31.03.2014

Dermablend-lukijameikkaukset, osa 2

Tänään vuorossa toinen osa Dermablend-meikkaussessiosta. Malleina lukijani Ella, Iina ja Annamaria. Jos osa 1 jäi välistä, sen voi käydä kurkkaamassa täällä.

Olen mukana Indiedaysin Vichy Dermablend -kampanjassa, ja on ollut tosi kiinnostavaa päästä testailemaan näitä jo pienen kulttistatuksen saaneita meikkituotteita jotka vihdoin rantautuivat Ameriikasta Suomeenkin.

Luulen, että olette kuulleet sarjasta jo niin paljon kevään aikana ettei enää liene tarpeen käydä läpi samoja juttuja tuotteiden ominaisuuksista. Mutta kerran vielä pähkinänkuoressa: kyseessä on neljästä meikkipohjatuotteesta ja kiinnittävästä irtopuuterista koostuva apteekkisarja ihovirheiden peittoon. Tuotteet ovat hajusteettomia ja dermatologisesti testattuja.

Dermablend_tuotteet_peittavyysasteet

Kerroin aiemmin ihastuneeni Body Corrective -vartalomeikkivoiteen kestoon ja koostumukseen tummien silmänympärysten peitossa ja silmämeikin pohjustuksessa (kyseessä on vedenkestävä koostumus eli tarttuu ja pysyy todellakin erittäin hyvin), mutta Vichyltä sanottiin ettei Body Correctiven käyttöä suositella kasvoille ainakaan säännöllisesti. Jokainen toki saa käyttää tuotetta oman mieltymyksensä mukaisesti mutta halusin tuoda esiin Vichyn suosituksen.

Meikkasin Dermablendin meikkipohjilla kuusi lukijaani, joille kokeilin kaikkia sarjan eri tuotteita. Omaksi suosikikseni muodostui Fluid Corrective Foundation jonka nestemäisen koostumuksen koin itse miellyttävimpänä. Pidin myöskin sen peittotehoa erinomaisena. Osassa 2 kaikkien kolmen mallin iho on meikattu samalla tuotteella: Fluid Corrective -meikkivoiteen sävyllä 15 Opal.

Picture 004

Opal on sarjan vaalein sävy, mutta vaikka vaalea onkin, ei sovi ihan lumikki-ihoiselle. Moni on kokenut Opalin olevan ihollaan kellertävä, mutta esimerkiksi minun lämpimällä ihollani Opal taittaa enemmän harmaaseen eikä näytä yhtään keltaiselta.

Lukijameikkausten perusteella koin, että Opal mukautuu lopulta yllättävän hyvin erilaisiin pohjasävyihin. Kuvat puhukoot puolestaan. :)

Ella_makeover1_700px_txt

Ellan meikkaustulos kuuluu suosikeihini. Minusta ihosta tuli kerta kaikkiaan upea!

Ella_makeover1_700px

Aknealueen punoitus saatiin peittoon jo yhdellä kerroksella. Levitin meikkivoiteen ohuesti sivellintä käyttäen. Pohjakerroksen jälkeen lisäsin Fluid Correctivea peiteainesiveltimellä töpötellen  näppyjen ja selkeämmin punoittavien laikkujen päälle.

idElla_makeover1_700px

Iho jäi erittäin luonnollisen ja hehkuvan näköiseksi.

Iina_makeover1_700px_txt

Iinan iho on viileämpi kuin Ellan, mutta niin vain Opal sopi hänellekin. Iinan poskissa on aknearpia ja hänen ihonsa punoittaa kauttaaltaan hyvin herkästi.

(Jälkeen-kuva on hieman kalvakka, sillä tässä vaiheessa sessiota ilta oli jo pimentynyt ja kuva jouduttiin ottamaan pelkässä keinovalaistuksessa.)

Iina_makeover2_700px

Kuten Ellan kohdalla, myös Iinan ihon punoitus tasoittui yhdellä meikkivoidekerroksella. Fluid Correctiven kyky neutraloida punoitusta on mielestäni aivan hätkähdyttävän hyvä - Iinan iho oli tosiaankin kuin toinen yhden ohuen kerroksen jälkeen.

Lisäpeittoa vaativiin kohtiin levitin toisen kerroksen peiteainesiveltimellä.

Suosittelen Fluid Correctiven levitykseen sivellintä, sillä saa mielestäni ohuimman ja tasaisimman tuloksen. Kun vertasin tulosta siihen kun itse aloitin Dermablend-kokeilut sormin levittämällä, oli sivellin-jälki huomattavasti ohuempi ja luonnollisempi.

Annamaria_makeover1_700px_txt

Annamarian iholle tehtiin sama setti kuin Ellalle ja Iinalle; yksi kerros Fluid Correctivea ja näppyjen ja arpien paikallinen käsittely lisäkerroksella meikkivoidetta.

Annamaria_Makeover2_700px

Saatatte miettiä, miksi en käyttänyt näppyjen peittoon varsinaista peitepuikkoa, kun sellainenkin sarjaan kuuluu. Syy liittyy sävyyn. Corrective Stickin sävyt Opal, Nude ja Sand poikkeavat sarjan nestemäisen ja kompaktin meikkivoiteen sävyistä, vaikka ovat samannimiset. (Verrokkikuva löytyy tästä postauksesta.)

Corrective Stickit Opal ja Nude ovat sävysyvyydeltään (eli tummuudeltaan) samaa luokkaa, mutta Opal on persikkainen ja selvästi punertava kun taas Nude on kellertävä. Iinan, Ellan ja Annamarian iholla peiteaine olisi näppyjen päällä erottunut eri sävyisenä kohtana meikkipohjaa vasten.

Annamarialla on käsivarressaan palovamman jättämä arpi. Kokeilin peittää sen Body Corrective -vartalomeikkivoiteen sävyllä Light.

Dermablend_BodyCorrective_Annamaria

Tulos: arpi peittyi kyllä tehokkaasti - mutta reunat jäivät kellertäviksi. Vartalomeikkivoiteen vaalein sävy Light on kellertävämpi ja hitusen tummempi kuin kasvomeikkivoiteiden sävy Opal, sopii siis ihanteellisimmin lämpimälle iholle.

Vartalomeikkivoidetta ei tarvitse kiinnittää puuterilla. Levityksen jälkeen  tulee odottaa 10 minuuttia ennen pukeutumista, tänä aikana meikkivoide kuivuu ja kiinnittyy ihoon.

* * *

Nyt päästään sitten teitä mahdollisesti kiinnostavimpaan osuuteen, eli lukijakilpailuun! :) Alla on viisi video-tutorialia joissa havainnollistetaan eri tapoja käyttää Dermablend-meikkipohjia.

Kerro minulle, minkä videon vinkeistä on eniten hyötyä juuri sinun tilanteessasi. Millaiseen iho-ongelmaan juuri sinä kaipaisit Dermablend-ratkaisua?

Voittaja palkitaan hänen ongelmaansa liittyvällä Dermablend-tuotepaketilla jonka arvo on noin 80 euroa. Osallistumisaikaa on perjantaihin 4. huhtikuuta saakka. Laitathan kommenttiin mukaan sähköpostiosoitteesi sille tarkoitetulle riville.

