja, mutta sen tutummaksi eivät ole vielä ehtineet :) Luonnonkosmetiikkaa käytän, mahdollisuuksien mukaan kotimaista :)
Murumuru ei ole ennestään tuttu, mutta todella kiinnostaisi kokeilla! Olen käyttänyt aiemmin Mia Höytön tuotteita.
Olen kuullut mutta en ole vielä kokeillut heidän tuotteita. Lapoine scincare tuotteita olen käyttänyt.
En ole vielä kokeillut murumuru tuotteita, kiinnostavat kyllä kovin. Käytän tällä hetkellä vain muutamia tuotteita, jotka eivät ole kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Mulle ihan uusi sarja (olen lukenut blogeista, muttei muuta kokemusta).
Pain - ruusunmarjaöljy on luonnontuotteiden lempparini. Ja se rankalainen Caudalie. Titeääkseni en käytä suomalaista luonnonkosmetiikkaa yhtään...
Olen lukenut Murumurun tuotteista, mutta en ole vielä testannut. Ekopharmaa olen käyttänyt paljonkin. Mukana arvonnassa. 😊
Aivan uusi tuttavuus, mutta varmastikin tutustumisen arvoinen!
Murumuru ei ole tuttu, mutta kiinnostaisi kokeilla. En ole vielä löytänyt luonnonkosmetiikasta sellaisia tuotteita jotka päihittäisivät tällä hetkellä käytössä olevat tuotteet.
Ei ole tuttu vielä. Olen kokeillut joitakin kotimaisia tuotteita, esim. Flowlta.
Tuohon ihanaan nimeen olen jonkin verran törmännyt:-)
Olisi kiva tutustua,tietenkin!
Käytän pääasiassa luonnonkosmetiikkaa, mutta tällä hetkellä ei taida olla mitään kotimaista 🤔 Tuota c-vitamiiniseerumia olen välillä haaveillut ostavani, mutta mun iho on aika herkkä ennä siksi ole tätä raaskinut ostaa testiin.
Ei ole tuttu, mutta luonnonkosmetiikka kiinnostaa :) Mukana.
Olen kuullut tuotteista, mutta en ole itse käyttänyt. Pikkuhiljaa olen siirtynyt käyttämään enemmän luonnonkosmetiikkaa :)
Murumurusta olen kuullut,mutta en ole kokeillut.Nyt olisi hyvä aika kun syksy kääntyy talveksi ja iho vaan kuivuu..Käytössä on Olivia Kleinin tuotteet,tykkään:)
Murumuru ei ole vielä tuttu, eilen esittelemäsi sinkkivoide täytyy kyllä ehdottomasti lstaa testiin.
Kotimaisesti luonnonkosmetiikasta käytössä on Atopik ja Olivia Klein. Tosin olivian tuotteet taitavat olla vain osittan luonnonkosmetiikkaa 🤔
Murumuru toistaiseksi tuttu vain nimeltä, mutta olisi kiva testata! YA Naturae -sarjan kasvokuorinta on ihan lemppari ja saman sarjan muitakin tuotteita oon kokeillut.
Oon vähän myöhäisherännyt ja vasta blogien kautta nyt alkanut kiinnostumaan luonnonkosmetiikasta, joten olisi kiva kokeilla!
En käytä, kun en oikein tiedä mitkä olisi hyviä. Murumuru ei ole tuttu.
Murumuru ei ole entuudestaan tuttu. Kiinnostavia tuotteita kyllä. Kotimaista luonnonkosmetiikkaa ei ole tällä hetkellä käytössä.
Hei,
Ei ole tuttu. Kotimaisen luonnonkosmetiikan saralla on vain Supermood-sarjan tuotteita tullut kokeiltua. Niistä olen kovasti tykännyt, mutta ovat vain kovin kalliita.
Murumuru on nimenä tuttu mut tuotteita en oo kokeillut vielä :) luonnonkosmetiikkaa käytän päivittäin, mut vähemmän suomalaista. Frantsilalta lähinnä tuotteita!
En ole vielä kokeillut. Olen useammasta blogista lukenut näistä tuotteista ja vaikuttavat todella mielenkiintoisilta.
Murumuru ei ole tuttu mutta Ekopharmaa rrrrakastan! Karpalo kasvopesugeeli ja Hilla hellä roll-on ovat parhautta!
Olen ihan koukussa Murumuru kasvoveteen ja kasvoöljyyn ❤️ Jo useampi pullo mennyt. Eli ehdottomasti mukana arvonnassa, ihana olisi päästä kokeilemaan muitakin heidän tuotteitaan.