Punoituksen peittäminen (kompaktimeikkivoide)

Nopea kasvomeikki (kompaktimeikkivoide)

Vartalon värivirheiden ja aknen peitto (vartalomeikkivoide)

 Omat suosikkini:

Aknen peittäminen (nestemäinen meikkivoide)
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=3Fxvzm-Pb8o?rel=0]

Tummien silmänalusten peittäminen (stick)
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=XZjILhnFtf0?rel=0]

Lisätietoa Dermablend-sarjasta saat täältä.

373 comments on “Dermablend-lukijameikkaukset, osa 2”

  1. Hyödyllisin on joko punoituksen peittämis- tai aknen peittämisvideo. Olen kärsinyt vuosia pahasta aknesta, nyt se on lääkkeillä parantunut mutta arvet eivät taida kadota koskaan poskista. Siksi nuo videot olivat tosi hyödyllisiä!

    Vastaa

    0
  2. Vinkeistä tummien silmänalusten peittämiseen on minulle ehdottomasti eniten hyotyä. Minulla on aina ollut hyvin tummat silmänaluset eikä mikään meikki ole tähän asti kyennyt peittämään niitä täysin.

    Vastaa

    0
  3. Ehdottomasti punoituksen peittäminen. Mulla on niin moniongelmainen iho, kun löytyy pintakuivuutta, mutta kuitenkin paikoin rasvottuvaa, couperosaa, herkkyyttä ja epäpuhtauksia niin on tosi vaikee löytää sellasta sopivaa tuotetta. Näistä oon kuitenkin kuullut niin paljon hyvää, että uskoisin näiden Vichyn Dermablendien käyvän jopa mulle - toivottavasti pääsisin kokeileen!

    Vastaa

    0
  4. Tummat silmänaluset! En millään saa niitä peitettyä kokonaan, vain vaalennettua tummuutta. Tätä sarjaa en ole vielä ehtinyt testata, mutta josko siitä saisi avun.

    Vastaa

    0
  5. Punoituksen peittäminen. Itselläni on jo tuo kompakti meikkivoide mutta tuosta videosta sain ajatuksen kokeilla meikkivoiteen levittämistä siveltimellä mukana tulevan sienen sijasta. Sienellä levittäessä meikkiä tulee liikaa ja lopputulos on kaikkea muuta kuin luonnollisen näköinen. Melkein jo hylkäsin koko tuotteen kun tuloksena oli paksu meikatun näköinen pakkeli naamassa. Huomenna lähtee kokeiluun siveltimen kanssa, jää nähtäväksi toimiiko paremmin...

    Vastaa

    0
  6. Itselläni on hyvin samanlainen iho kuin tällä Iinalla. Itse en ole meinannut löytää yhtäkään meikkivoidetta joka peittäisi ja kestäisi ihollani. Dermablend taitaa olla yksi harvoista kyseiseen tarkoitukseen tarkoitetuista voiteista. Olisi mukava päästä kokeilemaan sitä.

    Vastaa

    0
  7. Hei ihana Sanni! Ensiksi kehuja ja ruusunnuppuja blogillesi, joka on syventänyt kosmetiikkaharratustani pelkästä meikkaamisesta aidoksi kiinnostukseksi ihonhoitoa ja kemikaaleja kohtaan! :) kysyisin kysymyksen, jota yritin kyllä googlailla ja saikata netin ihmeellisessä maailmassa vastauksen perässä, mutta mitään ei irronnut. Eli, vaikuttaako kulmakarvojen ajelu niiden kasvuun? Olen 21 -vuotias alternativetyylinen nainen, jonka omat kulmat ovat muodottomat pötköt liian matalalla otsaa jo muutenkin raskasluomisten silmien yläpuolella. Ekan kerran sheivasin karvat pois 16-vuotiaana, mutta kasvatin ne hetkellisesti takaisin. 17-vuotiaana sheivasin ne taas, ja nyt neljä vuotta olen naamani ajellut joka ikinen aamu. Luin kauhukertomuksia vanhemmista naisista, joiden kulmat eivät enää kasvaneet takaisin normaaleiksi, ja heräsi pieni epäilys, saanko minäkään luonnollisia kulmia enää takaisin sitten, kun alternativemeikkaus on vaan laitettava rakkaisiin muistoihin ja näytettävä normaalilta.

    Joten, miten on? Lentääkö höylä nurkkaan, vai voinko jatkaa naamani ajelua aamurutiinina tästä eteenpäinkin?:D

    Vastaa

    0
    1. Eli, vaikuttaako kulmakarvojen ajelu niiden kasvuun?

      Hei Kiki!

      Pelkään, että minulla ei ole asiasta mitään faktatietoa. :/ Olen kuullut usein, että kulmien tiheä nyppiminen (ei siis ajelu, sehän ei poista karvaa juurineen) vaikuttaisi siihen, että karvan kasvu nypittävällä alueella hidastuu ja lopulta lakkaa kokonaan. Itse en kuitenkaan ole havainnut omissa kulmakarvoissani mitään tuollaista, vaikka enemmän kuin mielelläni näkisin 15 vuoden nyppimisen jälkeen että hajakarvat lakkaisivat kasvamasta :D

      Vastaa

      0
  8. Punoituksen peitto oli minulle videoista hyödyllisin. Nenän-huulten välinen ihoalue on kasvojeni kuiva alue, jonka peittäminen on haastavaa meikkivoiteella, sillä voidetta saa yleensä laittaa monia kerroksia ja silti ihon punoitus niin sanotusti paistaa läpi. Finnien jättämät arvet kaipaavat myös peittoa. Tykkään raikkaan ja nuorekkaan näköisestä meikistä, mutta sen saavuttaminen tuntuu välillä haastavalta..

    Vastaa

    0
  9. Aknen peittäminen oli suosikkini ja siitä olisi hyötyä myös omassa tilanteessani. Kärsin finnien jättämistä arvista kasvoillani sekä ihoni punoittaa erittäin herkästi,joten en kehtaa lähteä pois kotoa koskaan ilman meikkiä. En koe, että käyttämäni meikkivoiteetkaan ovat tarpeeksi peittäviä ja pitkäkestoisia, ja varsinkin päivän mittaan huomaan aknearpieni paistavan jopa meikkivoiteen läpi. Olisi mielenkiintoista päästä kokeilemaan tätä Dermablendiä!

    Vastaa

    0
  10. Olin jo täysin vakuuttunut aiempien postausten perusteella, mutta tän postauksen perusteella taisin melkein rakastua tähän tuotteeseen haha. Siis vau oukeesti, varsinkin tuo akneihon peittäminen! Mulla on suurimpana ongelmana kanssa akne, mutta iho on myös punoittava ja epätasaisen värinen. Akneiholle on kyllä niin vaikea löytää hyvää, tarpeeksi peittävää, mutta samalla suht luonnollista meikkipohjaa.. Tää kyllä ainakin näitten kuvien perusteella vaikuttaa sellaiselta, joten huh ois kyllä äärimmäisen mahtavaa testailla omalle iholle!

    Vastaa

    0
  11. Aknekraatereiden peittäminen on ollu tähän asti mahdotonta, ellei laita kamalasti pakkelia naamaan. Oikeastaan olen jo luovuttanut, mutta ennen ja jälkeen -kuvat näyttävät todella lupaavilta!

    Vastaa

    0
  12. Ehdottomasti punoituksen peittäminen. Couperrosaihoni reagoi todella herkästi kylmään ja iho punoittaa. Tuollainen videossa näkyvä mattatulos olisi täydellinen!

    Vastaa

    0
  13. Itselläni lievä akne jättänyt ihon pysyvästi epätasaisen sävyiseksi ja olis kyllä tosi jees päästä kokeilemaan tuota nestemäistä meikkivoidetta. Vaikuttaa todella lupaavalta tuotteelta. :)

    Vastaa

    0
  14. Nopea kasvomeikki video oli minun ehdoton suosikkini. Itselläni on vaalea talvisin kuivahko iho. Pitkään olen pärjännyt pelkällä bb-voiteella. Nyt kummiskin ihoon on tullut yksittäisiä näppyjä, joita bb-voide ei peitä.
    Olisikin ihanaa kokeilla tuotetta, jolla voisi tehdä nopean meikkipohjan ja lisäksi peittää punertavat näpyt!

    Vastaa

    0
  15. Eniten apua on punaisuuden peitto videosta VAIKKAKIN sinun tekemässäsi meikissä mallilla iho oikeasti punoitti ja käyttämäsi fluidi meikkivoide peitti sen todella hyvin !

    Itsellä aika paha couperosa ja lisänä vielä helposti punoittavat kasvot, joten punoitusta on yleensä enemmän tai vähemmän haastava peittää ilman meikkikakkuefektiä :U aion kuitenkin kokeilla dermablendia jos sävyt yhtään sopivat vaaleaan ihooni ! :)

    Vastaa

    0
    1. VAIKKAKIN sinun tekemässäsi meikissä mallilla iho oikeasti punoitti ja käyttämäsi fluidi meikkivoide peitti sen todella hyvin !

      Oma kokemukseni on, että fluid-versio peittää punoituksen aivan yhtä hyvin kuin kompakti-versio. :) Eli punoituksen peittoon voi yhtä hyvin käyttää kumpaa vain ja valita koostumus oman mieltymyksen mukaan.

      Vastaa

      0
  16. Itselleni eniten hyötyä oli vartalomeikki videon vinkeistä. Kuulun valitettavasti siihen joukkoon naisia, jotka nuorina tyttöinä ilmaisivat pahaa oloaan, kasvukipujaan ja angstejaan viiltelemällä itseään. Muistona näistä ajoista komeilee kummankin käsivarteni sisäpuolella edelleen, yli kymmenen vuotta myöhemmin, rivi vaaleita arpia. Olen kokeillut arpiin erilaisia voiteita ja myös laser-käsittelyä, joka ei kuitenkaan valitettavasti muuttanut syvien ja erittäin selkeästi näkyvien arpien tilannetta suuntaan tai toiseen :( Olen toki oppinut jo elämään arpieni kanssa, mutta peittelen niitä edelleen työssäni, sillä olen töissä virallisessa virastotyössä. Joudun siis käyttämään kesälläkin pitkähihaisia neuleita, jotta arpeni eivät näy. Video antoi minulle kuitenkin toivoa siitä, että on olemassa tahraamaton, veden ja hikoilun kestävä tuote, jonka ansiosta minäkin voisin kenties tänä kesänä uskaltautua näyttäytymään lyhythihaisessa paidassa myös työpaikallani :) En voi sanoin kuvailla, miten iloinen ja onnellinen olen siitä, että tällainen tuote on vihdoin saatu myös Suomen markkinoille.

    Vastaa

    0
  17. Monien muiden tapaan, aknen peitäminen on lempparini. :) Kasvoilla ni kun on edelleen jäljellä joitain punoittavia arpia mitä pitää peitellä..

    Vastaa

    0
  18. Pakko sanoa, että WAU tota Ellan meikkiä!!! Ihan mieletön ero.

    No voihan nyt pahus! Pitääköhän minunkin nyt sitten hairahtua kokeilemaan tätä!? Tehokkaasti on kyllä blogien kautta mainostettu ja varmaan moni on juuri siitä syystä hankkinut:) (L'Orealin koneisto) Mutta mikäs siinä mainostaessa, jos tuotteet kerran oikeasti ovat tosi hyviä.

    Itseäni mietityttää vain siltikin tuo varsin kapea sävyvalikoima. Olen lukenut sen suhteen runsaasti myös negatiivista kommentointia. Mitä luulet Sanni, löytyisikö niistä sopivaa? Mä olen kuitenkin tosi vaalea. Nimimerkillä: Hei vaan, Lololta jouduin tänä talvena vaihtamaan jopa blondien pois käytöstä, kun oli liian tumma. China dollilla mennään...

    Vastaa

    0
    1. No voihan nyt pahus! Pitääköhän minunkin nyt sitten hairahtua kokeilemaan tätä!?

      :D :D

      Mitä luulet Sanni, löytyisikö niistä sopivaa? Mä olen kuitenkin tosi vaalea. Nimimerkillä: Hei vaan, Lololta jouduin tänä talvena vaihtamaan jopa blondien pois käytöstä, kun oli liian tumma

      Hmm, kuulostaa siltä että Opalkin saattaisi olla liian tumma...

      Vastaa

      0
  19. Ai niin pakko vielä sanoa, että tästä huomaa hyvin, kuinka massiiviseksi ongelmiksi itse voi kokea jonkun oikeasti muiden mielestä ihan mitättömän jutun. Sinulla oli malleinasi kauniita naisia, joista kuitenkaan oikeasti kenelläkään muulla kuin Kirsillä ja ehkä Ellalla ei ollut mitään niin kovin kummoista peitettävää, etteikö sitä jollain kevyemmällä olisi saanut tasoiteltua.

    Mä tykkäsin erityisesti Elinan meikistä, enemmänkin kyllä silmistä, koska hänen kasvoillaan varsin kevytkin silmämeikki saa aikaan huomattavan erilaisen ilmeen. Ellan ja Iinan ihoista tuli tosi kauniit ja Annamaria toivottavasti uskaltaa käyttää punaista huulipunaa AINA! Ja mielellään vielä rajauksia ja tuollaista kupari/persikkaista luomiväriäkin vähän. Lopputulos on tosi kaunis!

    Sen sijaan ihmettelin vähän noita Dermablendin virallisia videoita. Kummallilsessa valaistuksessa kuvattu ja mun mielestä tuolla meikkaajallakin on joissain videoissa aika kelmeän kellertävän sävyinen iho. Ehkä tuolla tautalla ja valaistuksella on yritetty luoda tietynlaista imagoa, mutta "opetusvideoina" toimisivat kyllä paremmin toisenlaisessa valaistuksessa.

    Vastaa

    0
    1. Annamaria toivottavasti uskaltaa käyttää punaista huulipunaa AINA!

      Puna oli itse asiassa Annamarian oma :) Todellakin aika täydellisen sävyn nainen löytänyt itselleen.

      Ehkä tuolla tautalla ja valaistuksella on yritetty luoda tietynlaista imagoa, mutta “opetusvideoina” toimisivat kyllä paremmin toisenlaisessa valaistuksessa.

      Valaistus ei tosiaankaan ole kovin onnistunut noissa videoissa, meikkausvideoissa pitäisi olla mahdollisimman kirkas ja luonnollinen valo. Ja ehdottomasti enemmän valkoiseen päin kuin keltaiseen. Itselläkin kävi mielessä että valoilla ja videon "tummanpuhuvuudella" on haettu juuri jotain imagojuttua.