Tuote nimenä tuttu, mutta en ole käyttänyt aiemmin. Kotimaisuus sekä luonnonmukaisuus kosmetiikassa ja hygieniatuotteissa kiinnostavat, ja näkyvät osin myös ostovalinnoissa.
Murumuru on tuttu, törmäsin ekaa kertaa luonnonkaunis-messuilla tänä vuonna, ja seerumi lähti mukaan! Sen lisäksi on tullut käytettyä muitakin kotimaisia luonnonkosmemerkkejä, mm. Flow
En oo vielä testannut kyseistä merkkiä, kaupassa tutkaillut vain. Olen pikkuhiljaa siirtynyt luonnonkosmetiikkaan mutta suomalaisia tuotteita ei taida vielä löytyä kaapistani.
Murumuru merkistä olen jo kuullut mutta en ole kokeillut mitään tuotteista. Luonnollinen hiuslakka on kiintoisa tuote :P
En ollut kuullut tästä merkistä! Luonnonkosmetiikkaa en ole käyttänyt.
Murumurusta en ole ennen kuullutkaan, mutta kotimaisiststa luonnonkosmetiikasta olen käyttänyt Hohde-merkin tuotteita
Just tänään luin lehdestä tuosta tuotesarjasta, BB-voide jäi kiinnostamaan. En muuten äkkiseltään mietittynä taida juuri tällä hetkellä omistaa mitään kotimaista luonnonkosmetiikkaa, Madaraa ja Mossaa taitaa vaan löytyä kaapista. Mielelläni toki käytän kotimaistakin.
Ei ole tuttu, mitta nimen olen kyllä kuullut. Atopikin tuotteita on tullut käytettyä.:)
Luulin Murumurua vähän eksoottisemmaksi... tulee Havaiji mieleen. Oli siis uusi ja yllättävä tieto. Ei ole kokemusta suomalaisesta luonnonkosmetiikasta ennestään.
Murumuru on uusi tuttavuus. Pyrin käyttämään koko ajan enemmän kotimaista luonnonkosmetiikkaa. (:
On tuttu ja olen siirtynyt käyttämään luonnonkosmetiikkaa varsinkin ihonhoidossa.
Murumuru ei ole vielä tuttu, mutta juuri tänään blogiasi lukiessa mietin, että täytyy metsästää mummille se sinkkivoide, kun se vaikutti juuri täydelliseltä hänelle! Muuten olen ostanut kokeilumielessä vähän sitä sun tätä kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Valkoinen lanka -tuotepaketti tarttui joskus jostain messuilta mukaan ja tykkäsin oikeastaan kaikista tuotteista. Ekopharmalla on ihan paras kuorinta ja Flow Cosmeticsilla myös joitain kivoja. Haaveilen vähän jostain kivasta luonnonkosmetiikkajoulukalenterista............
Ei ole vielä tuttu sarja. Käytän Ekopharman Herukka sarjaa :)
Ei ole ennestään tuttu, mutta varmasti jäänyt nimenä mieleen jo eilisen esittelyn jälkeen! :) En ylipäätään ole käyttänyt luonnonkosmetiikkaa, mutta ihan siitä syystä, että hinta on yleensä korkeampi kuin mitä pystyisin maksamaan, valitettavasti.
Olen kuullut mutten kokeillut. Mielelläni kokeilisin. Suomalaisista olen käyttänyt ainakin Flown ja Frantsila tuotteita.
Murumuru ei ole ennestään tuttu. Olen käyttänyt suomalaisista luonnonkosmetiikkamerkeistä Frantsilaa. :)
Ei ole tuttu merkki, mutta käytän kotimaista luonnonkosmetiikkaa :)
Murumuru bb-voide täys kymppi!
Murumuru (ihana nimi) ei ole tuttu, ja olisi kyllä kiva kokeilla!
Olen käyttänyt Eko pharman minttu hiustenhoito suihketta. Flow:lta se piparminttu kuorinta on huippu, sekä saman sarjan shea-voide.
Ei ole tuttu entuudestaan, enkä ole käyttänyt kotimaista luonnonkosmetiikkaa aiemmin. Kotimaisuudesta ja kivasta nimestä tuotesarjalle täydet pisteet.
Ihan uusi tuttavuus! Etenkin seerumi ja sinkkivoide kuulostaa hyvältä. Käytän jonkun verran kotimaista kosmetiikkaa.
Käytän luonnonkosmetiikkaa, mutta Murumurua en ole vielä testannut. Uudelle silmänymärysvoiteelle olisi tarvetta!