      Vastaa

      0
  20. Punoituksen peitto oli itselleni kiinnostavin. Muita ongelmia ihossani ei juuri olekaan, mutta tähän punaisuuden peittoon tekisi kyllä mieli kokeilla noita. Arveluttaa vain liekö vaaleinkin sävy itselleni liian tumma...

    Vastaa

    0
  21. Näyttää tosi hyvältä nuo mallien meikit! Itse tarvitsen meikkivoiteen, joka peittää aknen ja sen jättämät arvet. En kuitenkaan tykkää kauheasta pakkelista. Näyttävät ihanan kuulailta kasvot näissä meikeissä. Akne-videokin tietysti kiinnosti ja hyödytti eniten. Toivottavasti arpaonni suosisi!

    Vastaa

    0
  22. Punoituksen peittäminen, ehdottomasti *punastuu*

    Aurinkoisia päiviä, Sanni :)

    Vastaa

    0
  23. Olen yrittänyt peittää tummia silmänalusia ja aknearpia jo vaikka millä tuotteella, mutta mikään ei tunnu toimivan. Tuo nestemäinen meikkivoide voisi vihdoin olla ratkaisu ongelmaan!

    Vastaa

    0
  24. Aknearpien peittämiseen. Saan ne peittoon paksulla pakkelikerroksella, mutta kuiva ihoni jää todella paklatun näköiseksi siitä. Olisi kiva päästä kokeileen dermablendia!

    Vastaa

    0
  25. Aknen peittäminen oli suosikkini. Iho on jo toipumassa, mutta ongelmaksi koen punoittavat arvet, joiden haalistumisessa menee aikaa...

    Vastaa

    0
  26. En osaa valita aknen- ja punaisuudenpeiton väliltä. Molemmat ovat iholleni sopivia. :)

    Vastaa

    0
  27. Punoituksen peittoon kaipailisin minäkin ehkä eniten sopivaa tuotetta, kuten näköjään moni muukin. Lisäksi arvet olisi mukava saada peittoon. Mulla ei ole koskaan ollut varsinaista aknea, mutta yksittäisistä näpyistä ja finneistä jää jälki todella herkästi, ja todella, todella pitkäksi aikaa: silmän alla on ollut kohta pari vuotta punainen laikku, joka johtuu siinä aikanaan muhineesta ihonalaisesta finnistä.

    Vastaa

    0
  28. Minua kiinnostaa ehdottomasti tuo nopean kasvomeikin video eli tuotteista kompaktimeikkivoide.
    En kerta kaikkiaan jaksaisi käyttää aamuisin aikaa meikkaamiseen, koko ajatuskin tympii. Silti huonosti tehty tai jopa tekemättä jäänyt pohjameikki alkaa aina jossain vaiheessa päivää harmittaa. Tämän ikäisenä (30+) huomaa viimeistään, kuinka jo silmänympärysten meikkaus piristää ilmettä. Tuli ihan epäuskoinen olo tänään, kun katselin väsynyttä naamaani työpaikan hississä. Missä vaiheessa ilme oikein on mennyt näin väsyneen ja nuhjaantuneen näköiseksi? Kamalaa.
    Ai että olisin tyytyväinen tuosta "pikameikkipaketista". Sillä saisi iholle valoa ja tasoitusta paitsi helposti myös nopeasti. Jopa niin, että siitä tulisi säännöllinen aamurutiini.

    Vastaa

    0
  29. Olen 17-vuotias nuori, joka on taistellut aknea vastaan koko ikänsä. Kesällä akne suorastaan hurjistuu, joten kauhulla kesää odottelen.. Meikkejä käytän jonkin verran, mutta enimmäkseen kasvojen aknevirheiden peittämiseen.. Mitään hyvää peiteainetta, joka sopisi lompakollekkin, en ole löytänyt.. Eniten minua kiinnosti tuo aknen peitto video.. Olisi mahtavaa saada näitä tuotteita testiin, sillä veikkaan, että normaalisti tällaisella opiskelijalla ei olisi noihin varaa...

    Vastaa

    0
  30. Aknen ja punaisuuden peittäminen - tasapainoilu atooppisen ihottuman ja aikuisiän aknen kanssa varsinkin kuivassa talvi-ilmassa ei aina ole niin helppoa. Ehdottomasti aion kokeilla tätä tuotesarjaa!

    Vastaa

    0
  31. Wau! Enpä ole varmaan ikinä ollut näin vaikuttunut minkään meikin tehosta! Tuo nestemäinen aine aknen peittoon... Love it!

    Vastaa

    0
  32. Minulle osui parhaiten tummien silmänalusien peittäminen. Punoitustakin käsvoilla on jonkinverran, mutta luonnostaan todella tummat silmänaluseni on oikea ongelma, mikä iän karttuessa tuntuu vain pahenevan..

    Vastaa

    0
  33. Nopea aamumeikki...punoituksen ja poskissa olevien katkenneiden verisuonien peittäminen, kaiken lisäksi ihoni on todella rasvainen ja osittain pintakuiva..

    Vastaa

    0
  34. Punoittava couperosaiho vaivaa, joten ai kun olisi kiva joskus saada se taiottua olemattomiin.

    Vastaa

    0
  35. Aknearpien ja punaisuuden peittäminen ovat minun jokapäiväinen meikkipulma. Postaus sekä video olivat molemmat hyödyllisiä, taidankin seuraavan kerran täydentää meikkipussiani näillä tuotteilla:)

    Vastaa

    0
  36. Aknen ja punaisuuden peittäminen. Minulla on välillä naamassa siellä täällä näppyjä ja poskipäät aina punaisena, mutta iho kuivuu kuitenkin usein pinnalta.

    Vastaa

    0
  37. Nuoruusiällä ja oikeastaan ajoittain edelleenkin kärsin selän aknesta ja sinne jääneistä arvista, jotka vaivaavat todella paljon kesäisin , mielestäni kun ne yksinkertaisesti vaan ovat niin rumia. Ja kyse ei ole ihan vain muutamasta arvesta, vaan koko yläselän kattavasta laikukkuudesta :/ Tiedostaen vältän sellaisten paitojen pitämistä, joissa selkä tulee esiin.
    Siksipä tuo koko vartalon meikkivoide olisi mahtava kokeiltava, miten hienoa olisikaan huoletta pitää myös selästä avonaisia paitoja! :)

    Vastaa

    0
  38. Punaisuuden peittäminen on minullakin ongelmana, ja lisäksi reippaasti rasvoittuvalle, pintakuivalle sekaiholle on hyvin vaikea löytää sopivaa tuotetta. Olisin tosi kiinnostunut tutustumaan tuohon nestemäiseen meikkivoiteeseen, kun se noissa sinun lukijameikeissäsi peittää punoituksen hienosti SEKÄ näyttää kevyeltä ja luonnolliselta. Noista kiinteistä meikkivoiteista olen saanut tarpeekseni, ei ne koskaan toimi. ;) Käytitkö muuten puuteria noissa meikeissä?

    Vastaa

    0
  39. Punoituksen peitto ehdottomasti. Helppohoitoisella, ainoastaan ajoittain kuivalla iholla ei ole näppyjä, arpia tai muuta peittoa vaativaa, mutta se couperosan punoitus... Peittävä, mutta luonnollinen meikki kuulostaisi siis paremmalta kuin hyvältä :) ainoastaan mietin tuota sävyasiaa, vaaleinkin sävy saattaa olla tälle Lumikille liian tumma.

    Vastaa

    0
  40. En oikein tiedä, mistä noista olisi mulle apua. Minulla on rintakehän päällä suuri (n. 20 cm pitkä, haaroittuva, punertava, hieman koholla) leikkausarpi. Ennen leikkausta siinä oli iso syntymämerkki. En ole koskaan (lue: ikinä) pitänyt avokaulaisia vaatteita yleisillä paikoilla (no rannalla kuljen kyllä bikineissä), enkä varsinkaan avokauluaisia juhlapukuja. Olen joskus ollut hyvinkin kateellinen muille naisille kauniista dekolteesta, jollaista minulla ei koskaan ole, eikä tule. Tähän ikään mennessä (33 vuotta) olen kuitenkin jotenkin oppinut hyväksymään arpeni osaksi minua, mutta en edelleenkään jaksa vieraiden ihmisten tuijotusta, jos ylläni olisi esim. avokaulainen paita.Olen myös oppinut etsimään ja löytämään vaatteita, jotka eivät ole avokaulaisia. Näen vaattesta sentilleen jo kuvassa, miten alas kaula-aukko ulottuu ja peittääkö se arpeni. Olisi kiva kokeilla, saako Dermablendillä arpeni niin peittoon, että uskaltaisin ihmisten ilmoille hieman erilaisissa vaatteissa, mihin olen tottunut.
    Lisäisin vielä, että loppujen lopuksihan tämä(kin) on itsetunto-ongelma, jota ei mikään meikki korjaa. Minun ei pitäisi välittää muiden ihmisten tuijotuksesta tai mielipiteistä. Vaikka hyväksynkin arpeni, niin silti en ole niin rohkea, että esittelisin sitä yleisesti, kun sen pystyy peittämäänkin.
    Kiitos sulle Sanni hyvin inspiroivasta blogista, jonka löysin vasta muutama kuukausi sitten! Aurinkoista kevättä! :)

    Vastaa

    0
  41. Tummat silmänaluset löytyy täältä! En jaksa edes peitellä niitä enää, kun normaalisti peiteaine vain kertyy juonteisiin.

    Vastaa

    0
  42. Tuosta akneihon peittämisestä oli eniten hyötyä. Oma iho on hyvin epäpuhdas ja epätasainen ja on vaikea saada peitettyä nätisti piiloon ilman että se näyttää vielä pahemmalta. Tämä tuote kuullostaa melkeinpä liian hyvältä.

    Vastaa

    0
  43. Minulle hyödyllisin oli silmänalustenpeittovideo, sillä olen lapsesta asti kärsinyt erittäin tummista silmänalusista. En ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt tuotetta joka peittäisi ne täysin näyttämättä ylimeikatulta. Silmänaluset aina kuultavat joko läpi tai paksu meikkikerros erottuu selvästi .

    Vastaa

    0
  44. Aknen peittoon tarvisin apua:)
    Vaikuttaa uskomattomalta tuotteelta kyllä. Itseäni mietityttää lähinnä vain tukkiiko noin pigmenttinen meikkivoide jo valmiiksi epäpuhdasta ihoa...? Itse kun olen aikoinaan vaihtanut mineraalimeikkeihin juuri sen takia.

    Vastaa

    0
  45. Punoitus on ongelmani. Kasvoni ovat yleensä todella kirjavanväriset ja varsinkin nenässä punoitus on aivan omaa luokkaansa.. :( Myös vanhat aknearvet häiritsevät ja niitä on jostain syystä tosi hankala peittää vaikka ne melko haaleita ovatkin.

    ps. aivan ihana kaunotar tuo Ella! Ja hiusmalli on aivan 10+! :)

    Vastaa

    0
  46. Eniten hyötyä olisi varmasti vartalon värivirheiden peittämisessä! Minulla on luomelta näyttävä syntymämerkki nenässä enkä ole vielä löytänyt sopivaa tuotetta sen peittämiseen. Muuten ihoni on hyvässä kunnossa, mutta tuo syntymämerkki tuntuu vievän huomion muualta kasvoista.
    Dermablendin tuotteita aion ehdottomasti kokeilla!

    Vastaa

    0
  47. Hei ja kiitos näistä Dermablend-postauksista! Aknen peitto-video oli mielenkiintoisin.
    Olen 25-vuotias ja olen kuudennelta luokalta asti kärsinyt aknesta. Ja kärsin edelleen vaikka mitä lääkkeitä on kokeiltu. Aknen jättämät arvet niin kasvoilla, kuin itsetunnossa ovat syvät, mutta nähtyäni millaisia tuloksia olet saanut dermablendillä aikaan, heräsi minussakin vihdoin toivo siitä että voisin joskus tuntea itseni kauniiksi eikä tarvitsisi paksuilla kökköpakkeleilla peitellä kasvojaan. Nämä tuotteet olisivat minulle täydellisiä!

    Vastaa

    0
  48. Kiitos ihanan lämminhenkisestä blogista!

    Sekaihon näppylät ja niiden vanhat arvet, olisi hienoa
    saada peittettyä - sekä silmänaluset jotka reakoivat heti liian lyhyisiin yöuniin...

    Vastaa

    0
  49. Punoituksen peitto vinkeistä oli eniten hyötyä :) Tummat silmänalusetkin vaivaavat joskus, mutta suurimmaksi ongelmaksi koen punoituksen.

    Vastaa

    0
  50. Hei!

    Eniten hyötyisin Stickistä tummien silmänalusten sekä maksaläiskien vuoksi :)
    Kiitti taas upeista aiheista!

    Vastaa

    0
  51. Parhaiten kolahti punoittavan ihon sekä tummien silmänalusten videot. Aion ehdottomasti kokeilla tuotteita, vaikkei arpa osuisikaan kohdalleni. Peittävyys on videoilla ja kuvissa liki hämmentävää.

    Vastaa

    0
  52. Fluid-meikkivoiteen haluaisin ehdottomasti.
    Haluan kunnon peiton ilman vahvaa maskia :)

    Vastaa

    0
  53. Vaikea sanoa että kummasta enemmän hyötyöä, sillä kummassakin on semmosta tietoo mitä voin hyödyntää. :) Mutta enemmän ehkä hyötyä tummien silmienalusten peitosta! Olishan se ihanaa, jos sais naaman meikattua sen näköseksi, ettei oo kauheeta pakkelikerrosta ! Ongelmana juurikin on näppylät, punakkuus ja tummatsilmänaluset, kaikki inhottavat samassa paketissa ;< Lisänä siihen kasvojen armoton kiiltely.

    Vastaa

    0
  54. Aknen peittämiseen olevat tuotteet olisi kuin mulle tehty! Sain aknen opiskeluaikana, kun maskeja vaihdettiin päivässä jopa 3-4 kertaa. Iho ärtyi ja muuttui herkäksi kaikelle kosmetiikalle ja kosketukselle. Aiemmin ihoni oli normaali, puhdas sekaiho. Olen jo oppinut sietämään kosmetiikkaa, muttakun mikään ei pysy näppylöiden päällä koko päivää.