Murumuru on jotenkin tosi ihana nimi! En ole vielä testannut tuotteita, mutta ne kiinnostavat kovasti.
Pyrin käyttämään luonnollisempia vaihtoehtoja aina kun tule hyviä vastaan :)
Ei oo vielä tuttu tuote. Kotimaisena sarjana kiinnostaa kovasti.
On tuttu, c-vitamiiniseerumia haluaisin kokeilla taas paremmalla menestyksellä ;DD
Käytän luonnonkosmetiikkaa ja olen kiinnostunut tästä murumuru sarjasta.
Ei ole tuttu merkki. Käytän päivittäin suomalaisen Flow cosmeticsin tuotteita. Jospa tällä kertaa arpaonni suosisi😊
Murumuru ei ole tuttu ennestään, mutta muita kotimaisia käytän kyllä. :)
Minulle ei ole tuttu merkki. Kyllä muuten käyttelen väliin luonnonkosmetiikkaa. Mukaan arvontaan.
Murumuru eikä kovin moni muukaan luonnonkosmetiikkamerkki ole vielä tuttu, mutta tavoitteenani on hiljalleen vaihtaa sekä loppuun kuluvat meikit että muut kosmetiikkatuotteet luonnonkosmetiikkaan. Täältä blogista bongattu Avrilin maskara on ainakin ollut aivan huippu!
Käytössä C-vitamiini seerumi, joka on todella hyvä! Olisi kiva päästä kokeilemaan muitakin Murumuru-tuotteita 🙂 Kotimaista luonnonkosmetiikkaa käytän aina kun minulla on siihen mahdollisuus.
Olen käyttänyt tuota Murumurun silmänympärysvoidetta, joka on mielestäni atoopikolle paras silmänympärysvoide talvella. Alkaisi olla taas ajankohtaista hankkia sitä :) Käytän mm. Laponie of Scandinavian ja Senja Cosmeticsin kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Murumuru ei ole tuttu,mutta kuulostaa kokeilun arvoiselta. Ekopharmaa olen käyttänyt.
Ei ole tuttu merkki,mielelläni kokeilisin.
Ei ole entuudestaan tuttu tuotesarja enkä juurikaan ole kotimaista luonnonkosmetiikkaa käyttänyt. Olisi kiva kyllä päästä testaamaan!
Mahdollisuuksien mukaan pyrin käyttämään.
Murumuru on kyllä nimeltä tuttu, mutta itse en ole kokeillut.
Olen kuullut, mutta en kokeillut. Kyllä löytyy suomalaista luonnonkosmetiikkaa hyllystä.
Ei ole ennestään tuttu :)
Murumuru ei ollut ennestään tuttu. En käytä kotimaista luonnonkosmetiikkaa, sillä hinnat ovat useimmilla sarjoilla melko korkeita. Murumuru näyttäisi olevan hieman edullisempi merkki, jotan siihen voisi tutustua.
Olen tutustunut jonkin verran luonnonkosmetiikkaan, mutta Murumuru ei ole vielä tuttu. Olisi kiva päästä kokeilemaan. :)
Äidiltä kokeilin Murumurun puhdistusvaahtoa, ja oli aivan ihana. Mielelläni kokeilisin vielä muitakin kyseisen sarjan tuotteita. Tällä hetkellä osa kosmetiikkatuotteistani on luonnonkosmetiikkaa ja osa synteettistä. Tarkoitus pikkuhiljaa siirtyä kokonaan luonnonkosmetiikkaan.
On tuttu, juurikin tämä c-vitamiini seerumi ja kasvovesi. Kotimaista luonnonkosmetiikkaa käytän jos löydän sopivia tuotteet. Käytössä on esim. Korennon meikkejä.
Murumuru ei ole ennestään tuttu. Olen alkanut kiinnostua luonnonkosmetiikasta tänä vuonna, mutta suomalaista luonnonkosmetiikkaa en ole kaiketi vielä kokeillut, joten kokeilisin mielelläni😀
Tiedän Murumurun, mutta en ole vielä kokeillut. Heillä on kyllä tosi kivoja tuotteita.
Käytän myös kotimaista luonnonkosmetiikkaa :)
Murumuru on nimenä tuttu, mutta en ole vielä käyttänyt tuotteita. Puolisen vuotta sitten ei ainakaan Tampereen Ruohonjuuressa näitä vielä ollut, toivottavasti nyt jo löytyy. Sinkkivoide kiinnostaa myös erityisesti.