    Vastaa

    0
  55. Ehdottomasti tuo tummien silmänalusten peitto! Mulla on aivan järkyttävän tummat silmänaluset, vaikka nukun todella paljon, liikun ja syön terveellisesti. Ilmeisesti mulla on geeneissä toi, perus meikit ei oikein asiaan auta.. Lisäksi tosi hyödyllinen on aknen peitto video, nyt melkein kolmekymppisenä alkanu tulla hirveesti hormonifinnejä ja arpia entisiin ihaniin siloposkiin :( Kiitos sulle aivan ihanasta ja innostavasta blogista! <3

    Vastaa

    0
  56. Ooh, mikä kisa! Olen ihan hullaantunut näistä Dermablendeistä sun postausten ansiosta :) Muutenkin tässä olisi edessä jonkinlaisen "ihomeikkiaineen" hommaaminen, edelliset vetelevät viimeisiään..

    Itselleni olennaisinta olisi punoituksen peittäminen. Ihoni on muutoin aika lailla hyvässä kunnossa, mutta väritys on epätasainen ja poskissa helposti punoittaa. Tahtoisin niin päästä sutimaan omaa naamaani noin, kuin tuo meikkaaja teki tuossa punoituksenpeitto-videossa! :D Tuosta noin vain tsuitsait sinnetänne, hieno tuli :)

    Onnea minulle! :D

    Vastaa

    0
  57. Tarvitsisin apua punoituksen peittämiseen, sillä minulla on otsan sekä nenän alueella punoittava iho.

    Vastaa

    0
  58. Ehdottomasti aknen peitto. Olen pari vuotta kärsinyt aknesta ja kolunnut läpi meikkivoiteita aina lancomesta lumeneen. Vielä ei mikään ole oikeen onnistunut peittämään näppyjä. Dermablend vaikuttaa lupaavalta!

    Vastaa

    0
  59. Tummien silmänalusten peittämiseen tarvitsisin ehkä eniten apua, ne ovat vain luonnollisesti tummat argh. :D

    Vastaa

    0
  60. Ehdottomasti aknen peittäminen!
    Olen erittäin huono peittämään näppylöitä tai aknearpia. Varsinkin kun ennen ei tällaista ongelmaa ollut, vaan olen aina ennen ollut siloposki. Sinultakin olen pariinkin kertaa kysellyt vinkkejä ihonhoitoon ja yrittänyt päästä eroon tästä kasvavasta finniongelmasta. Olen myös jo totutellut itseni kävelemään ihan "paljaalla naamalla" ihmistenkin ilmoilla näppyjeni kanssa, kun en vain osaa peittää yksittäisiä, juuri ilmestyneitä ja koholla olevia näppyjä tehokkaasti, tai sitten edes pahasti punoittavaa aknearpea. Voi olla, ettei meikkini ole tarpeeksi peittäviä, kun ennen en ole tällaisesta ongelmasta kärsinyt. Tämä tuotepaketti olisi kyllä tarpeellinen!

    Vastaa

    0
  61. Ehdottomasti aknen peittäminen. Kärsin teininä lievästä aknesta joka jätti kuitenkin arpia varsinkin toiseen poskeeni. Aloitin terveydenhoitajan suosittelust e-pillerit jotka auttoivatkin jotenkuten. Tällä hetkellä kärsin edelleen toisen posken isoista ihon alaisista finneistä, pienistä otsallani ja katkenneista pintaverisuonista toisella poskella jossa harvoin on näppylöitä. Mustapäät T-alueella ajavat minut hulluuden partaalle ja en ole löytänyt vielä yhtään meikkivoidetta joka peittäisi tämän kaiken täydellisesti. Ihoni myös kuivuu T-alueelta ja useasti hilseilee meikkivoiteen laitettuani vaikka miten olisin kosteuttanut ja olen käynyt monet voiteet läpi.. Ihoni on myös todella vaalea ja useimmat peitepuikot ovat liian tummia minulle. Yleensä pahimmat finnit vain kuultavat meikin läpi ja peitepuikot tuntuvat vain lisäävän korostusta finniin ja liika meikkivoide finnin päällä ei yleensä näytä edustavalta, koska haluaisin kuitenkin heleän meikin. Tuote josta kirjoitit kuulostaisi hyvältä itselleni kokeiltavaksi. Kiitos tästä postauksesta!

    Vastaa

    0
  62. Mustat silmänaluset ja naaman punoitus ongelmana. Tää vaikuttaa kyllä pätevältä tuotteelta! Pitääpä kokeilla :)

    Vastaa

    0
  63. Kiitos, että teit juttusarjan Dermablendistä. Olen seurannut sarjaa mielenkiinnolla (ja blogiakin jo parin vuoden ajan) ja tuotesarja vaikuttaa upealta! Olen saanut pettyä kosmetiikkaan niin monesti, ettei aina oikein tahdo enää löytyä halua yrittää, mutta Dermablend sytytti kokeilunhalun.

    Olen syntymästäni asti sairastanut vaikeaa atooppista ekseemaa. Hoitokeinoja on käyty läpi kymmeniä, yli sata voidetta testattu ja tuhansia euroja kulutettu voiteisiin. Suurin osa voiteista tuntuu hetken hyvältä, kunnes sitten viikon päästä joku kommentoi, että kasvoni ovat kirjavat ja ihottumaiset. Minulla on ollut parempia ja huonompia jaksoja. Kasvojeni iho saattaa muuttua parissa päivässä ”hyväkuntoisesta” aavikkomaisen kuivaksi, josta iho hilseilee pois. T-alue on sekaihoinen, pintakuiva mutta rasvoittuva, finneistä ja atooppisen ihon aikaansaamista haavoista on jäänyt paljon arpia kasvoille ja kauttaaltaan koko vartaloon. Olen ihonväriltäni suomalaisen vaalea, mutta ihoni on kauttaaltaan niin ihottumainen, punoittava, kirjava ja arpinen, ettei oikeaa ihonväriä näy juuri missään. Taipeet, ranteet, nilkat ja kaula ovat arpiset ja punaiset. Lisäksi olen parin viime vuoden aikana saanut paljon pieniä luomia ja pigmenttimuutoksia, ja silmänympärykseni loistavat violettia.

    Meikkituotteista ei minulle sovi juuri mikään, jokainen meikkivoide rullautuu kasaan heti levittämisen jälkeen ja iho näyttää pakkeloidulta. Opiskelijana ei ole muun ihonhoidon lisäksi paljoa varaakaan testailla kaikkia uusimpia villityksiä, josko jokin tuote sopisi. Nestemäisten tuotteiden peitto ja pysyvyys ei riitä, ja paksut peittotuotteet kuivahtavat iholle sekunneissa. Vaikka kasvot saisinkin kohtuullisen näköiseksi enkä saisi tuotteesta allergista reaktiota, niin edelleen pitää muu vartalo peittää. Niinä päivinä, kun uskaltaudun kesällä ulos shortseissa ja t-paidassa, jopa tuttavat kyselevät mikä ranteisiini on käynyt tai että nilkkani näyttävät aika pahoilta, miksen tee niille mitään. Olisi upeaa lähteä kesällä ulos kevyissä vaatteissa ja saada pahimmat arvet ja punoitukset peittoon, tai lähteä mekossa juhlimaan ilman että mietin kuumeisesti, minkä huivin tai boleron laitan mekon kanssa ihon peitoksi. Tai kerrankin jättää ne 40 denirin sukkahousut laittamatta kesäkuumalla! Uimarannalla en ole käynyt moneen vuoteen ja kesälläkin laitan päälle pitkähihaisen paidan. Avokauluksisten paitojen kanssa valikoin huivin peittämään kaulaani.

    Itselleni hyödyllisin oli varmaankin punoituksen peittämistä käsittelevä video, mutta myös vartalonpeittoa koskeva video on todella hyvä ja tarpeellinen. Vichy on testattu apteekkisarja, ja saattaisi sopia myös allergiselle minulle. Olisi upeaa päästä kokeilemaan mitä tuotteet tekisivät minun ongelmaiholleni, ja pystyisinkö kerrankin tuntemaan itseni oikeasti kauniiksi ilman huolta siitä, mitä ihostani kommentoidaan. :)

    Kiitos juttusarjasta ja blogista, olet antanut minulle paljon inspiraatiota ja hyvää mieltä niin ruuan kuin kosmetiikankin suhteen!

    Vastaa

    0
  64. Ensin ajattelin että ehdottomasti tuo tummien silmänalusten peittäminen on hyödyllisin vinkkivideo, mutta petyin kun mallilla ei ollutkaan todella tummia silmänalusia. Itselläni on _todella_ tummat enkä ole vielä löytänyt mitään millä ne saisi peittoon. Silmälasit onneksi häivyttävät ongelmaa hieman, mutta olisi mukava saada ne kokonaan peittoon. Ja ovat tosiaan tummat ja sinertävät, jopa siinä määrin että olen saanu kyselyjä olenko saanut turpaani...

    Mutta lopulta kuitenkin koin hyödyllisimmäksi tuon vartalomeikkivoiteen. Minulla on myös keratosis pilaris eli näppyjä ja punoitusta raajojen ulkosyrjissä, mikä olisi mukava saada välillä peittoon. Erityisesti juhlissa. :)

    Vastaa

    0
  65. Nykyisessä tilanteessa ehdottomasti video aknen peittämisestä. Iho oli ollut jo pitkään melko hyvässä kunnossa joitain ihan pieniä satunnaisia näppyjä lukuun ottamatta, mutta päätti taas yhtäkkiä vetää hepulit ja nyt niitä ihania kipeitä paukamia taas löytyy. Järjettömän turhauttavaa, ja tähän vielä päälle se, että tuntuu siltä että ihan sama miten paljon kosteuttaa niin kuivia läiskiä on vähän siellä sun täällä - ei näytä meikkipohja kovin kauniilta tällä yhdistelmällä.

    Vastaa

    0
  66. Nopea kasvomeikkivideo.Aamuisin ei aikaa paljonkaan meikkaamiseen ja tämä meikkivoide vaikutti erittäin hyvältä ja tarpeeksi peittävältä omalle iholleni.

    Vastaa

    0
  67. aknearpia löytyy, sekä pigmenttimuutoksia. nämä pitäisi saada nopeasti ja tehokkaasti piiloon joka aamu ennen asiakaspalvelutyöhön lähtemistä.

    Vastaa

    0
  68. Punoitukseen ehdottomasti. Olen koko ikäni kärsinyt herkästi punoittavista kasvoista ja jopa hävennyt sitä. Olisi ihana päästä tästä ongelmasta vihdoin oikeasti eroon!

    Vastaa

    0
  69. Punaisuuden peittäminen-video, koska punoitusta ilmenee omalla iholla ilmasta riippuen aina enemmän tai vähemmän. Tämän postauksen+videon innoittamana aijon satsata myös kunnon meikkivoide-siveltimeen; onko vinkkejä?!

    Vastaa

    0
  70. Punoituksen peittäminen minun tapauksessani. Mahtavan tuntuinen meikkivoide, käyn hakemassa testiin!

    Vastaa

    0
  71. Olisi mahtavaa kokeilla punoituksen peittoon! Lopputulos näyttää todella luonnolliselta ja kauniilta.

    Vastaa

    0
  72. Punoituksen peitto tulisi eniten tarpeeseen. Ihollani on vuosia vanhoja aknearpia, jotka eivät vain haalistu ja ihoni punoittaa muutenkin hyvin herkästi. Tarvitsen siis aina peittävän meikkivoiteen.

    Vastaa

    0
  73. Kyllä tuo aknenpeittämisvideo oli eniten avuksi, itselläni kun on aknen kourissa kärvistelevät posket ja leukaperät.

    Vastaa

    0
  74. Aknen peittämisvideo oli itselleni hyödyllisin. Monen vuoden aknen jäljiltä ihollani on isoja punottavia arpia ja finnejäkin on edelleen. Mikään ei tunnu niitä peittävän, joten olisi mahtavaa päästä kokeilemaan tätä. Opiskelijana ei ole varaa itse ostaa kokeiltavaksi.

    Vastaa

    0
  75. Punoituksen ja aknearpien peittoon saadut niksit ovat olleet parhaita. Oma ihoni on hieman couperosaan taipuvainen, herkästi punoittava ja muutenkin ongelmallinen, sillä pintakerros hilseilee herkästi, mutta on silti epäpuhdas.

    Vastaa

    0
  76. Ehdottomasti punaisuuden peittävä meikki olisi minulle sopiva. olen pitkään tuskaillut couperosa-ihoni kanssa, tuntuu ettei mikään meikkivoide ole hyvä.

    Vastaa

    0
  77. Nopea kasvomeikki video kiinnosti, koska aamulla ei ole paljoa aikaa mutta hyvä kasvomeikki olisi kiva tehdä.

    Vastaa

    0
  78. En osaa päättää, olisiko minulle parempi vinkki punoituksen peitto vaiko aknen... Ihoni punoittaa varsinkin poskista ja nenästä todella paljon ja nyt e-pillereiden lopettamisen jälkeen otsani on harmikseni alkanut kukkimaan oikein huolella :/ Aikaisemmin kun finnejä tuli ehkä yksi puolessa vuodessa. Ihana ongelmaiho <3 Kaipa tuo punoituksen peittäminen on minulle kuitenkin tärkeämpi taito, sillä luotan, ettei otsani ihan koko loppu elämääni ole kuin 15-vuotiaan :D

    Vastaa

    0
  79. Nopea kasvomeikki tai tummien silmänalusten peittäminen on minulle henkilökohtaisesti ehkä hyödyllisin vinkki tässä vaiheessa :) Aamu-unisuus syö hyvin paljon aikaa meikkaukselta, joten nopea tuote olisi unelma tälle uneliaalle.

    Vastaa

    0
  80. Hyödyllisin varmaan aknen peittoon opastava video. Iho on kiukutellut vuosien aikana monella eri tavoin. Teininä pahana aknena, nykyisin suunympärysihottumana ja muuten vaan herkkänä ihona, joka ärsyyntyy kaikesta. Sitten vielä päälle mustat silmänaluset jotka ovat seurausta kolmivuorotyöstä. Vichyn ihonhoitotuotteet ovat sopineet hyvin joten ehkä tästä löytyisi meikkivoidekkin jos opal sattuisi sopimaan a4 väriseen ihonväriini ;)

    Vastaa

    0
  81. Aknen peittäminen, koska valitettavasti kärsin siitä vielä kolmekymppisenäkin :/

    misspiggyspearls(at)gmail.com

    Vastaa

    0
  82. Aknen peittoon sopiva setti! Voi kunpa arpaonni vihdoin suosisi minuakin!!