Murumuru on nimenä tuttu, mutten ole vielä kokeillut tuotteita! Kotimaisista luonnonkosmetiikoista ainakin ekopharma on käytössä :)
Murumuru ei ole tuttu, mutta todella kiinnostava! Käytän osittain luonnonkosmetiikkaa.
Murumuru on nimeltä tuttu, mutta en ole vielä käyttänyt tuotteita. Käytän paljon luonnonkosmetiikkaa, mutta juuri nyt ei näyttänyt löytyvän yhtään kotimaisia tuotteita omasta käytöstä, pitääkin kiinnittää siihen jatkossa huomiota!
Ei ole tuttu, kiinnostaisi kyllä kokeilla. Käytän luonnonkosmetiikkaa, mutta kotimaisia tuotteita ei ole tällä hetkellä käytössä.
Tuttu nimeltä, koska tuo söötti nimi on jäänyt hyvin mieleen. :-) Kotimainen luonnonkosmetiikka ei ole kovin tuttua, mutta haluaisin tutustua siihen paremmin, ja toivon sille mahdollisimman laajaa saatavuutta!
Murumuru on tuttu (käytän heidän hiuslakkaansa) ja yritän kyllä suosia muitakin kotimaisia luonnonkosmetiikkatuotteita.
Nimenä tuttu, en ole käyttänyt. Mielelläni tutustun.Muita kotimaisia olen käyttänyt ja käytän.
Uusi tuttavuus minulle, mutta muuten käytän enimmäkseen kotimaista luonnonkosmetiikkaa
Ei ole ollenkaan tuttu, mutta hienoa että Suomessakin osataan!
Olen törmännyt Murumuru brändiin aiemmin, mutten oikeastaan tiedä siitä mitään enkä ole käyttänyt sen tuotteita. Teen pikkuhiljaa siirtymää luonnonkosmetiikan puolelle, mutten ole testannut kotimaisia tuotemerkkejä.
Murumurua en ole vielä testannut, mutta kiinnostaa! Muista kotimaisista käytän YA Naturaeta.
Murumuru on tuttu sarja...kolmas pullo c-vitamiiniseerumia menossa...
En hirveästi ole käyttänyt, murumuru kyllä kiinnostaisi kovasti :)
Ei ole tuttu. Normaalisti käytän mutta nyt raskaana luonnonkosmetiikan tuoksut käy nenään. Ois kiva testata jospa näiden tuoksut ei häiritsisi :)
En ole kokeillut Murumurun tuotteita, mutta kovasti kyllä kiinnostavat. Käytän suomalaista luonnonkosmetiikkaa jonkinverran ja pyrin käyttämään enemmän :)
Murumuru ei ole ennestään tuttu ja haluaisin päästä tutustumaan tuotteisiin. Olen viime aikoina siirtynyt käyttämään kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Paljon olen Murumurusta lukenut, mutta kokeilemaan en ole päässyt, kun pitää käyttää ensin entiset purnukat loppuun, ennen kuin ostan uutta.
Muuten suomalainen Luonnonkosmetiikka on tuttua ja Flow-kosmetiikan, Korennon, Frantsilan ja Kaurilan Saunan tuotteita olen käyttänyt jo jonkin aikaa.
Katselin muru tuotteita I love me messuilla, mutta ei tullut ostettua.
Suomalainen luonnonkosmetiikka ei ole tuttua
Ostin juuri Murumuru puhdistusmaidon mikä on aivan ihana! Viimeksi käytössä oli Laponie sarjasta puhdistusgeeli, kasvovesi ja kosteusvoide. Tykkäsin niistä kaikista. EkoPharmaa on tullut myös käytettyä. Kotimainen luonnonkosmetiikka on ollut kyllä hyvää! Mun kädet huutaa Murumurun sinkkivoidetta nähtyäni ne kuvat ystäväsi käsistä.
Murumurun c-vitamiiniseerumia olen käyttänyt ja olen siitä tykännyt. Muuten Murumurun tuotteet on vielä vieraita. Luonnonkosmetiikka ja myös kotimainen sellainen kiinnostaa.
Pyrin kyllä kokeilemaan kun kohdalle sattuu. Murumuru kuitenkin itselle uusi juttu.
Ei ole vielä tuttu, mutta viime aikoina olen innostunut ostamaan luonnonkosmetiikkaa :)
Käytän kotimaista luonnoskosmetiikkaa, Murumurua en ole vielä kokeillut.
Murumuru ei ole tuttu sarja ja luonnonkosmetiikka on muutenkin ollut liian vähäisellä käytöllä. Olisi kiva todeta, että nekin tuotteet toimivat ja ehkäpä vielä paremmin kuin "normikosmetiikka".