    Vastaa

    0
  83. Ehdottomasti aknen peittäminen! Olisi ihanaa saada luonnollisen tuloksen ja hyvän peittävyyden lupaava tuote kokeiluun!

    Vastaa

    0
  84. Kritiikkiä: miksei meidän Karkkipäivä-Sanni ollut meikkaajana videoilla?!
    hyödyllisin minulle oli ehkä nopea meikki -video, jossa meikkitaiteilija meikkasi itsensä. Olen hankkinut itselleni vartalomeikkivoiteen, joka ei minulla toiminut silmänympäryksillä, mutta kasvojen punoittaviin kohtiin kyllä. Lisäksi minulla on irtopuuteri, joka tosiaan on hienojakoista, katsoin videoilta, että sitä voisi töpötellä reilumminkin, kuin mitä olen laittanut. Muista tuotteista kokeilisin mieluiten kompaktimeikkivoidetta ja peiteväriä. Nestemäiset meikkivoiteet eivät ole toimineet todella rasvoittuvalla ihollani.

    Vastaa

    0
    1. miksei meidän Karkkipäivä-Sanni ollut meikkaajana videoilla?!

      Hehheh :D Kiitos. Hyvänä syynä voisi pitää vaikka sitä että en ole ammattimeikkitaiteilija :) En usko että suuret firmat kuten Vichy pyytävät meikkaajikseen muita kuin täysammattilaisia, alalla vakiintuneita nimiä. :)

      Vastaa

      0
  85. Punoitus on minun kasvojeni ongelma. Ihoni on tasainen, mutta markettimeikkivoiteiden jälkeen punoitus vain on ja pysyy. Posket ovat ongelmakohta, johon ei tunnu auttavan mikään.

    Vastaa

    0
  86. Aknen peittäminen olisi lähinnä minun ongelmaani ja siitä videosta sain hiukan toivoa. Minun ihoni ei ole varsinainen akneiho, mutta muutamia epäpuhtauksia ja arpia löytyy. Dermablend vaikuttaa todella hyvältä tuotteelta. Saisikohan Dermablend-tuotteilla isot ihohuokoset peittoon?

    Vastaa

    0
  87. Punoituksen peitto auttaisi. Kävin hakemassa näytteen nestemäisestä meikkivoiteesta, mutta kesto siinä ei ihan vakuuttanut. Peitto kyllä oli hyvä. Sävy ei ollut se vaalein, mutta istui nätisti vaikka pelkäsin että tummuu päivän mittaan. Olisikohan kompakti kestävämpi?

    Vastaa

    0
    1. Olisikohan kompakti kestävämpi?

      Juttelin Dermablendistä juuri meikkaaja/maskeeraaja Saara Sarvaksen kanssa, ja hänen mielestään kompakti on kestävämpi. :)

      Vastaa

      0
  88. Ehdottomasti aknen peittäminen sekä vartalon värivirheiden ja aknen peittovideo olivat hyödyllisimmät, sillä olen käynyt läpi aknen ja se on jättänyt poskiini havaittavissa olevia arpia, ajoittain kärsin myös todella epäpuhtaasta naamasta, varsinkin talvella ihon kuivuessa. Selkäni on myös epäpuhdas ja näkyy kesällä käytettäessä avonaisia toppeja .

    Vastaa

    0
  89. Tummien silmänalusten peittäminen... Ollut lapsesta saakka ja pahentuvat koko ajan. :/

    Vastaa

    0
  90. Punoituksen peittoon ja tummiin silmänalusiin. Aion ehdottomasti kokeilla näitä tuotteita.

    Vastaa

    0
  91. Tummien silmänalusten peittämis-video ehdottomasti!! Näin pahana pandana olis huippua saada tuote joka peittää silmänaluset korostamatta silmäpusseja. Maybellinen nestepuikko on opiskelijabudjettiin sopivista tuotteista paras löytämäni, jo vuosia käytössä ollut (koostumus on tässä välissä ainakin kerran muuttunut vähän juoksevammaksi), mutta sitä ei voi mielestäni lisäillä tai aine kerrostuu ruman näkyvästi.

    Vastaa

    0
  92. Minun genre on ehdottomasti tummien silmänalusten peittäminen! Ja hei; klipin malli ei ole edes kuullut puhuttavan tummista silmänalusista, tervetuloa vaan katsomaan minun silmiäni!!

    Myös nenänpielen punoitus osui ja upposi. Tuote on varmasti kätevä myös maksaläiskien peittämiseen, joita niitäkin on siunaantunut.

    Vastaa

    0
  93. Videoista punoituksen peittäminen ja kompatkimeikkivoide sopisi minulle kuin nakutettu. Enpä ole aiemmin kiinteää meikkivoidetta testannutkaan, ja videon perusteella innostuin!

    Vastaa

    0
    1. PS. Herranjestas miten kauniita lukijoita sulla onkaan, kuten nämä meikkaamasi kaunokaiset tässä(kin)! :)

      Vastaa

      0
  94. Moikka! Olen jo pari vuotta ollut uskollinen, mutta melko hiljainen lukia kun en oikeastaan varsinaisesti ole meikkihirmu (positiivisellä sävyllä :D), mut kiinnostaa lukea juttuja kauniista ihmisistä. ^_^

    Ja nyt tuon dermablend postauksen innoittamana ajattelin kysäistä siulta hieman apua ongelma ihooni. Ja samalla juvelasti osallistua tähän Dermablend kilpailuun.

    ..taino itseasiassa tästä jutusta tulee aika pitkä jos alan selittämään sitä kommenttiboxiin, joten jos vaan sallit niin voisin laittaa sähköpostia? Sano suoraan jos et jouda vastamaan niin säästän meidän molempien aikaa :)

    Joten osallistun vain arontaan sitten, eli tuo punoituksen peittämiseen kompaktimeikkivoide vissiin olisi se joka ehkä kävisi tarpeisiini.

    Vastaa

    0
  95. Nopea kasvomeikki. Ihoni on todella vaalea ja verisuonet näkyvät selvästi, varsikin silmien ympärillä, sen lisäksi punoitusta poskissa sekä nenän ja otsan alueella. Kaverit kutsuvatkin vampyyriksi koska, no.. jos olet joskus sattunut vilkaisemaan The vampire diaries sarjaa niin tiedät mitä tarkoitan..

    Vastaa

    0
  96. Punoittavan ihon video oli minulle paras. Ihoni on couperosaan taipuva, pintakuiva, ja usein meikkivoiteen levityksen jälkeen iho hilseilee ja näyttää todella kuivalta. Kaikenlaisia meikkivoiteita olen kokeillut. Kesällä tilanne on ehkä vähän parempi. Poskessani on myös muutama punainen "arpi" mitkä jää aina näkyviin, mutta noiden meikkikuvien perusteella nekin häipyisi tällä tuotteella :)

    Vastaa

    0

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


  • Sanni

  • Arkisto

    • 2026 (76)
    • 2025 (146)
    • 2024 (124)
    • 2023 (149)
    • 2022 (174)
    • 2021 (178)
    • 2020 (227)
    • 2019 (203)
    • 2018 (227)
    • 2017 (298)
    • 2016 (284)
    • 2015 (343)
    • 2014 (389)
    • 2013 (400)
    • 2012 (214)
    • 2011 (226)
    • 2010 (287)
    • 2009 (206)
  • Avainsanat